OPONA KENDA 26 X 4,50 K1151 JUGGERNAUT SPORT 60TPI (6860496840)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
238,48 zł
z 25 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,58 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,99 zł
  • Pocztex Kurier48 10,99 zł
Zakupy od 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Starachowice, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • eTRTO (szerokość- średnica wewnętrzna) / Calowe (średnica zewnętrzna - szerokość): pozostałe
  • szerokość (mm): 116 [mm]
  • typ opony: drutowana
  • waga (g): 1650 [g]
  • dedykowany/a do: 4x, dirt, kolarstwo górskie, kolarstwo przełajowe, street/ ulica, pozostałe
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

Opis

OPONA KENDA 26 CALI X 4,50 K1151 JUGGERNAUT SPORT 60TPI

• opona drutowa, rozmiar (116-559), ciśnienie 5-30 PSI, 0,4-2,1 bar

• przeplot 60 TPI, waga: 1650 +/- 30 g.

• System DTC, mieszanka dwóch rodzajów gumy, w środkowej części L3R PRO (60) dla podwyższenia trwałości bieżnika, na krawędziach Stick-E (50) dla lepszej przyczepności w zakrętach,

• opona do rowerów typu Fat Bike

• warunki: suche, kamienie, korzenie, miejscami błoto

• niskie i rzadko rozmieszczone klocki bieżnika minimalizują opory toczenia

• świetnie spisuje się w grząskim, piaszczystym terenie

Dostawa i płatność
od 8,58 zł

Lokalizacja: Starachowice, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u best_deal za co najmniej 499.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,58 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Salon Rowerowy
Radomska 22
27-200 Starachowice
woj. świętokrzyskie
email: bartlomiejkulot@op.pl
tel.: 795-932-362

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep Rowerowy
Radomska 22
27-200 Starachowice
Dodatkowe informacje

Należy dołączyć dowód zakupu oraz opis usterki.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 5 dni po otrzymaniu towaru.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sprzedający odeśle Kupującemu wymieniony bądź naprawiony towar na swój koszt.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie Sprzedający odeśle Kupującemu towar na koszt Klienta.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Rowerowy
Radomska 22
27-200 Starachowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Klient, zawierając „umowę kupna-sprzedaży na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien być zwrócony w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) , z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnej przy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W przypadku ewentualnych reklamacji, prosimy o dogodny kontakt elektroniczny bądź telefoniczny. Konieczne jest- dostarczenie uszkodzonego produktu wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). Opis procedury reklamacji : Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanych w §1 niniejszego Regulaminu lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego(patrz §5 Regulaminu) Zobowiązujemy się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30 dni od daty dostarczenia towaru do firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt Kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez Klienta, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na nasz koszt. Wszelkie zwroty i przesyłki nie ustalone wcześniej wysyłane na nasz koszt nie będą obierane. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), po upływie 14 dni składamy wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej Poczty Polskiej S.A. . Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do rezygnacji z zawartej umowy. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do Kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez dostawcę), to zobowiązujemy się wówczas zwrócić wszystkie koszty, Kupującemu, związane ze zwrotem towaru. Jeżeli Kupujący nie będzie posiadał protokołu reklamacji, potwierdzonego przez doręczyciela, to w takim przypadku naprawa i przesyłka sprzętu jest na koszt Kupującego. W przypadku, kiedy towar wybrany przez Kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi sam Kupujący. Jeżeli, po otrzymaniu zamówionego towaru, kupujący postanowi zwrócić towar z godnie z kodeksem cywilnym . do 10 dnia, towar taki jest przyjęty, a pieniądze zwrócone na podane konto, lecz kwota jest pomniejszona o koszty związane z tą transakcją (koszty przesyłki towaru i pieniędzy na konto kupującego).Pieniądze zwracamy w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do nas. Jeżeli towar został zakupiony w ofercie z gratisową przesyłką po otrzymaniu której Klient zdecyduje się na zwrot takiego przedmiotu, pieniądze są zwracane na jego konto, jednak po odliczeniu kosztów poniesionych przez firmę w związku z tą transakcją (kosztów przesyłki i przesłania pieniędzy). Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek przez wybranego przez Klienta dostawcę oraz za niedostarczenie przesyłki, z powodu błędnie podanego adresu. W takim przypadku, Kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nieważną, (jeżeli kupujący dokonał przedpłaty na konto firmy, pieniądze są zwracane na podane przez niego konto, jednak pomniejszone o koszty związane z przesyłką i zwrotem towaru).

O sprzedającym
best_deal
99,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

3952

 

34

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Bartłomiej Kułot
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Bartłomiej Kułot
Kusocińskiego 21a
56-500 Syców
REGON: 022494657
NIP: 911-184-57-74

Kontakt

  • 795****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA POBRANIEM UŻYTKOWNIKOM NIEZAREJESTROWANYM ORAZ UŻYTKOWNIKOM ALLEGRO POSIADAJĄCYM MNIEJ NIŻ 10 GWIAZDEK.

Pozostałe informacje

NIE WYSYŁAMY PACZEK ZA POBRANIEM UŻYTKOWNIKOM NIEZAREJESTROWANYM ORAZ UŻYTKOWNIKOM ALLEGRO POSIADAJĄCYM MNIEJ NIŻ 10 GWIAZDEK.
Wyświetlenia:110
Numer oferty:6860496840
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry