Opona continental CONTACT 700x47 SLICK (6972679331)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
46,90 zł
z 3 sztuk
Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 8,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 10,90 zł
Zakupy od 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: sieradz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dedykowany/a do: cross-country
  • eTRTO (szerokość- średnica wewnętrzna) / Calowe (średnica zewnętrzna - szerokość): 47-622/ 28x1.75
  • szerokość (mm): 47 [mm]
  • typ opony: drutowana
  • waga (z opakowaniem): 1 [kg]

Opis

Kontakt

Dział obsługi Klienta sklepu www_bajkszop_com

Od­biór i dostawa towaru:
ul. Zakładników 31
Sieradz 98-200
.............­....................­....................­........

sklep@bajkszop.com­
...................­....................­....................­..

883 141 385
................­....................­....................­.....

Poniedziałek-piąte­k: 9.00-16.00

Wysyłka



Poczta Polska:
PRZESYŁKA POLECONA:
- przedpłata do 350gram - 7,90zł
- przedpłata do 2kg - 10,90zł

KURIER POCZTEX 48H:
- przedpłata - 12,90zł
- pobranie - 16,90zł

KURIER 24H:
- przedpłata - 15,90zł
- pobranie - 19,90zł

PACZKOMAT­Y: 9,99 zł

Płatności



Rachunek w mBanku:

22 1140 2004 0000 3102 4704 3980

REGULAMIN

Przed dokonaniem zakupów, koniecznie zapoznaj się z naszym regulaminem.
Kupując na naszych aukcjach, akceptujesz nasz regulamin dostępny w zakładce "O mnie".

Do każdej paczki dołączamy dowód sprzedaży: paragon lub na życzenie faktura VAT

Opona continental CONTACT 700x47 SLICK

Opona continental CONTACT 700x47 SLICK

Continental Contact to gładka opona typu slick w rozmiarze 28x1,75" , czyli o szerokości 47mm, stosowana głównie do montażu w popularnych, komfortowych rowerach miejskich. Zalecana do amatorskiego użytku na utwardzonych trasach, jak chodniki, ścieżki rowerowe, czy drogi asfaltowe. Opona z powodzeniem może być również stosowana w innych rowerach na kołach 28/29" bez konieczności zmiany obręczy, o ile smieści się w widełkach/ ramie.

  • opona continental Contact
  • oplot drutowy
  • waga ok 770 gram
  • kolor czarny
  • napisy w żółtym i srebrnym kolorze
  • rozmiar 28x1,75" (inaczej 47-622)
  • zalecane ciśnienie max 4.0 BAR ( 58 PSI)
  • opona do Stosowania na przód i tył



Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: sieradz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u www_bajkszop_com za co najmniej 499.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Magazyn www_Bajkszop_com
Zakładników 31
98-200 Sieradz
woj. łódzkie
email: sklep@bajkszop.com
tel.: 883 141 385

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BOCAR
Zakładników 31
98-200 Sieradz
Dodatkowe informacje

 Jako konsument możesz skorzystać z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z  możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów  internetowych, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej  platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Podaj przy tym nasz adres poczty elektronicznej:  sklep@bajkszop.com  


  • Na podstawie ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.  (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących  przepisów prawa, nasz sklep jest odpowiedzialny względem Konsumenta,  jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sklep  jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient  wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
  • Konsument ma prawo równolegle do wyboru formy załatwienia jego reklamacji:


  1. obniżenie ceny/zwrot pieniędzy - Jeżeli sprzedany  Produkt ma wadę, Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i  bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni wadliwy Produkt na  wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania,  jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo  Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od  wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży,  jeżeli wada jest nieistotna.
  2. naprawa/wymiana - Jeżeli sprzedany Produkt ma  wadę, Konsument może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo  usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na  wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia  żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży  Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z  Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.


  • Aby dokonać zgłoszenia reklamacji należy odesłać towar wraz z  dowodem zakupu i wypełnionym poniżej formularzem na adres: BOCAR ul.  Zakładników 31 98-200 Sieradz

Formularz reklamacyjny:
 

(Formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji)
 

numer paragonu / faktury……………………………………… . 

