Opel Astra I F Klamka zewnetrzna TYLNA LEWA (7210231137)

zakończona
20,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 10,00 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
Zakupy od 700 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe tylne

Opis

NOWA KLAMKA TYLNA

STRONA: PRAWA (PASAZERA) LUB LEWA (KIEROWCY) 

Pasuje do modeli:

OPEL ASTRA F 1991-199 5r.

OPEL CORSA/COMBO B1993-199 6r.

OPEL VECTRA A 1988-199 5r

STAN TECHNICZNY: NOWY

Jesteśmy firma legalnie działająca.

Posiadamy wszelkie kompetencje do sprzedaży części samochodowych

Godziny pracy firmy AUTO-MACHA:

pon.-pt: 08:00 – 18:00

sobota : 09:00 – 15:00

PRODUKT TEN MOŻNA RÓWNIEŻ ZAKUPIC W NASZYM SKLEPIE ONLINE

www.auto-macha.pl

CHCESZ ODEBRAC OSOBISCIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.

Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u auto-czescilodz za co najmniej 700.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Bartłomiej Kukulski
Przedzalniana 88/28
93-114 Łódz
Dodatkowe informacje

PROCEDURA REKLAMACJI


1. Sklep odpowiada wobec klienta za wady fizyczne i prawne (rękojmia) w rozumieniu kodeksu cywilnego, a także względem konsumentów za niezgodność towaru z umową konsumpcyjnego z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

2. Produkty mogą również posiadać gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji za pośrednictwem sprzedającego.

3. Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres usługodawcy, niezależnie od pisemnej formy zaleca się kontakt telefoniczny ze sprzedawcą

4. Składając reklamację należy dostarczyć do usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym pod adresem:


https://auto-macha.pl/wp-content/uploads/2017/10/ZWROT-MO%C5%BBLIWY-TYLKO-W-CZYSTYM-I-NIE-USZKODZONYM-ORGINALNYM-OPAKOWANIU-BEZ-SLAD%C3%93W-MONTAZU-DANEGO-PRODUKTU.docx

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje

– daty stwierdzenia usterki;

– dokładnego opisu wady rzeczy;

– sprecyzowania swoich żądań;

– danych pojazdu, do którego została zamontowana część, marka, model i rok produkcji, pojemność silnika;

– daty montażu części;

– daty demontażu części;

– stanu licznika przy montażu i demontażu;

– podania danych warsztatu, w którym była montowana i demontowana część;

6. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.

7. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego).

8. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy / od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

9. Sprzedawca informuje, że nie jest producentem części

10. W przypadku stwierdzenia iż otrzymany towar posiada braki, albo został mechanicznie uszkodzony, prosimy zażądać od kuriera w dniu dostawy spisania protokołu szkodowego oraz niezwłocznie poinformować o tym sklep.

OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

AUTO-MACHA nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wadliwej konserwacji, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez producenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, normalnego zużycia produktów, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu części przylegających lub współpracujących z danym produktem.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Bartłomiej Kukulski
Przedzalniana 88/28
93-114 Łódz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1.Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14dni(podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny dz.u. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres usługodawcy.

2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za nie zawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

3.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres usługodawcy.

4.Nie przyjmujemy paczek poranionych. W paczce powinno się znajdować: zwracany towar, formularz zwrotu, paragon lub kserokopia FV. Towar zwracany nie może nosić śladów montażu, użytkowania. Po otrzymaniu zwrotu: jeśli mamy zastrzeżenia, informujemy email-em lub telefonicznie osobę wskazaną w formularzu. W przypadku braku zastrzeżeń, zwracamy bezzwłocznie pieniądze, jednak nie później niż 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy na piśmie i otrzymaniu w tym czasie zwracanego towaru.

5.Odpowiedzialność AUTO-MACHA jest ograniczona do bezpłatnej wymiany produktu lub do zwrotu kwoty zapłaconej przy czym o wyborze jednego z tych dwóch sposobów decyduje AUTO-MACHA. Odpowiedzialność AUTO-MACHA nie obejmuje zwrotu poniesionych przez kupującego dodatkowych kosztów takich jak: koszty demontażu i montażu, transportu, lakierowania, badań diagnostycznych itp.

6. Wobec klientów nieposiadających statusu konsumenta zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy k.c.

O sprzedającym
auto-czescilodz
99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

266

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Bartłomiej Kukulski
AUTO-MACHA
Przedzalniana 88/28
93-114 Łódź
NIP: 728-274-07-56

Kontakt

  • 575******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AUTO-MACHA dostarcza rozwiązania motoryzacyjne dla większych firm oraz osob prywatnych tz potencjalnych klientów. Naszym Klientom oferujemy elastyczne rozwiązania uwzględniające indywidualne potrzeby, jednocześnie zapewniając optymalizację wydatków na usługi motoryzacyjne.



Jesteśmy firma legalnie działająca. Posiadamy wszelkie kompetencje do sprzedaży części samochodowych 


CHCESZ ODEBRAC OSOBISCIE SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI. 

Pozostałe informacje

Wysyłka odbywa się tylko w dni pracujące od poniedziałku do piątku. Przedmiot kupiony przy opcji płatności "za pobraniem" i przy potwierdzeniu zamówienia do godz. 12.00 wysłany będzie tego samego dnia. Przy formie płatności "z góry" paczka zostanie wysłana tego dnia, gdy pieniądze zostaną zaksięgowane na naszym koncie do godz. 12.00. Paczki wysyłane są Poczta Polska i zazwyczaj są u adresata na następny dzień roboczy. Przed zakupem podanego towaru skontaktuj się z nami. Chcesz odebrać towar osobiście skontaktuj się z nami by umówić termin dostawy. Dostawa do klienta odbywa się w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-19.00 oraz soboty 7.00-16.00. Oferujemy tylko i wyłącznie dostawę na terenie miasta Łódź.
Wyświetlenia:4
Numer oferty:7210231137
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry

Na czasie