Ołówkowa sukienka w kratę - pionowe wstawki XXL (6994374883)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
64,00 zł
z 5 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 150 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Sokółka, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie niebieskiego
  • wzór dominujący: geometryczny
  • marka: Inna marka
  • płeć: produkt damski
  • materiał dominujący: bawełna
  • zapięcie: zamek
  • rękaw: krótki rękaw
  • długość: midi
  • styl: glamour
  • fason: ołówkowa
  • okazja: do pracy
  • rozmiar: 44 (XXL)

opis



NASZE AUKCJEO NASREGULAMIN AUKCJIZWROT

Ołówkowa sukienka w kratę - pionowe wstawki


XXL
64.00 zł
KOD PRODUKTU:
84175

Świetna, ołówkowa sukienka w drobną kratkę.
- po bokach pionowe wstawki – optycznie wysmuklają i wyszczuplają sylwetkę.
- dekolt okrągły, z obwódką.
- model z krótkim rękawem, pod pachami zaszywki.
- prosty, dopasowany i klasyczny krój.
- zapinana na kryty zamek z tyłu.
- produkt polski.

Materiał 65% bawełna, 35% poliester. Modelka wzrost 170 cm, na co dzień nosi rozmiar S.

WYMIARY:

Rozmiar S: biust=40 ● talia=33 ● biodra=42 ● długość całkowita=90
Rozmiar M: biust=43 ● talia=37 ● biodra=44 ● długość całkowita=90
Rozmiar L: biust=45 ● talia=38 ● biodra=47 ● długość całkowita=93
Rozmiar XL: biust=48 ● talia=41 ● biodra=51 ● długość całkowita=94
Rozmiar XXL: biust=50 ● talia=42 ● biodra=52 ● długość całkowita=95

NASZE AUKCJEO NASREGULAMIN AUKCJIZWROT

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Sokółka, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sukienki_shop za co najmniej 150,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

REVO
Stefana Batorego 18
16-100 Sokółka
Dodatkowe informacje

 

Pamiętaj, że firma REVO odpowiada za dostarczenie Klientowi towaru bez wad.

Reklamacja krok po kroku:

  • przygotuj opis reklamacji wraz z informacją kiedy stwierdzono wadę,
  • reklamowany produkt wraz z opisem wyślij na adres:

REVO

ul. Batorego 18

16-100 Sokółka

z dopiskiem "sukienki.shop - reklamacja"

Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. 

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.

Jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do jej niezasadności.

Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:

Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń. Aby skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów oraz dochodzenia roszczeń dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć skargę np. za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE. Platforma ODR jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

REVO
Stefana Batorego 18
16-100 Sokółka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Produkt nie pasuje? Chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu!

  • możesz dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży),
  • zwrotu towaru (odstąpienia od umowy sprzedaży) możesz dokonać bez podania przyczyny, jednak będzie nam bardzo miło, jeżeli podzielisz się z nami swoimi uwagami, to pozwoli nam na ulepszanie naszej oferty,
  • zwrotu płatności dokonamy jak najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni (na zasadach określonych w przepisach prawa),
  • zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że otrzymamy od Ciebie informację, że należność ma zostać przekazana w inny sposób,

Jak dokonać zwrotu?

  • aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji:
    a) korzystając z formularza otrzymanego wraz z zamówieniem,
    b) za pomocą jednoznacznego oświadczenia zawierającego decyzję o odstąpieniu od umowy (na przykład pisma wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres: REVO  ul. Batorego 18, 16-100 Sokółka lub kontakt@sukienki.shop
  • nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na adres: REVO ul. Batorego 18, 16-100 Sokółka z dopiskiem "sukienki.shop - zwrot". Do towaru prosimy dołączyć otrzymany dowód zakupu.
  • bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Jak przygotować przesyłkę zwrotną?

  • prosimy o staranne zapakowanie towaru tak, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu,
  • do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu otrzymanego wraz z zamówieniem,
  • adres do wysyłki paczki zwrotnej: REVO ul. Batorego 18, 16-100 Sokółka z dopiskiem "sukienki.shop - zwrot"

(Instrukcja ta nie jest warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży)


Zwrot płatności

  • w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zaznaczyli Państwo, że należność ma zostać przekazana w inny sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem.
  • Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
sukienki_shop
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

34

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Informacje o sprzedającym

REVO Izabela Filkiewicz 

ul. Stefana Batorego 18 

16-100 Sokółka 

NIP 545-167-91-14, REGON 366780922

Pozostałe informacje

DOSTAWA

Dostawę zamówień realizuje Poczta Polska - kurier. Czas dostawy wynosi maksymalnie 48h od momentu wysłania paczki (w dni robocze), a o postępie doręczenia zostaniesz poinformowany SMS-em.

PŁATNOŚCI

Płatności za zamówienie możesz dokonać w najwygodniejszy dla Ciebie sposób:

- za pośrednictwem szybkich płatności

- przelewem bankowym na rachunek:

Bank Millennium SA - 24 1160 2202 0000 0003 1812 0796

ZWROT/ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Produkt nie pasuje? Chcesz dokonać zwrotu? Nie ma problemu!

- możesz dokonać zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży),

- zwrotu towaru (odstąpienia od umowy sprzedaży) możesz dokonać bez podania przyczyny, jednak będzie nam bardzo miło, jeżeli podzielisz się z nami swoimi uwagami, to pozwoli nam na ulepszanie naszej oferty,

- zwrotu płatności dokonamy jak najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni (na zasadach określonych w przepisach prawa),

- zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że otrzymamy od Ciebie informację, że należność ma zostać przekazana w inny sposób.

Jak dokonać zwrotu?

- aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia zawierającego decyzję o odstąpieniu od umowy (na przykład pisma wysłanego pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną), przesłanego na adres:

REVO

ul. Batorego 18,

16-100 Sokółka

lub kontakt@sukienki.shop

nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwracany towar należy odesłać na adres: REVO, ul. Batorego 18, 16-100 Sokółka z dopiskiem "zwrot". Do towaru prosimy dołączyć otrzymany dowód zakupu.

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Jak przygotować przesyłkę zwrotną?

Prosimy o staranne zapakowanie towaru tak, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu,do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu otrzymany wraz z zamówieniem, z dopiskiem "zwrot" (Instrukcja ta nie jest warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży)

Zwrot płatności w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zaznaczyli Państwo, że należność ma zostać przekazana w inny sposób. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku ze zwrotem.

Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia do Sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA

Pamiętaj, że odpowiadamy za dostarczenie Klientowi towaru bez wad.

Reklamacja krok po kroku:

Reklamowany produkt wraz z opisem reklamacji wyślij na adres: REVO ul. Batorego 18, 16-100 Sokółka z dopiskiem "reklamacja". Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Jeżeli reklamacja nie zostanie uwzględniona, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do jej niezasadności.

Pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów:

Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń. Aby skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów oraz dochodzenia roszczeń dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć skargę np. za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany Rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/WE. Platforma ODR jest dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@sukienki.shop