Opona+dętka 3.00-4 6PR 260mm-wzmocniona Nowa Super (6912014536)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
53,85 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Krzysztoforzyce, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Nazwa: Opona+dętka 3.00-4 6PR, 260mm-wzmocniona KENDA

Kod produktu: 3.00-4 6PR-S+dętka

Opis:

Opona koła fi 260mm-3.00-4 6PR S+dętka (sześć oplotów-opona wzmocniona) KENDA

Oznaczenie międzynarodowe: 3.00-4 6PR


Atrybuty:

ilość oplotów - 6 oplotów

średnica - 260mm

Szerokość bieżni - 81mm

Ciśnienie - 2,50bar

Waga - 0,60kg

Nośność - 260kg

Galeria:


O firmie:

KARUM
Piotr Stankiewicz

Krzysztoforzyce 165
32-010 Kocmyrzów - Luborzyca
NIP: 678-160-46-40
tel: 662 132 955
karum@karum.pl
Nr konta PKO BP SA 43102029060000150202­649598

Płatność i wysyłka:

Płatność:
Płacę z Allegro
Wpłata na konto


Wysyłka:
Poczta Polska
Kurier

Regulamin

- Paczki wysyłamy do 48h od zaksięgowania wpłaty (tylko w dni robocze)
- Przy zakupie większej ilości możliwe rabaty
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43102029060000150202649598
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Karum
Krzysztoforzyce 165
32-010 Kocmyrzów
NIP: 6781604640
REGON: 121461948
KARUM Piotr StankiewiczKrzysztoforzyce 165 32-010 Kocmyrzów - Luborzyca NIP: 678-160-46-40 tel: 662 132 955 karum@karum.pl Nr konta PKO BP SA 43102029060000150202649598

