OPEL ASTRA G 2 REFLEKTOR LAMPA PRZEDNIA LEWA NOWA (6999465389)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
117,99 zł
z 42 sztuk

kolor/wzór:

Strona zabudowy:

Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,29 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,50 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • strona zabudowy: lewe
  • rodzaj świateł mijania: tradycyjne / halogenowe
  • wersja: europejska
  • producent części: dJ Auto
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 3 [kg]

opis

Opel Astra G (1998-2009)

Reflektor główny

Homologacja: ECE Europejska, lampa przeznaczona do ruchu prawostronnego

Czarna ramka odbłyśnika

Sterowanie: elektryczne (produkt bez silniczka sterującego)

Typ żarówek: H7+HB3

Stan techniczny: Przedmiot jest nowy, nieużywany i nieuszkodzony

Nadwozie: Bez znaczenia

Numer OE: 09194592; 09199894; 09201950; 1216102; 1216106; 1216289; 9199894; 93175723

Strona produktu: Lewa strona - strona kierowcy

Zastosowanie produktu:

  • Opel Astra G NJOY (2003-2009) 
  • Opel Asta G (1998-2002) - przykładowe zastosowanie obok

Dane kontaktowe:

Telefon 1: 601 930 360

Telefon 2: 534 505 719

Telefon 3: 727 631 155

E Mail: autodorsklep@wp.pl

GG: 57382482

ZAKUPY BEZ RYZYKA

Bardzo zależy nam na Państwa zaufaniu, dlatego jakość obsługi jest u nas na najwyższym poziomie

Żadnych pomyłek i długiego oczekiwania na towar

Staramy się

Zapraszamy na inne nasze konta firmowe

  • Autodorsklep - Części samochodowe, oświetlenie, karoseria, lusterka, układy termiczne (chłodnice, wentylatory), listwy boczne, wycieraczki itp.
  • AutoDor1 - Części samochodowe do aut niemieckich
  • Autodor2 - Spinki samochodowe, kołki rozporowe, odboje i inne małe elementy mocujące w samochodzie

Numer wewnętrzny części: C0520

Dostawa i płatność
od 6,29 zł

Lokalizacja: Leszno, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,29 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
21,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Autodor Tomasz Dorociak
Kosynierów 3
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

 

Opis procedury reklamacyjnej: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy np. pod adresem autodorsklep@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


Przed odesłaniem towaru na reklamację prosimy się z nami skontaktować. Może zaistnieć taka sytuacja, że zwrot towaru w ogóle nie będzie koniczny lub zrobimy zlecenie na zabranie go od Państwa na nasz koszt.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

AutoDor
Kosynierów 3
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Drodzy klienci!


Jako przedsiębiorstwo zawsze staramy się aby nasi klienci byli zadowoleni z zakupionych produktów. Nie mniej jeśli są Państwo niezadowoleni z naszych produktów lub po prostu okazało się że są Państwu już niepotrzebne oczywiście mogą je Państwo zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu. W tym celu prosimy o odesłanie produktu wraz z odstąpieniem od umowy na adres firmowy. Pieniądze zostaną Państwu zwrócone w przeciągu 2-3 dni roboczych. 



z wyrazami szacunku

Zespół AutoDor

O sprzedającym
Autodorsklep
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

9323

 

96

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 727 631 155
  • 534 505 719
poniedziałek - piątek
07:00 - 17:30
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Bardzo Państwa prosimy o przemyślane wybieranie form listownych bez numerów nadania (list bez polecenia). Listy te są obarczone ryzykiem zaginięcia. Jest to bardzo mały promil zaginionych przesyłek ale jednak (wg. poczty 0,3 promila), czyli około 1 na 3000. Nie mniej zdarzają się takie sytuacje, dlatego bardzo prosimy o przemyślane ich wybieranie. Zaginięcie paczki powoduje wydłużony czas reklamacji poczty Polskiej, która ma 31 dni na sprawdzenie przesyłki.


Bardzo prosimy klientów o sprawdzenie produktów w momencie odebrania towaru. Można to zrobić w zależności od wybranej formy wysyłki:    

  • Paczkomat24 - W momencie odebrania towaru prosimy o sprawdzenie przesyłki a w razie uszkodzeń mechanicznych prosimy o skorzystanie z opcji - "Zgłoś problem z przesyłką".     
  • Paczka w ruchu - Prosimy o sprawdzenie produktu w momencie odebrania towaru, w przypadku problemów prosimy o zgłoszenie to pracownikowi kiosku który wyda protokół. (Prosimy o uzupełnienie protokołu włącznie z numerem POPER kiosku - udostępni go pracownik). Kopie protokołu prosimy o przesłanie na maila.     Formy kurierskie: 
  • Kurier Inpost / Pocztex24 - Protokół uszkodzenia towaru, który posiada kurier, prosimy o sprawdzenie produktu w momencie odebrania towaru. W razie problemów prosimy o spisanie protokołu oraz przesłanie go na maila autodorsklep@wp.pl lub pocztą na adres firmowy.