OPEL MERIVA A LIFT 1.4 16V SKRZYNKA PRZEKAŹNIKÓW (6482646021)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: GOŚCIESZOWICE
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • producent części: opel (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: opel

STACJA DEMONTAŻU

POJAZDÓW

AUTO CZĘŚCI

Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

Kontakt TELEFON

SPRZEDAWCA-663888078

SPRZEDAWCA-510019311

Wysyłka KURIEREM

WPŁATA NA KONTO

LUB

ODBIÓR OSOBISTY

PŁATNOŚCI WPŁATA PAYU

WPŁATA NA KONTO

KONT0 54109025450000000114­404876

KUPUJĄC PRZEZ "KUP TERAZ"

AKCEPTUJESZ "REGULAMIN"­;

OBOWIĄZUJĄCY NA NASZYCH AUKCJACH.

SKRZYNKA PRZEKAŹNIKÓW

OPEL MERIVA A LIFT 1.4 16V 06 ROK

UWAGA!

CZĘŚĆ UŻYWANA ORYGINALNA.

W PEŁNI SPRAWNA !!!

STAN WIDOCZNY NA ZAŁĄCZONYCH ZDJĘCIACH.

ABY UNIKNĄĆ ZBĘDNYCH POMYŁEK PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ O STRONIE "O MNIE" .RADZIMY PRZED ZAKUPEM UPEWNIĆ SIĘ,CZY DANY PRZEDMIOT PASUJE DO TWOJEGO MODELU AUTA.TOWAR WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA DO GODZINY 14.

PROSIMY O SPRAWDZENIE STANU DOSTARCZONEGO TOWARU PRZY PRACOWNIKU FIRMY KURIERSKIEJ.W PRZYPADKU USZKODZEŃ POWSTAŁYCH W CZASIE TRANSPORTU NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY KAŻDA WYSŁANA PRZEZ NAS PACZKA JEST UBEZPIECZONA.

Wszystkie prawa zastrzeżone - kopiowanie szablonu, opisu i zdjęć zabronione!
[DANE_EU][KOD][/KOD]­[EAN][/EAN][WYS]24[/­WYS][TYP]0[/TYP][SKL­_ID]0[/SKL_ID][SKL_T­XT][/SKL_TXT][WZN]0[­/WZN][/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 54109025450000000114404876
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli w formie pisemnej na adres siedziby sprzedającego. Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku wykonania zamówionej przez Kupującego usługi, koszt wykonania tej usługi nie podlega zwrotowi. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje Nasza firma udziela 14 dni gwarancji rozruchowej od dnia zakupu na zakupione części w naszej firmie. Gwarancja nie obejmuje części elektronicznych.Nie odpowiadamy za niefachowe zamontowanie części, wówczas taki przedmiot nie podlega reklamacji.Przed wysyłką każdy przedmiot jest znaczony przez naszą firmie, następnie fotografowany i zgrywany na twardy dysk. W przypadku reklamacji towar odsyłają państwo na koszt własny, (nie odbieramy przesyłek za pobraniem),do reklamowanego przedmiotu musi być dołączony paragon lub faktura. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty odebrania przesyłki. Gdy okaże się, że towar faktycznie jest uszkodzony , zwracamy pieniądze za przedmiot przelewem bankowym na wskazane wcześniej przez państwo konto. Nie zwracamy kosztów przesyłki oraz montażu. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Zielonej Górze.