OPEL VECTRA B amortyzatory sportowe tył tylne TA (6541110039)

zakończona
249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: szczecin
  • stan: nowy
  • Amortyzatory sportowe
  • sprężyny sportowe
  • zawieszenie gwintowane
  • amortyzatory sportowe
  • O nas
  • Komentarze
  • Nasze aukcje
  • Kontakt

Gwarancja

Na towar udzielane są
24 miesiące
gwarancji producenta.

PYTANIA/WĄTPLIWOŚCI

Jeżeli nie jesteś pewny co do spasowania części do Twojego auta
- skontaktuj się z nami!

TERMIN REALIZACJI

Wszystkie zamówienia realizowane są do 7 dni roboczych
od momentu zakupu.

OPEL VECTRA B

(10/1995 - 02/2002)

KOMPLET TYLNYCH AmortyzatoróW sportowych FIRMY TA TECHNIX

Wersje silnikowe: 1.6, 1.6 16v, 1.8 16v, 2.0 16v, 2.2 16v, 1.7TD, 2.0DI, 2.0DTI, 2.2DTI, 2.5 V6, 2.6 V6, 3.0 V6

Wersje nadwozia: sedan, hatchback, combi (caravan)

Nr katalogowy produktu: EVOSTOP05H

  • Amortyzatory TA TECHNIX są fabrycznie nowe, posiadają niemiecki TÜV.
  • W skład zestawu wchodzą: 2 tylne, gazowe amortyzatory o skróconym skoku.
  • Zdjęcie przedstawia sprzedawany produkt.

Po zalicytowaniu prosimy o informację odnośnie posiadanej wersji silnikowej celu odpowiedniego doboru amortyzatorów.

Cena zestawu: 249pln

Kontakt



609 898 386

Dane firmy

CSM PERFORMANCE

Karol Nowicki
ul. Waryńskiego 13/2
71-310 Szczecin

NIP: 8512958294
REGON: 320448796

NUMER KONTA


PKO BP I-wszy Oddział Szczecin
07 1020 4795 0000 9102 0157 4342

Wysyłka


Odbiór osobisty
Kurier - Przelew
Kurier - Pobranie

Producent

Nasze marki

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 25,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

CSM Performance ul. Waryńskiego 13/2 71-310 Szczecin NIP: 851-295-82-94 REGON: 320448796 Adres biura: ul. Irysowa 3B/1 72-005 Warzymice kom.: 609 898 386

kontakt

  • 609898386
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
CSM Performance Karol Nowicki
Irysowa 3B/1, 72-005 Warzymice
72-005 Warzymice
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@csmperformance.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: CSM Performance Karol Nowicki ul. Irysowa 3B/1 72-005 Warzymice kom.: 609 898 386 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: info@csmperformance.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego; - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Warunki gwarancji: - Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu towaru. - Gwarancja obejmuje wady fabryczne produktu, błędy produkcyjne oraz wady materiałowe. - Weryfikacji wniosku gwarancyjnego dokonuje bezpośrednio producent, który ma prawo zażądać dokumentacji w postaci zdjęć, ksera dowodu rejestracyjnego itp. - Gwarancję należy zgłaszać koniecznie przed wymontowaniem z samochodu, Przed wymontowaniem należy wykonać zdjęcia sposobu montażu zakupionych elementów. - Procedura gwarancji może trwać do 4 tygodni. W wyjątkowych przypadkach okres ten może wydłużyć się do 8 tygodni. Klient informowany jest o tym fakcie drogą telefoniczną lub e-mailową. - Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z błędnego montażu lub montażu niezgodnego ze specyfikacją techniczną produktu. Gwarancja traci ważność, gdy: - Produkt nie został zamontowany w warsztacie mechaniki pojazdowej (brak pisemnego potwierdzenia montażu – pieczątki warsztatu). - Produkt został zamontowany w samochodzie innym niż przewiduje katalog producenta. - Produkt został uszkodzony lub zamontowany nieprawidłowo. - Klient w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji sprzedającemu, nie dostarczył dokumentacji wymaganej przez producenta w postaci fotografii, kserokopii dowodu rejestracyjnego itp. - Produkt został zamontowany w aucie przeznaczonym do wyścigów, rajdów raz wyczynowych sportów motorowych.