Data zawarcia umowy to ………………………………………., 

 Imię i nazwisko………………………………………………………….
Adres do zwrotu towaru:  …..…………………….……..…………………………………….
telefon kontaktowy....................................
adres e-mail kontaktowy..................................................
Nazwa towaru………………………………………………………………………….
Opis uszkodzenia.……………………………………………………………………
..........................................................
Żądanie rozwiązania sprawy:........................................................................
Podpis składającego reklamację ..........................................
 

Poniżej wypełnia pracownik sklepu:
data.................................
Sposób rozpatrzenia reklamacji, decyzja..................................
............................................................................................
podpis....................................................................


  • Sklep  jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W  przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien  nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient  powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot.
  • Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
  • Reklamacja  zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia  reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami

Czas na odstąpienie od umowy

30 dni

Adres do zwrotu

Bajkszop.com - BOCAR
Zakładników 31
98-200 Sieradz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia: - W którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku sprzedaży jednego towaru. - W którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku sprzedaży wielu towarów dostarczanych osobno. - W którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części - w przypadku sprzedaży towarów dostarczanych partiami lub w częściach, zawarcia umowy - w przypadku pozostałych umów. 


2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Dział Obsługi Klienta poprzez e-mail, lub pocztą tradycyjną o swojej decyzji o odstąpieniu Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia . 


3. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. 


4. W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany dla danego towaru ), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwróconą rzecz wraz z dowodem zakupu. Zwrotu płatności dokonamy przelewem na konto wskazane przez Klienta. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem, poza kosztem odesłania rzeczy. W przypadku zwrotu części z kilku zakupionych rzeczy, zwrot kosztów transportu do Kupującego zostanie pomniejszony o koszt dostawy towarów niezwróconych. 


5. Towar z dowodem zakupu i oświadczeniem należy odesłać na adres: BOCAR Ul. Zakładników 31 Sieradz 98-200, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od Umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 


6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 


7. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


8. W przypadku umów dotyczących świadczenia usług (np. budowa koła, montaż sterów w ramie , itp) jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, będzie zobowiązany do zapłaty kwoty proporcjonalnej do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował nas o odstąpieniu od Umowy. 

9. Wzór druku odstąpienia od umowy dostępny jest w postaci załącznika.


10. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:


 a.O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;


 b.W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 


c. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. pancerze docinane na określoną długość z rolki); 


d. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 


e. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


f. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 


g. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 


h. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i.W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 


j. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 


k. Zawartej w drodze aukcji publicznej; 


l. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 


ł. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. m. Podmioty gospodarcze dokonujące zakupów na fakturę VAT dla celów i potrzeb prowadzonej działalności gospodarczej, nie są objęte ochroną konsumencką i nie przysługuje im prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży , w rozumieniu przepisów o ochronie praw konsumentów

O sprzedającym
www_bajkszop_com
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

2425

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Krzysztof Bogdański
BOCAR
B.Prusa 3
98-200 Sieradz
REGON: 730191220
NIP: 827-100-38-88

Kontakt

  • 883 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy samoobsługowym, internetowym sklepem rowerowym, w którym oferujemy części i akcesoria wielu firm , w atrakcyjnych cenach i szybką realizacją zamówienia.

Pozostałe informacje

Na naszych aukcjach prowadzimy sprzedaż nowych części rowerowych i  rowerów. Możesz tu liczyć na solidną, szybką i fachową obsługę. Części które sprzedajemy staramy się opisać wyczerpująco i szczegółowo, tak abyście nie mieli wątpliwości co kupujecie. Jeśli macie jakieś pytania chętnie służymy pomocą i poradą.

Jeśli nie chcesz lub nie potrafisz ze zrozumieniem zapoznać się z poniższymi ogólnymi warunkami naszej oferty, lub jeśli nie odpowiadają Ci warunki naszej oferty, to nie kupuj w naszym sklepie. Nad zarobek cenimy sobie miłą atmosferę.


1.Ochrona danych osobowych.

Wasze  dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie do realizacji zamówienia, tj. przekazujemy je wyłącznie firmie kurierskiej lub Poczcie polskiej w celu realizacji wysyłki. Dane osobowe przechowywane są w miejscu niedostępnym dla osób trzecich i nie są udostępniane komukolwiek poza wyżej wymienionymi.

