OPONA MICHELIN PILOT HX 205/65/15 LATO 055 (6541425240)
nie było ofert kupna
- Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
- Przesyłka kurierska 35,00 zł
- lokalizacja: SŁUPSK, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- liczba opon w ofercie: 1 szt.
- bieżnikowane: nie
- średnica: 15"
- szerokość opony: 205 mm
- profil opony: 65
- marka: Michelin
Lokalizacja: SŁUPSK, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Poniższy opis określa zasady naszej odpowiedzialności z tytułu rękojmi za sprzedane przedmioty oraz sposób postępowania w przypadku wystąpienia wady w przedmiocie zakupionym w naszym sklepie.
Za wszystkie sprzedawane przedmioty odpowiadamy przed Konsumentem na zasadach rękojmi przez okres 12 miesięcy od daty wydania towaru.
Nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi w przypadku zakupu przez kupującego nie będącego konsumentem jest wyłączona.
Nie odpowiadamy za wady sprzedawanego towaru powstałe w wyniku jego montażu przez osoby niewykwalifikowane i nieuprawnione do tego.
Nie odpowiadamy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu ujawnione w opisie transakcji oraz wady wynikające z normalnego zużycia rzeczy używanej.
Nie ponosimy odpowiedzialności z tytułu rękojmi w przypadku przedmiotów
- uszkodzonych mechanicznie
- eksploatowanych niezgodnie z przeznaczeniem lub niewłaściwie konserwowanych
- w których naruszone zostały oznaczenie identyfikujące przedmiot w szczególności numer seryjny
Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody poniesione przez Nabywcę wskutek wystąpienia wady.
Co masz zrobić w przypadku wykrycia wady?
Przede wszystkim zachowaj spokój.
Niestety pomimo tego, że się staramy zdarza się, że coś pójdzie nie tak. Zgłoś nam ten fakt. Najlepiej drogą mailową na adres napior74@poczta.fm
Opisz dokładnie kiedy i w jakich okolicznościach doszło to wykrycia wady. Postaraj się w kilku słowach opisać, na czym polega wykryta wada. Odezwiemy się jak najszybciej. Opisz również jakie masz oczekiwania w związku z zaistniałą wadą.
Kolejnym krokiem jest odesłanie wadliwego przedmiotu, wraz z dowodem zakupu na adres podany w zakładce O sprzedającym.
Co my robimy w przypadku wykrycia wady przez Kupującego
Zasadność reklamacji rozstrzygamy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zgłoszenia.
W przypadku uznania, że reklamacja jest zasadna w zależności od tego o co nas poprosiłes/aś
- Wymieniamy przedmiot na taki bez wad lub
- Postaramy się jak najszybciej naprawić przedmiot lub
- Obniżymy cenę do takiej, które będzie Cie satysfakcjonowała lub
- Jeżeli wada jest istotna odstąpisz od umowy a my oddamy całość poniesionych kosztów
Nie martw się. W przypadku uznania zasadności reklamacji pokryjemy również uzasadnione ekonomicznie koszty przesyłki zwrotnej. Mała uwaga – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz takich, które noszą ślady mechanicznego uszkodzenia.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zasady zwrotu produktu
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- nap*****@********* (pokaż)
- 502****** (pokaż)
- 502****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sprzedajemy tylko TOWAR ORYGINALNY FIRMY MERCEDES BENZ.
Wszystkie ceny z aukcji są CENAMI FINALNYMI (cena przedmiotu ) i są umieszczone na dowodzie zakupu.
Jesteśmy płatnikiem VAT i podatku dochodowego.
Do każdego przedmiotu dostaniesz paragon.
Wystawiamy faktury vat.
Pozostałe informacje
Jeśli dokonałeś u nas zakupu, gratulujemy świetnego wyboru, jeśli jeszcze nie,zachęcamy do przeczytania poniższych informacji !!!Jesteśmy LEGALNIE działającą firmą.Stawiamy na: profesjonalizm, uczciwość, szybkość, dobrą cenę, towar zawsze zgodny z opisem aukcji ! ! !Nie sprzedajemy wirtualnego towaru!
