OPASKA DYNIA I NIETOPERZE HALLOWEEN PRZEBRANIE (6988978490)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,90 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Opaska do włosów - dynia i nietoperze
Opaska do włosów - dynia z nietoperzami.
Opaska, która przyda się jako gadżet na imprezie Halloweenowej. Ozdobiona jest dynią z nietoperzami na sprężynkach. Dodatkowo przystrojona jest pomarańczową wstążką wystającą spod dyni. Element stroju w rozmiarze uniwersalnym.
Istotne informacje:
  • opaska na głowę
  • rozmiar uniwersalny
  • zapakowana w przezroczystą folię z zawieszką

Wystawiono z oprogramowania
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u -PlonacaZyrafa-3 za co najmniej 300 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
999
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
999
przybliżony czas realizacji:
6-7 dni roboczych
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
999
przybliżony czas realizacji:
6 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
999
przybliżony czas realizacji:
5 dni roboczych

Punkty odbioru

Teofilów
ul. Micińskiego
91-160 Łódź
email: allegro@plonaca-zyrafa.pl
tel.: 602527288

  • Poniedziałek - Czwartek 13:00 - 18:00
  • Piątek 13:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Wymagana przedpłata
Do odbioru w 2 dni robocze
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Zbytki i Zabytki Krzysztof Taraskiewicz
Wygodna 26/110
94-024 Łódź
Dodatkowe informacje

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację - przede wszystkim prosimy o kontakt mailowy (reklamacje@plonaca-zyrafa.pl) zanim odeślą Państwo kupiony produkt - być może w ogóle nie będzie takiej potrzeby. Jeśli jednak odesłanie okaże się niezbędne: ustalimy, na jaki adres go odesłać (czasem konieczna może być wysyłka do serwisu lub dystrybutora).

W przypadku, gdy towar trzeba odesłać do nas - umożliwimy Państwu bezpłatną wysyłkę (wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu szczegółów!).

W przypadku wysyłki do serwisu/dystrybutora itp. - reklamowany produkt prosimy wysłać na swój koszt, zwrócimy opłatę za przesyłkę.


WAŻNE! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub na koszt adresata, a także nieuzgodnionych przesyłek niebędących korespondencją.


 Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Zbytki i Zabytki Krzysztof Taraskiewicz
Wygodna 26/110
94-024 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo do odstąpienia od umowy (dotyczy wyłącznie konsumentów)

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie towarów lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie towarów. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Zbytki i Zabytki Krzysztof Taraskiewicz; ul. Wygodna 26/110; 94-024 Łódź, e-mail: reklamacje@plonaca-zyrafa.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.

Ważne: w przypadku zakupów na Allegro, lub jeśli wybrali Państwo przesyłkę pobraniową, prosimy o podanie numeru konta, na które mamy zwrócić pieniądze (w takich wypadkach nie dysponujemy informacją o numerze rachunku bankowego, z którego dokonano płatności). Proszę odesłać lub przekazać nam towary bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swoim odstąpieniu od umowy. 

Prosimy o dołączenie do przesyłki paragonu, jeśli to możliwe. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towary przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.


WAŻNE! Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub na koszt adresata, a także nieuzgodnionych przesyłek niebędących korespondencją.

O sprzedającym

-PlonacaZyrafa-3
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

79

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 602527288
poniedziałek - czwartek
piątek
12:00 - 20:00
12:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

nr konta: 31 1140 2004 0000 3602 3928 6386 (mBank)

Nie czytamy SMSów i nie odpowiadamy na nie!

Pozostałe informacje

>>DOSTAWA<<

PO ZAKUPIE PROSZĘ KONIECZNIE WYPEŁNIĆ FORMULARZ DOSTAWY!

Przesyłki wysyłamy tylko i wyłącznie na adres podany przez kupującego w formularzu dostawy, w części "2. dane odbiorcy przesyłki"; a jeżeli nie został on wypełniony - na adres z ustawień konta Allegro. Jeśli chcą Państwo, aby towar został wysłany na adres inny niż w ustawieniach konta Allegro, należ kliknąć "inny adres" (w formularzu dostawy, w części "2. dane odbiorcy przesyłki") i wypełnić stosowne pola.

Adresy wpisane w innym miejscu (w polu "wiadomość dla sprzedającego", przysłane mailem itp.) nie są brane pod uwagę.

NIE WYSYŁAMY INDYWIDUALNYCH POWIADOMIEŃ O REALIZACJI ZAMÓWIENIA LUB Z NUMEREM PRZESYŁKI.