2.Zakupy.

Zanim   zakupisz towar dobrze zapoznaj się z ofertą.  Jeśli masz jakieś wątpliwości i coś nie jest wystarczająco wyraźnie opisane skontaktuj się z nami zanim złożysz ofertę.

3. Dostępność.

Dokładamy   wszelkich starań, aby towar oferowany przez nas na portalu www.allegro.pl był dostępny w naszym magazynie. Jednak czasem może się zdarzyć że zakupionego towaru nie będziemy mogli wysłać ( powodów jest wiele: np. uszkodzony towar, sprzedaż poprzez inne kanały dystrybucji,synchronizacja allegro z magazynem nie odbywa się w czasie rzeczywistym,  rezerwacja dla innego klienta, itp.). W takim przypadku możemy zaproponować zwrot wpłaconej kwoty, lub inny zamiennik.

4.Ceny.

Dokładamy wszelkich  starań żeby ceny towarów oferowanych na portalu www.allegro.pl były aktualne i poprawne, jednak nie gwarantujemy, że dane te nie zawierają uchybień lub błędów. Zakup naszych towarów na portalu allegro, nie podlega żadnym rabatom i upustom, od cen podanych w ofercie.  CENY PODANE W OFERCIE NIE STANOWIĄ OFERTY HANDLOWEJ W ROZUMIENIU KODEKSU HANDLOWEGO.

5. Wybór formy płatności i wysyłki.

Po  wylicytowaniu przedmiotu, lub zakupie towaru poprzez opcję KUP TERAZ , KONIECZNIE wypełnij FORMULARZ ZAKUPÓW ALLEGRO (podaj w nim, adres wysyłki, telefon, formę płatności i rodzaj przesyłki. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT, zaznacz taką opcję).

DANE DO WYSYŁKI PODAJ JEDYNIE W RUBRYCE: Adres do wysyłki. Adres podany we Wiadomości dla Sprzedającego jest przez nas ignorowany ( nie komplikuj sprawy, podawaj informacje we właściwych miejscach).

Na przesłanie FORMULARZA  ZAKUPÓW ALLEGRO czekamy 1 dzień od daty zakupu, po upływie tego czasu, uznajemy że odstąpiłeś od zakupu. Jeśli nie wypełnisz FORMULARZA ZAKUPÓW ALLEGRO, nie oczekuj rezerwacji zamówionego towaru, szybkiej wysyłki i sprawnej obsługi!! Na wpłatę czekamy do 4 dni od otrzymania wypełnionego formularza zakupów.

NIE PISZ w uwagach informacji typu: "PROSZĘ O SZYBKĄ WYSYŁKĘ" , "PROSZĘ O WYSYŁKĘ DZIŚ" , "ZALEŻY MI NA SZYBKIEJ DOSTAWIE", itp. Ponieważ zamówienia i tak realizujemy wg kolejności zgłoszeń i żaden dodatkowy komentarz nie zmienia czasu realizacji zamówienia.

6. Koszt i termin wysyłki.

Koszt transportu podany jest każdorazowo, przy każdej z ofert.  Przesyłki kurierskie wysyłamy poprzez INPOST.

Kupując na kilku aukcjach za paczkę płacisz tylko raz.

Na cenę przesyłki składa się opłata przewoźnika, koszt opakowania i pakowania oraz podatek VAT 23%.

Termin wysyłki zamówienia i dostawy towaru podany na stronie z oferowanym towarem jest terminem orientacyjnym, a nie terminem gwarantowanym,

Jeśli  tylko zamówiony towar znajduje się na magazynie naszego sklepu, paczka wysyłana jest do klienta w ciągu 48 godzin od potwierdzenia zamówienia, lub zaksięgowania pieniędzy na koncie w przypadku płatności przelewem. Jeśli towaru aktualnie nie ma na magazynie, lub jest sprowadzany na zamówienie klienta, czas realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie.

