OPEL ASTRA II G WKŁADKA ZAMKA STACYJKA KLUCZ (6910599708)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis




Tel. 510-012-500

e-mail: opelcenter.com@wp.pl

Godziny pracy:

poniedziałek - piątek:
09.00 - 17.00

Sobota: 10.00 - 14.00
Niedziela: nieczynne




Paczki wysyłam za pośrednictwem




Płatność przez PAYU
lub
Na rachunek bankowy:

03 1140 2004 0000 3202 7547 3421



OPIS AUKCJI

PRZEDMIOT AUKCJI WKŁADKA ZAMKA, STACYJKA, KLUCZ
MODEL OPEL ASTRA II G
ROCZNIK 1998-2009
RODZAJ NADWOZIA -


Podana cena za 1 komplet
-
Stan bardzo dobry
-
Sprawny

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
14,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
19,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

OPC Sławomir Szołtysik
KOSKOWICE 71A LOK.2
59-241 Koskowice
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem opelcenter.com@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - Dowód potwierdzające montaż części w ASO lub serwisie zewnętrznym - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - paragon, fakturę zakupu - część powinna posiadać wszystkie plomby gwarancyjne w postaci naklejek lub paskowych plomb 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

OPC Sławomir Szołtysik
Koskowice 71A
59-241 Koskowice

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci koszty przedmiotu bez kosztów wysyłki towaru Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: opelcenter.com@wp.pl. 


Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres podany przez Sprzedającego, po zgłoszeniu chęci zwrotu drogą elektroniczną. Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery], nr zamówienia [nr z systemu obsługi sprzedaży Sprzedawcy otrzymany w e-mailu po zakupie] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Towar nie może być montowany ani nosić śladów używania, powinien posiadać wszystkie plomby i oznaczenia, naklejone na przedmiot w dniu wysyłki Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

opel_center_com
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

298

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 510012500
poniedziałek - piątek
sobota
09:00 - 17:00
10:00 - 13:00

Informacje o sprzedającym

OPC Sławomir Szołtysik

Nałkowskiej 2/4

59-220 Legnica

NIP: 691-233-65-89

e-mail: opelcenter.com@wp.pl

Telefon: 510012500

Pozostałe informacje

Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w transporcie przez firmy kurierskie. Obowiązkiem kupującego jest sprawdzenie stanu przesyłki oraz zawartości oraz w przypadku stwierdzenia uszkodzenia, natychmiast wezwać kuriera i wypełnić formularz szkody dla danego operatora, następnie powiadomić o tym fakcie sprzedającego.

Nie stosowanie się do powyższych zaleceń, w przypadku uszkodzenia, brak możliwości zwrotu czy reklamacji