Opel Astra 1.2 1.4 1.6 8v Dźwigienka zaworów (6999452542)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
5,00 zł
z 8 sztuk
Koszty dostawy
  • Kurier wieczór
    nowość
    12,24 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT-marża
  • producent części: opel (oryginalne OEM)

opis

Dźwigienka zaworowa

Opel  Astra ,Corsa, Vectra, Combo

1.2 1.4 1,6 8v

cena za sztukę

Kontakt:

 

tel: +48 789 - 057 - 024

tel: +48 12 686 - 78 - 21

tel: +48 510 - 072 - 695

 

E-MAIL

lider42@op.pl

FACEBOOK

COBRA Auto Części

 

Dojazd:                                

  1. Nadbrzezie 5

31-983 Kraków

Położenie wg GPS

N 50° 04.224'

E 20° 06.231

 

Godz. pracy:

Pon-Pt  8.00 - 18.00

Sobota  8.00 - 15.00

 

  • Części zakupione na aukcji są częściami używanymi, posiadają ślady użytkowania.
  • Na każdą część udzielam gwarancji rozruchowej 14 dni.
  • Zapraszam na inne moje aukcje.
  • Części wysyłamy firmą kurierską po wcześniejszym ustaleniu kosztów dostawy z kupującym.
  • Na sprzedawany towar wystawiamy paragon lub rachunek uproszczony.
  • Nie ponoszę odpowiedzialności za koszty transportu i montażu części.
  • Koszt wysyłki skrzyń biegów, silników oraz części blacharskich i przesyłki zagranicznej jest orientacyjny i uzależniony od wagi oraz rozmiarów towaru.
  • Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady panujące w naszej firmie oraz warunki zawarte w regulaminie.
  • Jeżeli masz wątpliwości czy dana część pasuje do Twojego modelu auta, zadzwoń doradzimy i pomożemy dopasować

Kod kreskowy:29266

gd

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Kurier wieczór nowość
pierwsza sztuka:
12,24 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
12,10 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
20,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-

Punkty odbioru

Auto części Cobra
ul. Nadbrzezie 5
31-983 Kraków

  • Poniedziałek - Piątek 08:00 - 18:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Proszę o kontakt przed odbiorem

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT-marża

Gwarancja

1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Na części używanie udzielam gwarancje rozruchową w terminie 1 miesiąca kalendarzowego 

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Auto Części COBRA S.C
ul. Nadbrzezie 5
31-983 Kraków
Dodatkowe informacje

Jeżeli, towar który otrzymałeś jest inny niż zamawiany, jest wadliwy, lub uszkodzony, prosimy

o kontakt. W przypadku konieczności złożenia reklamacji prosimy o dostarczenie lub wysłanie na

nasz adres reklamowanego przedmiotu wraz z dowodem zakupu. Konsument składając reklamację

może skorzystać z formularza do pobrania z allegro. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na

inny, pozbawiany wad, a jeżeli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania

zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

- Druk Reklamacyjny należy czytelnie wypełnić i wysłać razem z zakupionym towarem na adres

naszej firmy.BEz protokołu reklamacji zgłoszenia nie uznajemy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!

- Reklamacje przyjmujemy w terminie do 14 dni od daty doręczenia towaru do Klienta.

- Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy informację na ten

temat, oraz staramy się wadę uwidocznić na zdjęciach. Reklamacje z tytułu wad

wyszczególnionych w opisie lub na zdjęciach nie będą uwzględniane.

- Jeżeli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze OEM niż zamawiany,

czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu, prosimy o pilny kontakt. 

Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym

konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy

otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku

jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy.

- Odbieramy paczki z reklamacji tylko BEZ POBRANIA. "USTAWA O OCHRONIE

NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (rozdz.2, art.16.1,podpunkt 10)

- Odpowiedź na reklamację jest udzielana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

roboczych od dnia przyjęcia reklamacji. W przypadku braku niezbędnych do rozpatrzenia

dokumentów Klient informowany jest telefonicznie lub mailowo o konieczności ich uzupełnienia oraz o dalszym

przebiegu reklamacji.

- W przypadku uwzględnienia reklamacji, nasz pracownik skontaktuje się w sprawie sposobu

rozliczenia i zwrotu kosztów.

- W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania

niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mają umożliwiać wykonanie umowy sprzedaży

jesteśmy uprawnieni do unieważnienia złożonego zamówienia.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto Części COBRA S.C
ul. Nadbrzezie 5
31-983 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Jeżeli, towar który otrzymałeś jest inny niż zamawiany, jest wadliwy, lub uszkodzony, prosimy

o kontakt. W przypadku konieczności złożenia reklamacji prosimy o dostarczenie lub wysłanie na

nasz adres reklamowanego przedmiotu wraz z dowodem zakupu. Konsument składając reklamację

może skorzystać z formularza do pobrania z allegro. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na

inny, pozbawiany wad, a jeżeli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania

zapasu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.

- Druk Reklamacyjny należy czytelnie wypełnić i wysłać razem z zakupionym towarem na adres

naszej firmy.BEz protokołu reklamacji zgłoszenia nie uznajemy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!

- Reklamacje przyjmujemy w terminie do 14 dni od daty doręczenia towaru do Klienta.

- Jeżeli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podajemy informację na ten

temat, oraz staramy się wadę uwidocznić na zdjęciach. Reklamacje z tytułu wad

wyszczególnionych w opisie lub na zdjęciach nie będą uwzględniane.

- Jeżeli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze OEM niż zamawiany,

czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu, prosimy o pilny kontakt. 

Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym

konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy

otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku

jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy.

- Odbieramy paczki z reklamacji tylko BEZ POBRANIA. "USTAWA O OCHRONIE

NIEKTÓRYCH PRAW KONSUMENTÓW" (rozdz.2, art.16.1,podpunkt 10)

- Odpowiedź na reklamację jest udzielana niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni

roboczych od dnia przyjęcia reklamacji. W przypadku braku niezbędnych do rozpatrzenia

dokumentów Klient informowany jest telefonicznie lub mailowo o konieczności ich uzupełnienia oraz o dalszym

przebiegu reklamacji.

- W przypadku uwzględnienia reklamacji, nasz pracownik skontaktuje się w sprawie sposobu

rozliczenia i zwrotu kosztów.

- W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego postanowień Regulaminu, wpisania

niepełnych lub nieprawdziwych danych, które mają umożliwiać wykonanie umowy sprzedaży

jesteśmy uprawnieni do unieważnienia złożonego zamówienia.