OMANN JUN Komoda LATA 60 70 DANISH DESIGN 1568 (6476961651)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 699,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 150,00 zł
  • lokalizacja: Pyrzyce
  • czas wysyłki: do 7 dni
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)

Kontakt

Przetwory Creative Design
mobile: +48 537 500 818
e-mail: biuro@przetworydesig­n.pl
Zapraszamy również na nasze aukcje do użytkownika:
przetworydesign | KLIKNIJ!

Wysyłka

Wysyłka na zlecenie nabywcy. Koszt dostawy podany w aukcji.
Termin wysyłki: do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

Opłata za transport nie obejmuje wniesienia przesyłki.

Dostawa odbywa się w dni robocze od godziny 9:00 do godziny 16:00

Regulamin

Regulamin naszych aukcji znajduje się na stronie 'O mnie'
Przedmiotem aukcji jest :
Minimalistyczna komoda z lat 60/70 - tych, design skandynawski, wyprodukowana w manufakturze Omann Jun. Wykończona fornirem mahoniowym Zachowana w stanie dobrym (widoczne drobne obicia i zarysowania) - bezpośrednio do użytkowania.
Wymiary: wys. 75 cm | szer. 120 cm | gł. 43 cm

Dla poważnie zainteresowanych chętnie udzielimy dodatkowych informacji.


Ponieważ sprzedający nie zawsze jest w stanie podać (zawrzeć) wyczerpujące informacje (dla nabywcy) o sprzedawanym przedmiocie i w związku z tym to w interesie nabywcy winno być pozyskanie jak najlepszej i najszerszej wiedzy o przedmiocie, który zamierza nabyć, dlatego bardzo prosimy o zadawanie nurtujących Państwa pytań a my postaramy się odpowiedzieć na nie wyczerpująco.

Warunkiem udziału i zakupu na naszych aukcjach jest zapoznanie się i akceptacja regulaminu ze strony O MNIE.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 150,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 7 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Przetwory Creative Design - to projekt stworzony z myślą o osobach nieprzeciętnych, ceniących sobie indywidualność oraz piękno przedmiotów użytkowych. Marka powstała z pasji do dobrego wzornictwa, stawiamy na klasyczny, doceniany od wielu lat design Skandynawski z lat 60/70 - tych. Nasze przedmioty to doskonały wybór dla osób poszukujących alternatywy wobec produktu masowego, powszechnie dostępnego. Każdy przedmiot to oddzielna historia, która łączy ze sobą minimalizm formy z funkcjonalnością, zachowując przy tym szczególną dbałość o najmniejsze detale. Przetwory Creative Design to nie tylko przedsięwzięcie biznesowe, ale również nowatorska idea stworzona po to, aby przedmioty już historyczne z przełomu lat 60/70 - tych odzyskały dawny blask.

kontakt

  • +48 537 500 818
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00 | sobota 10:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 8.1.1. pisemnie na adres: ul. Pod Lipami 1b/3, 74-200 Pyrzyce; 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@przetworydesign.pl; 8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Pod Lipami 1b/3, 74-200 Pyrzyce. 8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami. 9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy. 9.3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży. 9.4. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 9.5. W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 9.6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 9.7. W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. 9.8. Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem. 9.9. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

pozostałe informacje

1. Co się stanie jeżeli nie odbiorę nadanej przesyłki ? W przypadku nie odebrania nadanej przesyłki, przesyłka wraca do nadawcy. Nabywca jest zobowiązany do pokrycia kosztów przesyłki nadanej oraz przesyłki zwrotnej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Jak prawidłowo odebrać przesyłkę ? Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie uległa ona uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny. Następnie prosimy o skontaktowanie się z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia podczas transportu. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Co zrobić gdy moja przesyłka została uszkodzona ? W razie stwierdzenie jakichkolwiek uszkodzeń prosimy o prawidłowe spisanie z kurierem formularza reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki, który jest podstawą dochodzenia roszczeń od firmy kurierskiej. Następnie prosimy o niezwłoczne powiadomienie Nas o zdarzeniu a My wówczas pomożemy w dalszych działaniach reklamacyjnych. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Jak prawidłowo spisać formularz reklamacyjny ? Najważniejsze jest aby Formularz reklamacyjny / protokół szkodowy został wypełniona w momencie odbioru przesyłki, w obecności kuriera. Ważne jest, aby w formularzu zaznaczyć, że przesyłka została odebrana z zastrzeżeniami. Miejsce sporządzenia protokołu było zgodne z adresem dostawy, data i godzina sporządzenia protokołu zgadzała się z datą i godziną odbioru przesyłki. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Co jeśli kurier odmówi mi sprawdzenia zawartości przesyłki przy odbiorze ? W przypadku odmowy sprawdzenia towaru, prosimy o spisanie danych osobowych pracownika firmy przewozowej (imienia, nazwiska oraz nr telefonu), domagaj się odpowiedniej wzmianki w liście przewozowym i niezwłocznie przekaż informacje osobie prowadzącej. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6. Czy opłata za dostawę obejmuje wniesienie przesyłki do mieszkania/domu ? Nie, opłata za dostawę nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania/domu. Wyspecjalizowane firmy transportowe nie świadczą usług wnoszenia przesyłek do mieszkania/domu, nawet za dodatkową opłatą.