pozostałe informacje

1.Dane Firmy, informacja o organie założycielskim oraz adres pod którym można składać reklamacje: KARUM Piotr Stankiewicz Krzysztoforzyce 165 32-010 Kocmyrzów - Luborzyca NIP: 678-160-46-40 KRS Nr 2297 wpisany przez Wójta Gminy Kocmyrzów-Luborzyca tel: 662 132 955 karum@karum.pl www.karum.pl Nr konta PKO BP SA 43102029060000150202649598 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO na platformie allegro Sprzedawca: Piotr Stankiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą KARUM z siedzibą w 32-010 Kocmyrzów, Krzysztoforzyce 165, NIP: 678 160 46 40, REGON: 121 461 948, telefon kontaktowy: 662 132 955, poczta elektroniczna: karum@karum.pl. § 1 Postanowienia ogólne 1. Towary dostępne na aukcji internetowej Sprzedającego są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Towary został wprowadzone na rynek polski w sposób legalny i odpowiadający przepisom prawa. 2. W przypadku, gdy Towar został objęty gwarancją producenta tzw. dokumentu gwarancyjnego, w którym producent przyjmuje na siebie odpowiedzialność za właściwości rzeczy, o których istnieniu zapewniał (np.: co do funkcjonalności, wytrzymałości, jakości rzeczy), gwarancja ta nie wyłącza oraz nie ogranicza w żaden sposób możliwości skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady Towaru zarówno fizyczne jak i prawne. 3. Wszystkie informacje zawarte w Sklepie internetowym Sprzedającego, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego. 4. Wszelkie ceny Produktów/Towarów/Usług podane na aukcji internetowej, podawane są w walucie polskiej (polskich złotych), są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, cła oraz inne składniki. 5. UWAGA: Podane na stronie Sprzedawcy ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, są one doliczane dopiero na etapie wyboru przez Klienta sposobu dostarczenia zamawianego Towaru. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przewoźnika, sposobu dostawy, rodzaju przesyłki i widoczny jest przed akceptacją Regulaminu i finalizacją zamówienia. § 2 Realizacji zamówienia 1. Sprzedawca rzetelnie realizuje zamówienia Klienta według kolejności ich wpływu. 2. Czas realizacji zamówienia dla pojedynczego Klienta jest indywidualnie określony dla każdego Towaru i jest szczegółowo podany w opisie danej aukcji. 3. Na czas realizacji zamówienia składa się przede wszystkim czas przygotowania zamówienia (kompletowanie, wykonanie Towaru oraz pakowanie zamówienia i wydanie przesyłki dostawcy). Czas dostawy zamówienia zależny jest od wybranego sposobu doręczenia. 4. Czas realizacji zamówienia biegnie od momentu otrzymana płatności od Kupującego. 5. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności lub braku możliwości realizacji zamówienia w przewidzianym terminie, Sprzedawca niezwłocznie kontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego trybu postępowania, w tym ustalenia innego terminu realizacji zamówienia, zmiany sposobu doręczenia. § 3 Dostawa 1. Dostawa Towaru odbywa się za pośrednictwem operatora zaakceptowanego przez strony niewiążący się z nadmiernymi i nieuzasadnionymi kosztami po stronie Sprzedawcy i Klienta. 2. Klient na bieżąco jest informowany o kosztach dostawy, są one podawane w trakcie wypełniania przez Klienta formularza zamówienia. 3. Zamówione Towary dostarczane są zgodnie z wyborem Klienta bądź to bezpośrednio na adres Klienta wskazany w internetowym formularzu składanego zamówienia lub odbierane osobiście pod adresem podanym w wiadomości określającej dokładny termin wydania Towaru przez Sprzedającego. 4. Po otrzymaniu przesyłki Klient bądź osoba trzecia przez niego uprawniona, powinien w miarę możliwości dokładnie sprawdzić stan opakowania, czy nie nosi ono śladów uszkodzeń, ingerencji osoby nieuprawnionej i czy jego zawartość jest w stanie nienaruszonym. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera w miarę możliwości sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę. Jeśli produkty wyglądają na uszkodzone, prosi się, aby Klient w miarę możliwości nie przyjmował przesyłki. Niniejsze postanowienie w żaden sposób nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień Klienta np. co do prawa zgłoszenia reklamacji i ma jedynie na celu pomóc Sklepowi internetowemu w ustaleniu szkody i osoby za nią odpowiedzialnej. Zgłoszenie uszkodzenia przesyłki nie jest uzależnione od protokołu sporządzonego przez Kupującego przy kurierze. Konsument ma prawo dokładnego zapoznania się z zamówieniem. § 4 Metody płatności 1. Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności: a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych (PayU), b) przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez IDEA Bank S.A. na numer konta : 56 1950 0001 2006 0735 1125 0002, c) za pobraniem, d) płatność gotówką przy odbiorze osobistym Towaru. 2. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż Towaru paragonem lub fakturą VAT. Dowód zakupu jest dostarczany Klientowi wraz z zamawianym Towarem. 3. Kupujący powinien dokonać zapłaty w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu/ wylicytowania przedmiotu na aukcji. W przypadku braku stwierdzenia płatności w określonym terminie i braku informacji od Klienta o przyczynie takiego stanu rzeczy, po tym terminie wysyłamy wiadomość prywatną z przypomnieniem o konieczności dokonania zapłaty. W razie dalszego braku wpłaty unieważniamy ofertę oraz występujemy o zwrot prowizji do Serwisu Allegro. § 5 Rękojmia za wady Towaru 1. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 2. Zgodnie z art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy sprzedaży na rzecz Kupującego będącego przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona. 3. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji wynikających z rękojmi za wady odbywa się na koszt Sprzedawcy. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Kupującemu. 5. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Regulaminu. 6. Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres: Sprzedawcy tj. 32-010 Kocmyrzów, Krzysztoforzyce 165. 7. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Kupującego w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem. 8. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy. § 7 Postanowienia dodatkowe 1. Sprzedawca honoruje wszelkie prawa Klientów przewidziane w przepisach obowiązującego prawa. 2. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom korzystniejsze uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla Sklepu Internetowego. 3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego. 4. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane pod rozstrzygnięcie sądowi powszechnemu według wyboru Klienta zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego. 5. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php. 6. Klient będący Konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów ze Sprzedawcą za pośrednictwem unijnej platformy dostępnej pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Karum Piotr Stankiewicz
Krzysztoforzyce 165
32-010 Kocmyrzów
PL
Dodatkowe informacje

§ 6 Odstąpienie od umowy sprzedaży 1. Zgodnie z przepisami prawa Klientowi będącemu Konsumentem w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) o prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zwartej na odległość bez podawania przyczyny. 2. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. 3. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 4. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie na internetowym formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu, przesyłając je drogą elektroniczną lub na adres pocztowy Sprzedawcy, według wyboru Klienta. Załącznik nr 1 stanowi tylko pomoc w odstąpieniu od umowy, nie jest wzorem koniecznym do skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient może, ale nie musi z niego korzystać. Dla skutecznego odstąpienia wystarczy przesłanie oświadczenia na piśmie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy. 5. Do zachowania terminu określonego w ust. 3 wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. 6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i stosownie poinformuje w razie pytań Klienta o dalszym postępowaniu w tym o sposobie zwrotu Towaru. 7. Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 8. Jeżeli Sprzedawca po uzyskaniu zgody od Klienta nie zobowiązał się, że sam odbierze od niego Towar, Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności w tym kosztów dostarczenia rzeczy aż do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu/potwierdzenia jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. 10. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 11. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Oznacza to, że Kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić Towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. 13. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, będącemu konsumentem w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.