Jeżeli chcą państwo otrzymać automatyczną informację o numerze przesyłki, należy włączyć stosowne powiadomienie w ustawieniach konta Allegro [w zakładce "Moje konto", w sekcji "Ustawienia" > "Powiadomienia" należy zaznaczyć "Informacje o numerze przesyłki"].

Jeżeli podali Państwo numer telefonu komórkowego, to otrzymają Państwo od Pocztexu SMSa z numerem przesyłki.

Zamówienia opłacone z góry wysyłamy w ciągu CZTERECH DNI ROBOCZYCH od otrzymania wpłaty; zamówienia za pobraniem - w ciągu czterech dni roboczych od złożenia zamówienia.

UWAGA!

Generalnie nie wysyłamy przesyłek poza granice Polski. Możemy to zrobić tylko w wyjątkowych sytuacjach i jedynie po wcześniejszym indywidualnym ustaleniu kosztów takiej przesyłki i innych szczegółów [np. dotyczących opłat celnych].


--WYSYŁKA GRATIS!--

Nieustająca promocja: opłacone z góry zamówienia o wartości przekraczającej 300zł wysyłamy na nasz koszt! Promocja nie dotyczy wskazanych niżej usług dodatkowych oraz [co oczywiste]) przesyłek pobraniowych.


--RODZAJE PRZESYŁEK--

POCZTEX KURIER 48

Przesyłka jest doręczana pod wskazany adres w ciągu dwóch dni roboczych po nadaniu. Koszt jest uzależniony od gabarytów wysyłanej paczki i wynosi od 10zł do 16zł. Jeżeli kupujesz na kilku różnych aukcjach - obowiązuje najwyższa cena dostawy.

Dostępna jest także opcja ODBIORU W PUNKCIE - czyli w wybranej placówce Poczty Polskiej. Przesyłka taka jest nieco tańsza i kosztuje od 8zł do 14zł, w zależności od rozmiaru. W przypadku wybrania tej usługi konieczne jest podanie prawidłowego numeru telefonu komórkowego, gdyż Poczta zawiadamia o możliwości odbioru przesyłki za pomocą wiadomości SMS. Placówki realizujące odbiór w punkcie można znaleźć za pomocą wyszukiwarki na stronie Poczty Polskiej.

Przesyłka "Pocztex Kurier 48 - odbiór w punkcie" w cenniku dostawy jest oznaczona jako "Odbiór w punkcie: E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie" - ponieważ nie ma możliwości wybrania konkretnie tej usługi z listy przygotowanej przez pracowników Allegro.

"Pocztex Kurier 48" to nadana przez Pocztę Polską nazwa tej konkretnej usługi; nie oznacza to, że przesyłka zostanie do Państwa doręczona w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia; czas realizacji podany jest w zakładce "Dostawa i płatność".

POCZTEX EKSPRES 24

Dokładnie to, czego można się spodziewać po standardowej usłudze kurierskiej - doręczenie pod wskazany adres następnego dnia roboczego po nadaniu. Koszt wysyłki jest stały, niezależny od ilości czy gabarytów kupionych przedmiotów i wynosi 16zł. Możliwa jest także wysyłka za pobraniem, jej koszt to 22zł.

Przesyłka "Pocztex Ekspres 24" w cenniku dostawy jest oznaczona jako "Przesyłka kurierska" - ponieważ nie ma możliwości wybrania konkretnie tej usługi z listy przygotowanej przez pracowników Allegro.

"Pocztex Ekspres 24" to nadana przez Pocztę Polską nazwa tej konkretnej usługi; nie oznacza to, że przesyłka zostanie do Państwa doręczona w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia; czas realizacji podany jest w zakładce "Dostawa i płatność".