HANDEL OBWOŹNY
JAROSŁAW NAPIÓRKOWSKI
Numer konta
43203000451110000000927330
76-200 SŁUPSKul.Królowej Jadwigi 11/36
Termin dostawy za pośrednictwem kuriera wynosi 1dzień roboczy. Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej są priorytetowe polecone i teoretycznie termin dostawy wynosi 1 dzień roboczy – nie jest to usługa gwarantowana,gwarantowany jest pocztex. Priorytet oznacza tylko tyle że przesyłki są roznoszone w pierwszej kolejności.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zagubioną przesyłkę. I nie ponosi odpowiedzialności za jej zniszczenie. Opłatę ponosi kupujący dlatego to osoba kupująca musi wskazać i zażądać ubezpieczyć przesyłkę za dodatkową opłatą. Wysyłamy przesyłki za granicę po wcześniejszym ustaleniu ceny przesyłki.
Podaję tą informacje przed zakupem w regulaminie, by nie było takich sytuacji,że kupujący w opałach przez pocztę wnosił zamiast do poczty do mnie roszczenia. Udział w aukcji jest dobrowolny. Ceny przesyłek oferowane przez POCZTĘ POLSKĄ są podane w każdej aukcji, jednakże ceny moga się róznić.Posiadamy kilkaset aukcji i rzeczą nadludzką byłoby edytować za każdym razem ceny przesyłek we wszystkich aukcjach.Sprzedawca posiada dokument nadania przesyłki - czyli potwierdzenie nadania. Jest to dokument świadczący o wywiązaniu się z umowy, wysłaniu towaru. Towar doręcza firma, którą opłaca kupujący, wg. swojej woli. Najczęściej jest to Poczta Polska.Proszę o wyrażne wskazanie wg.życzenia kupującego opcji dostawy poprzez kuriera lub Pocztę Polską.PRZESYŁKI POBRANIOWE WYSYŁANE SĄ TYLKO KURIEREM A DOSTRACZA PRZSYŁKI FIRMA DPD POLSKA
Poniżej kilka informacji do realizacji transakcji internetowychZANIM ZALICYTUJESZ: - pamiętaj żeby do ceny doliczyć koszty przesyłki- proszę o przemyślane tranzakcje i uważne czytanie opisów, po naciśnięciu opcji KUP TERAZ na Twoja skrzynkę zostanie wysłany e-mail od Allegro potwierdzający zawarcie transakcji ze szczegółową instrukcją pozytywnego zawarcia transakcji , dostaną Państwo również e-maila od Nas z wszystkimi niezbędnymi informacjami nr.konta itp.
- w kontakcie proszę posługiwać się NICKIEM i E-MAILEM podanym w Allegro-na przelew czekam 7 dni roboczych, po upływie tego terminu występujemy za pośrednictwem Allegro z wnioskiem o zwrot naliczonej prowizji za niezrealizowaną transakcję- nie wysyłamy paczek w weekend- nie udostępniamy płatności allegro- nie odpisujemy na SMS-y, i e-maile np. mogę dać tyle.- na e-maile odpowiadamy od pon-pt. w godz. 08-16- telefon odbieramy od pn-pt. w godz. 08-16
DOWÓD ZAKUPU:- do każdego wysyłanego towaru zostanie przez Nas dołączony dowód sprzedaży-jeżeli na zakupiony towar ma zostać wystawiona faktura VAT, proszę Nas o tym poinformować , podać wszystkie niezbędne dane do faktury.-nie wystawiamy duplikatów paragonów ( w kwestii klienta jest dbanie o dowód sprzedaży, nie wystawianie go na warunki atmosferyczne,(deszcz,słońce itp.))PRZESYŁKA:-towar wysyłany jest w bezpiecznych kopertach lub dobrze zabezpieczonych paczkach, na cenę przesyłki składa się opłata pocztowa i koszt przygotowania towaru do wysyłki, podatek vat i cena za kopertę taśmę itp.
KOMENTARZE:- jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi- komentarz od Państwa jest dla mnie potwierdzeniem, że towar dotarł i transakcja zakończyła się pomyślnie-jeżeli macie Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia, to proszę skontaktować się z NAMI, Jeżeli popełniliśmy błąd to postaramy się go naprawić
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu