OMEGA KIC KIC żelki o smaku owocowym 45 szt (6482368170)

zakończona
7,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 2 dni
Omega Kic Kic żelki 45 sztuk

brak nieprzyjemnego zapachu i smaku ryby

Żelki Omega Kic Kic powstały z myślą o właściwej i niezbędnej suplementacji dzieci kwasami omega-3, które są istotne dla prawidłowego rozwoju dziecka.

Kwasy tłuszczowe omega-3 nie są wytwarzane przez organizm ludzki, dlatego ich właściwa suplementacja w diecie jest konieczna.

Niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe są potrzebne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci. Zawarta w preparacie witamina D jest potrzebna dla prawidłowego wzrostu i rozwoju kości u dzieci, a witamina C wspiera funkcjonowanie systemu odpornościowego organizmu.

Zastosowanie:
suplementacja diety w kwasy omega-3. Dzieci powyżej 3. lat.

Zalecane spożycie:
dzieci powyżej 3. lat: 3 żelki dziennie.

1 żelek zawiera:
2mcg witaminy D (40%)*, 1,2mg witaminy E (10%)*, 10mg witaminy C (12,5%)*, 100mg kwasu alfa-linolenowego (ALA).

*RWS - Referencyjna Wartość Spożycia

Ważne wskazówki:
Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Produkt nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety i zdrowego trybu życia.
Zrównoważony sposób żywienia prawidłowy tryb życia jest ważny dla funkcjonowania organizmu człowieka.
Preparat należy przechowywać w suchym miejscu, w temperaturze 15-25°C, w sposób niedostępny dla małych dzieci.
Chronić przed światłem i wilgocią. Należy spożyć do 1 miesiąca po otwarciu.
Produkt zawiera cukier i syrop glukozowy.

termin ważności 24.10.2016
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

PŁATNOŚCI: -Wpłata z góry na konto (koszt zakupionych produktów+koszt przesyłki) Nr naszego konta: 57 1140 2017 0000 4602 1075 3624 -Płatność przy odbiorze -Odbiór osobisty w aptece - możliwa płatność kartą lub gotówką Możliwy jest odbiór osobisty w godz.8.00-18.00 od poniedziałku do piątku, po uprzednim zgłoszeniu takiej formy sfinalizowania transakcji i otrzymaniu potwierdzenia mailem z określonym terminem odbioru.

kontakt

  • 42-651-39-12
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Darmowy zwrot towaru dotyczy produktów zamawianych poprzez Inpost w innych przypadkach, zwracana jest kwota najtańszej oferowanej przez nas formy wysyłki. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia odebrania zamówienia odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. W przypadku terminowego odstąpienia od umowy, oraz terminowego dostarczenia zwracanego zamówienia do nas, zwrócimy konsumentowi kwotę. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 2. Kupujący może zrezygnować z części lub całości zamówionych towarów nadsyłając w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki zawierającej towary „oświadczenie o odstąpieniu od umowy”, na adres poczty elektronicznej sklep.familia@onet.pl lub pisemnie na adres Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 3. Zwrot towarów powinien nastąpić w terminie 14 dni od dnia, w którym Kupujący odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie lub dostarczenie towarów przed jego upływem. 4. Zwrócone towary Sprzedający przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Kupującego w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z nich. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. Kupujący przesyła towary z dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura, elektroniczne potwierdzenie złożenia zamówienia), kartą gwarancyjną (dla towarów, na które udzielono gwarancji) oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. 6. Kupujący pokrywa bezpośrednie koszty związane ze zwrotem towarów do siedziby firmy. 7. Wszelkie zwracane towary należy opatrywać informacją „ZWROT TOWARU”. Przesyłki ze zwracanymi towarami należy przesyłać lub dostarczyć osobiście na adres: Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 8. Sprzedający zwraca Kupującemu uiszczone przez niego kwoty na wskazany przez Kupującego rachunek bankowy po otrzymaniu przesyłki zawierającej zwracane towary, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od kupującego do chwili otrzymania odsyłanych produktów do siedziby firmy. 9. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez sprzedawce (karton + wypełnienie) lub kopertach bąbelkowych. 10. Zgodnie z art. 38 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, -w których przedmiotem umowy są produkty mające krótki termin przydatności do użycia, o czym Sprzedający informował klienta przy składaniu zamówienia -w których przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

reklamacje

1. Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć/wydać Kupującemu towary niewadliwe, z wyjątkiem przecenionych towarów niepełnowartościowych, które klient zamówił z pełną świadomością. W razie niezgodności towaru z umową Kupujący powinien zgłosić reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep.familia@onet.pl lub pisemnie na adres: Lukrecja Tonn Sp.j. al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 2. Reklamacje dotyczące brakujących towarów lub ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. 3. Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowane towary. Prosimy również o zachowanie kartonu, w którym zostało dostarczone reklamowane zamówienie. 4. W przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem towaru Kupujący powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedającego, który niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Jeżeli Sprzedający nie wymieni towaru wadliwego albo nie usunie wady, Kupujący może także złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Kupujący, który jest jednocześnie konsumentem, może także zamiast zaproponowanego przez nas usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. 5. Kupujący, po ustawowym terminie przysługującym mu na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada zakupionych produktów jest nieistotna i nie wpływa na możliwość właściwego używania towaru. 6. Jeżeli otrzymane towary mają wady, Kupujący może także żądać wymiany na towary wolne od wad albo usunięcia wady. Jeżeli żądanie Kupującego jest uzasadnione, Sprzedający wymieni towary wadliwe na wolne od wad lub usunie wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, Sprzedający może odmówić wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. 7. Reklamowane towary należy dostarczyć do siedziby firmy wraz z wypełnionym „protokołem reklamacji”. Przesyłkę należy opatrzyć informacją: „REKLAMACJA TOWARU” i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: Lukrecja Tonn Sp.j "Familia" al. Politechniki 27 93-557 Łódź. 8. Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez Sprzedającego (karton + wypełnienie). 9. Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonego przez Kupującego żądania (reklamacji) w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia żądania, w przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznano za uzasadnione i zwróci Kupującemu kwotę żądania, przelewem na rachunek bankowy w terminie 5 dni roboczych. 10. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Sprzedający nie zwraca Kupującemu uiszczonej ceny za towar.

pozostałe informacje

Regulamin zakupów § 1 Warunki ogólne I. POSTANOWIENIA OGÓLNE Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców, ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. § 2 Oferta 1. Wszystkie towary oferowane przez nas są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały dopuszczone do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na podstawie stosownych przepisów prawa i decyzji właściwych władz administracyjnych. Wszystkie towary zostały nabyte od uprawnionych podmiotów zgodnie z obowiązującymi prawem i są przechowywane w warunkach określonych odpowiednimi przepisami. 2. Spółka prowadzi obrót detaliczny, nie prowadzi obrotu hurtowego, nie prowadzi wysyłkowej sprzedaży leków na receptę. 3. Wszystkie użyte na stronie www nazwy towarów, marek oraz znaki graficzne są własnością ich producentów. 4. Zamówione u nas towary dostarczamy w sposób i w cenie wskazanej w zakładce „Dostawa i płatność”. 5. Za zamówione u nas towary i przesyłkę można zapłacić poprzez płatności PAY-u lub gotówką. 6.Opisy towarów znajdujące się na stronie służą wyłącznie celom informacyjnym oraz identyfikacyjnym. Opisy towarów mają formę skróconą. Przed użyciem produktów leczniczych należy zapoznać się z ulotką, zawierającą przeciwwskazania, dane dotyczące działań niepożądanych i dawkowania, oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź należy skontaktować się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu i zdrowiu. 8. Do towaru objętego gwarancją dołączana jest karta gwarancyjna, opisująca warunki wykonywania uprawnień z tytułu gwarancji i zawierająca adresy punktów serwisowych oraz inne ważne informacje dotyczące serwisu. 9. W razie wątpliwości lub problemów z korzystaniem z zakupionych w u nas towarów Kupujący może skontaktować się z za pośrednictwem poczty elektronicznej: sklep.familia@onet.pl, bądź telefonicznie pod nr telefonu 42 651-39-12 10. Ceny produktów na stronie www są podane w PLN, zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów dostawy. 11. Ceny towarów na stronach aukcji, stronie www oraz oferowany asortyment mogą się różnić od oferty stacjonarnej. 12. Zastrzegamy sobie prawo do organizowania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży. Podczas trwania promocji lub wyprzedaży ilość towarów dostępnych w promocyjnej cenie może być ograniczona. 13. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności i dostawy poprzez nie udostępnianie części z opcji dla wybranych produktów lub grup asortymentowych. § 3 Składanie zamówień i ich realizacja 1.W celu złożenia zamówienia na towary oferowane przez nas na stronie Kupujący zobowiązany jest wypełnić i wysłać drogą elektroniczną prawidłowo wypełniony elektroniczny formularz opcji dostawy. 2. Wybór opcji „Kup teraz" a następnie "Kupuję i płacę” jest jednoznaczny z zamknięciem zamówienia i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za wybrane towary oraz zapłaty za dostawę zgodnie z podsumowaniem zamówienia. 3. Dla danego zamówienia wiążąca jest cena obowiązująca w momencie jego złożenia. 4. Wraz z otrzymaniem przez Klienta drogą elektroniczną potwierdzenia złożenia zamówienia zostaje zawarta miedzy Sprzedającym a Klientem umowa dotycząca zakupu od Sprzedającego przez Klienta produktów znajdujących się w przesłanym potwierdzeniu. Umowa zawierana jest na czas określony do momentu odebrania zamówienia przez Kupującego. 5. Kupujący, który składa zamówienie z obowiązkiem zapłaty, powinien dokonać zapłaty za zamówione produkty oraz dostawę w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia wysłania zamówienia. W przypadku braku zaksięgowania płatności, po upływie tego terminu zamówienie zostanie anulowane co wiąże się z wystąpieniem do Allegro o zwrot prowizji oraz wystawieniem przez nas odpowiedniego komentarza. 6. O aktualnie szacowanym terminie realizacji opłaconego zamówienia lub zamówienia za pobraniem informujemy na stronie aukcji 7. W okolicznościach niezależnych od Nas, mogą nastąpić opóźnienia w wysyłce towaru. Kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie lub mailowo najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dokonania zakupu. 8. Przygotowanie zamówienia i wysyłka towarów następuje nie później niż w ciągu 10 dni (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od: - zaksięgowania wpłaty za zamówienie dokonanej za pośrednictwem szybkiego przelewu internetowego - złożenia zamówienia – w przypadku wyboru płatności gotówką za pobraniem. 9. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji części albo całości zamówienia w przypadkach: - formularz teleadresowy nie został wypełniony poprawnie, a Sprzedający nie może skontaktować się z Kupującym w celu weryfikacji Jego danych teleadresowych, - towar został wycofany z obrotu lub wstrzymany w obrocie na terenie RP po złożeniu zamówienia 10. Jeżeli Sprzedający nie jest w stanie zrealizować zamówienia Kupującego (incydentalna niezgodność stanów magazynowych bądź incydentalne uszkodzenie towaru), niezwłocznie, najpóźniej w terminie 5 (pięciu) dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia, zawiadomi o tym Kupującego i zwróci Kupującemu uiszczoną przez niego cenę za brakujący/uszkodzony towar. 11. Do każdej przesyłki dołączany jest dowód zakupu, tj. paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie Kupującego wyrażone w formularzu zamówienia poprzez zaznaczenie pola „Chcę otrzymać fakturę VAT”. §4 Płatności oraz dostawa produktów 1. Kupujący uiszcza sumę za zamówiony towar i przesyłkę w jeden z dostępnych sposobów; kartą kredytową; szybkim przelewem internetowym (PayU), zwykłym przelewem bankowym lub „za pobraniem” tzn. przy odbiorze przesyłki od firmy kurierskiej. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie operatora transakcji PayU lub banku Kupującego, na wyraźne życzenie Kupującego możemy udostępnić swój bezpośredni rachunek bankowy do w celu zapłaty za złożone zamówienie. 2. Zamówiony przez Kupującego towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej, Inpost, bądź przygotowuje do odbioru osobistego w siedzibie firmy "Familia" przy al. Politechniki 27 . w Łodzi po naszykowaniu towaru, wysyłamy powiadomienie. 3. Towary wysyłane przez Nas za pośrednictwem firmy kurierskiej zostają doręczone w przeciągu 1 lub 2 dnia roboczego od dnia nadania. 4. Kupujący uiszcza koszty dostawy przesyłki według cennika umieszczonego na stronie aukcji. Wyjątek może stanowić zakup wieloprzedmiotowy, lub transakcje dokonane przez Kupującego w dłuższym odstępie czasowym od siebie. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowych kosztów za wysyłkę towaru. 5. W przypadku, gdy zamówienie nie może zostać poprawnie i terminowo doręczone z winy Kupującego (błędny adres, odmowa, przyjęcia), zastrzegamy sobie prawo obciążenia Kupującego kosztami ponownego transportu zgodnie z aktualnym cennikiem dostaw. 6. Przed odbiorem przesyłki od firmy kurierskiej, Kupujący zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania, taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce.