ONLY SONS JEANSY MĘSKIE GRANATOWE KLASYCZNE 32/32 (6912172580)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
159,90 zł
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 5,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • lokalizacja: Stalowa Wola, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: 32/32
  • marka: Only & Sons
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • materiał dominujący: bawełna
  • długość nogawki: długa
  • dostawa z Polski: tak
  • zapięcie: guziki
  • liczba kieszeni: 5
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie granatowego

opis

Witamy na aukcji firmy LUXED

Przedmiot sprzedaży: jeansy 

Stan: produkt nowy, nieużywany

Marka: Only&Sons

Model: Weft Dark Blue Vint 7408 CR 

Kolor: Dark Blue Denim (granatowy)

Krój: REGULAR FIT - klasyczne jeansy

Ilość kieszeni: 5

Rodzaj zapięcia: metalowe napy

Skład: 99% wysokiej jakości bawełna + 1% elastan

Cena sklepowa: 259zł (59,95euro)

  • Rozmiar 32/32 
  • Wymiary:
  • Obwód pas: 86cm
  • Długość: 104
  • Długość od kroku: 78
  • Szerokość udo: 28
  • Szerokość nogawki: 16

Oryginalne męskie jeansy marki Only & Sons. Wykonane ze świetnej jakości denimu w klasycznym, niebieskim kolorze. Zdecydowanie jakość pierwsza klasa.

Nie jesteś pewien rozmiaru? Poświęć 45 sekund i upewnij się na 100%! Porównaj wymiary swoich spodni z szafy z wymiarami, które podaliśmy wyżej.

PAMIĘTAJ - U NAS ZAKUPY SĄ ZAWSZE BEZ RYZYKA. Jeśli będziesz chciał wymienić lub zwrócić otrzymany produkt pomożemy Ci i przeprowadzimy przez ten krótki proces :) Wystarczy że napiszesz nam wiadomość e-mail.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
15
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
10,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
5,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka:
12,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Stalowa Wola
Al Jana Pawła II 18 D
37-450 Stalowa Wola
tel.: 731204827

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

LUXED.pl M Szkutnik
Al Jana Pawła II 18 D
37-450 Stalowa Wola
Dodatkowe informacje

  1.  Ewentualne reklamacje dotyczące zawartej umowy - Kupujący może składać wysyłając wiadomość e-mail do Sprzedającego na adres luxedpolska@gmail.com
  2.  Poprawnie  złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:  imię,  nazwisko,  adres, adres poczty e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  3.  W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. 
  4.  Sklep  może jednak odmówić spełnienia tych żądań w  przypadku gdy: żądanie  wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla Sklepu – np.  ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru/braku u dystrybutora lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
  5. Pierwszym z działań sprzedawcy będzie próba naprawy reklamowanego produktu.
  6. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru.
  7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w ciągu 14dni, od momentu otrzymania jej w prawidłowej postaci
  8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  9. Możliwość  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:   www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

LUXED.pl M. Szkutnik
Al Jana Pawła II 18 D
37-450 Stalowa Wola

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W Outlecie LUXED bezproblemowo dokonamy wymiany lub przyjmiemy zwrot. Stajemy na wysokości zdania i realizujemy Wasze zlecenia w trybie ekspresowym, jeżeli tylko zastosujecie się do naszych wytycznych.W przypadku WYMIANY. Napisz do nas wiadomość (luxedpolska@gmail.com ) Krótko opisz co nie spasowało w zamawianym produkcie i określ na co chcesz wymienić. Możesz wymienić na produkt tańszy/droższy czy nawet na inny produkt (np koszulkę wymienisz na spodnie). Pokierujemy Cię indywidualnie przez kilka prostych kroków w celu sprawnej wymiany. Nie odsyłaj nam produktu przed uzgodnieniem warunków wymiany, jeśli tak zrobisz pozostanie Ci złożenie nowego zamówienia. W przypadku ZWROTU. Gdy jesteś przekonany że wymiana nie pomoże, możesz dokonać zwrotu w ciągu 14dni od otrzymania towaru. W tym celu powiadom nas (luxedpolska@gmail.com ) Byłoby miło jakbyś napisał co nie spasowało w otrzymanym produkcie że chcesz go jednak zwrócić. Czego potrzebujemy od Ciebie przy zwrocie? Wypełnionego oświadczenia, najlepiej dołączonego od razu do przesyłki. Tutaj nasz wzór: www.luxed.pl/ZwrotTowaru.doc Do oświadczenia dopnij paragon (to ważne) który znajdziesz w przesyłce przy produkcie. W spodniach paragony zazwyczaj chowamy do tylnej prawej kieszonki, w kurtkach, niektórych bluzach do zapinanych/zamykanych kieszonek. W przypadku innych produków paragon jest przyklejony do metki lub umieszczony w dołączonej małej kopercie. Nie zapomnij podać swojego numeru konta (26cyfr) oraz ceny zwracanego towaru z oferty w której dokonałeś zakupu.Czas na zwrócenie środków na wskazane konto to max 14dni. Wyrabiamy się jednak do 7dni zazwyczaj w 2-3dni robocze. Ważne żeby nie odsyłać przesyłek pobraniowych - takich nie odbieramy! Należy odesłać przesyłką poleconą lub kurierską, bez pobrania.