--USŁUGI DODATKOWE--

[płatne dodatkowo, należy też uiścić normalną opłatę za dany sposób wysyłki]

Dla wszystkich przesyłek:

- Ostrożnie _________________________ cena przesyłki +50%

Tylko dla przesyłek Ekspres 24:

- Doręczenie do 8:00 _________________ 86,10zł

- Doręczenie do 9:00 _________________ 49,20zł

- Doręczenie do 12:00 ________________ 18,45zł

- Doręczenie na wskazaną godzinę _____ 49,20zł

- Doręczenie po 17:00 ________________ 24,60zł

- Doręczenie we wskazanym dniu ______ 12,30zł

- Sprawdzenie zawartości _____________ 6,15zł

- Doręczenie do rąk własnych adresata __ 18,45zł

- Doręczenie w sobotę ________________ cena przesyłki +50%

UWAGA: przesyłki bez wykupionej jednej z usług dodatkowych "Doręczenie..." są doręczane w godzinach pracy lokalnego oddziału Pocztexu właściwego dla podanego adresu dostawy. Bez wykupienia usługi dodatkowej nie ma możliwości wskazania godziny doręczenia. Na przesyłce domyślnie umieszczany jest numer telefonu adresata [jeżeli został podany], jednak nie mamy wpływu na to, czy kurier do Państwa zadzwoni; nie ma on też takiego obowiązku.


>>ODBIÓR OSOBISTY<<

Odbiór osobisty możliwy jest tylko w przypadku zamówień opłaconych z góry, po wcześniejszym umówieniu się; w Łodzi, na ulicy Micińskiego; generalnie w dni robocze w godzinach popołudniowo-wieczornych.

W celu ustalenia terminu odbioru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAPŁACENIA PRZY ODBIORZE!


>>>>WAŻNE!<<<<

ZANIM ODBIERZESZ PRZESYŁKĘ, UPEWNIJ SIĘ, ŻE WSZYSTKO Z NIĄ W PORZĄDKU!

1. Jeżeli przesyłka jest w widoczny z zewnątrz sposób uszkodzona [rozdarta koperta, pognieciony karton, zerwana taśma, itp.] nosi ślady ingerencji lub jest oklejona taśmą przewoźnika, to należy zażądać jej otwarcia i sprawdzenia zawartości PRZED JEJ ODEBRANIEM I POKWITOWANIEM ODBIORU, gdyż odebranie przesyłki widocznie uszkodzonej "bez uwag" powoduje wygaśnięcie prawa do jakichkolwiek roszczeń z tytułu uszkodzenia w transporcie. W przypadku stwierdzenia, że zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu należy spisać stosowny protokół oraz odmówić jej przyjęcia. Prosimy też o jak najszybszy kontakt z nami [tel.: 602527288, mail: reklamacje@plonaca-zyrafa.pl].

2. Jeżeli opakowanie przesyłki nie nosi śladów uszkodzenia, po odebraniu i pokwitowaniu odbioru należy sprawdzić zawartość przesyłki pod kątem ewentualnych uszkodzeń, najlepiej w obecności doręczyciela [teoretycznie nie może odmówić, choć na pewno będzie marudzić, że nie ma czasu itp.] i, w przypadku stwierdzania uszkodzenia, sporządzić stosowny protokół i skontaktować się z nami [jak wyżej]. Prosimy też, by nie wyrzucać opakowania, może być potrzebne do złożenia reklamacji.

3. Jeżeli zignorowałeś powyższy punkt, przyjąłeś przesyłkę, otworzyłeś ją dopiero po jakimś czasie i stwierdziłeś uszkodzenie zawartości, to należy przede wszystkim złożyć przewoźnikowi oświadczenie o niewidocznych ubytkach lub uszkodzeniach przesyłki w terminie 7 dni od dnia jej przyjęcia oraz [jakże by inaczej?] sporządzić stosowny protokół i skontaktować się z nami; tak samo jak wyżej - prosimy o zachowanie opakowania.

PRZESTRZEGANIE POWYŻSZYCH ZASAD POMOŻE UNIKNĄĆ NIEPOTRZEBNYCH NERWÓW ORAZ ZAPEWNI SZYBKIE I BEZBOLESNE ROZWIĄZANIE PROBLEMU.

Brzmi to dość pesymistycznie, ale nie martw się, uszkodzenia w transporcie zdarzają nam się naprawdę rzadko [na tysiąc wysłanych przesyłek uszkodzonych zostaje dosłownie kilka, można je policzyć na palcach jednej ręki].

Jeżeli przesyłka nie dotrze do Ciebie w ciągu, powiedzmy, trzech - czterech dni roboczych od nadania, koniecznie poinformuj nas o tym! Może to oznaczać, że zaginęła [ale to się zdarza jeszcze rzadziej niż uszkodzenia], najprawdopodobniej jednak czeka na Ciebie w najbliższym urzędzie pocztowym, tylko ktoś zapomniał dać Ci o tym znać [a to się niestety zdarza częściej, niż powinno, chociaż tragedii nie ma].

Regulamin do pobrania: http://tiny.pl/g743w