NIE PISZ w uwagach informacji typu: "PROSZĘ O SZYBKĄ WYSYŁKĘ" , "PROSZĘ O

WYSYŁKĘ DZIŚ" , "ZALEŻY MI NA SZYBKIEJ DOSTAWIE", itp. Ponieważ

zamówienia i tak realizujemy wg kolejności zgłoszeń i żaden dodatkowy

komentarz nie zmienia czasu realizacji zamówie.

7. Płatności.

Jeśli chcesz kupić od nas towar za który wpłacisz na konto, o wpłatę prosimy na numer

22 1140 20040000 3102 4704 3980.

Przy wpłacie na konto podaj swój nick z Allegro w tytule wpłaty– ułatwi nam to weryfikację wpłaty a tym samym przyspieszy wysyłkę.

Pamiętaj   o przesłaniu formularza zakupów allegro w ciągu 1 dnia od zakupu, bez tego nie zidentyfikujemy Twojej płatności i czas wysyłki się przedłuży. Jeśli chcesz wysyłkę za pobraniem, zapłacisz kurierowi.

  

Na wypełniony formularz zakupów allegro czekamy 1 dzień,

TOWARY SĄ REZERWOWANE DLA KUPUJĄCEGO OD MOMENTU OTRZYMANIA WYPEŁNIONEGO  FORMULARZA ZAKUPÓW ALLEGRO. BRAK WYPEŁNIONEGO FORMULARZA ZAKUPÓW ALLEGRO OZNACZA ŻE ZAKUPIONY TOWAR NADAL JEST OFEROWANY DO SPRZEDAŻY INNYM  KLIENTOM I NIE JEST ZAREZERWOWANY DLA KUPUJĄCEGO. Na wpłatę czekamy 4 dni od daty zakupów. Niezachowanie powyższych terminów jest jednoznaczne  z anulowaniem zamówienia.

8.Komentarze.

Jako sprzedający nie wystawiamy komentarzy. Pamiętaj jeśli masz jakieś wątpliwości i chcesz wystawić negatywny komentarz napisz do nas, a spróbujemy rozwiązać sprawę  korzystnie dla obu stron. Zawsze chętnie rozwiążemy problemy.

W razie  jakichkolwiek pytań służymy pomocą. Zawsze odpowiemy na nurtujące Cię pytania i udzielimy fachowej porady.

9. Zwroty prowizji allegro.

W przypadku nie sfinalizowanego zakupu przez Klienta  występujemy do allegro o zwrot prowizji za niedokończoną transakcję. W związku z niesłusznie naliczoną prowizją, nie rozpatrujemy wniosków Klientów o anulowanie wniosku o zwrot prowizji, który często wiąże się z wysłaniem przez allegro ostrzeżenia dla Kupującego.

10. Gratisy.

Do każdej paczki staramy się dołożyć gratisy w postaci naklejek lub  innych upominków, jednak ich brak w paczce, nie może być podstawą roszczeń.

11. Prawa autorskie

Znajdujące  się w kartach produktów zdjęcia i opisy należą do nas, lub do firm z nami współpracujących. Zabrania się korzystania z nich bez pisemnego zezwolenia

12. KONTAKT

W  przypadku kontaktu z nami ZAWSZE podawaj swoje IMIĘ i NAZWISKO i historię wymienianych informacji. Ułatwi nam to i znacznie przyśpieszy załatwienie sprawy.

Właścicielem sklepu WWW_BAJKSZOP_COM jest firma:

BOCAR Krzysztof Bogdański

siedziba firmy ( to nie jest adres do korespondencji) : ul. B.Prusa 3 98-200 Sieradz

NIP: 827-100-38-88 nadany w Urzędzie Skarbowym w Sieradzu

REGON: 730191220

Rachunek bankowy w mBanku: 22 1140 2004 0000 3102 4704 3980


Obsługa Klienta:

sklep rowerowy WWW_BAJKSZOP_COM

poniedziałek- piątek:  9.00-16.00

E-mail: sklep@bajkszop.com

Tel.: 883 141 385

odbiór osobisty towaru ( po otrzymaniu potwierdzenia skompletowania zamówienia),  oraz dostawa i odbiór przesyłek:

BOCAR ul. zakładników 31 98-200 Sieradz

Wyświetlenia:868
Numer oferty:6972679331
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry