OŁÓWEK AUTOMATYCZNY VERSATIL 5,6MM 5312 KOH-I-NOOR (6542558361)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
37,99 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,00 zł
  • List priorytetowy 7,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: 0ŚWIĘCIM
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • twardość: twardość HB
  • gumka: bez gumki
  • waga (z opakowaniem): 0.10 [kg]
33 841 0025

502 106 850
P.H.SKLAREK FAMILY
32-600 OŚWIĘCIM UL.ORZESZKOWEJ 1

ING BANK ŚLĄSKI SA
42 1050 1100 1000 0090 6632 7439

PRZELEW NA KONTO
Przesyłka Pocztą Polską 5,00 zł - DOTYCZY 1 szt.
Każda następna dopłata 1 zł.
Przesyłka Kurierem 16,00 zł
BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ PRZEDMIOTÓW UPS
PRZESYŁKA ZA POBRANIEM
Przesyłka Pocztą Polską 14,000 zł DOTYCZY 1 szt.
Każda następna dopłata 0 zł.
Przesyłka Kurierem 16,00 zł
BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ PRZEDMIOTÓW UPS

Po dokonaniu zakupu napisz do Nas malia jaką formę płatności wybierasz.



PRZEDMIOTEM NA TEJ AUKCJI JEST

OŁÓWEK AUTOMATYCZNY

DO RYSUNKU

GRUBOŚĆ 5.60MM



STYLOWY OŁÓWEK AUTOMATYCZNY

Automatyczne podawanie grafitu

PROFESIONALNY I TRWAŁY OŁÓWEK MECHANICZNY W CAŁOŚCI WYKONANY Z METALU.

OPRAWKI OŁÓWKÓW SĄ WIELOKROTNIE POKRYTE TRWAŁYM LAKIEREM

PRZEZNACZONY DO WKŁADÓW 5,60 MM

WYPOSAŻONY JEST W TEMPERÓWKĘ

IDEALNIE SPRAWDZAJĄ SIĘ DO ZASTOSOWAŃ BIUROWYCH, SZKOLNYCH ORAZ DO KREŚLENIA GRAFIKI I RYSUNKU.

FAKTURA VAT

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SKLAREK-FAMILY za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 42 1050 1100 1000 0090 6632 7439
    • ING Bank Śląski S.A. 42 1050 1100 1000 0090 6632 7439
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1111
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Niemcy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Wielka Brytania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Czechy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Irlandia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Rosja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Słowacja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Szwecja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Holandia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Litwa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Białoruś 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Norwegia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Ukraina 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Włochy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Francja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Belgia 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Dania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Hiszpania 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni
Austria 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 33
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 13
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
list ekonomiczny i priorytetowy na odpowiedzialność kupującego
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

HURTOWNIA ZNAJDUJE SIĘ NA ULICY ORZESZKOWEJ 1

kontakt

  • 502106850
    od poniedziałku do piątku 8 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H.SKLAREK FAMILY
ORZESZKOWEJ 1
32-600 OŚWIĘCIM
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Towar jak i opakowanie powinny być w stanie NIENARUSZONYM. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklarek-family@wp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy(NA WŁASNY KOSZT) nadać na adres( z dopiskiem REZYGNACJA): p.h.sklarek-family orzeszkowej 1 32-600 Oświęcim Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia odumowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja (imię i nazwisko)................................................................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: Numer aukcji:........................................................................................................... Data zakupu:............................................................................................................ Data odbioru:............................................................................................................ Imię i nazwisko:........................................................................................................ Login Allegro:........................................................................................................... Adres:..................................................................................................................... Data sporządzenia oświadczenia: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA BANKOWEGO Numer konta:............................................................................................................ Imię i nazwisko odbiorcy:........................................................................................... Ulica:....................................................................................................................... nr domu/mieszk......................................................................................................... Kod pocztowy:.......................................................................................................... Miasto:.....................................................................................................................

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail, lub na adres tradycyjny Sprzedawcy z dopiskiem "REKLAMACJA". Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko Kupującego, - ADRES poczty tradycyjnej oraz ADRES e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nick / login Allegro Kupującego, - nr aukcji, na której dokonano transakcji, - paragon, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - przedmiot reklamacji należy dostarczyć na Własny Koszt - NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK za pobraniem, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w tym dokładny opis usterki. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w PRAWIDŁOWEJ POSTACI. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. FORMULARZ – REKLAMACJA TOWARU Imię i Nazwisko: .................................................................................................................. Nick z allegro: ..................................................................................................................... Numer aukcji: ...................................................................................................................... Nr telefonu: .......................................................................................................................... Adres e-mail: ....................................................................................................................... Data zakupu: ....................................................................................................................... REKLAMOWANY TOWAR: L.P. NAZWA ( model, kolor ) / ILOŚĆ 1.) ....................................................................................................................................... 2.)........................................................................................................................................ 3.)........................................................................................................................................ WADA TOWARU: ............................................................................................................................................. ( szczegółowy opis reklamowanej wady) ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ŻĄDANIE KUPUJĄCEGO: ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. W PRZYPADKU ZWROTU NALEŻNOŚCI ZA UZNANĄ WADĘ, BEZ WCZEŚNIEJSZEJ MOŻLIWOŚCI WYMIANY NA INNY, WOLNY OD WAD TOWAR, PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA BANKOWEGO. Numer konta: ......................................................................................................................... Imię i nazwisko odbiorcy: ........................................................................................................ Ulica:..................................................................................................................................... nr domu/mieszk. .................................................................................................................... Kod pocztowy: ....................................................................................................................... Miasto: .................................................................................................................................. Dodatkowe uwagi: ................................................................................................................... (Podpis - dot. reklamacji w formie papierowej ) W przypadku reklamacji towaru zastosowanie mają przepisy Ust. z dn. 27/07/2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 z późniejszymi zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 25/06/2002 DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami. Towar należy odesłać na adres: P.H.SKLAREK FAMILY ORZESZKOWEJ 1 32-600 Oświęcim (z dopiskiem REKLAMACJA). Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz, oraz dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura). Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do Nas za pobraniem. Koszty przesyłki w przypadku reklamowania towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki w przypadku odesłania POZYTYWNIE rozpatrzonej reklamacji pokrywa Sprzedający.

pozostałe informacje

! ! ! Dokonując Zakupu / Licytując na Naszych Aukcjach / Stronach WYRAŻASZ zgodę na NASZE WARUNKI oraz Akceptujesz Nasz Regulamin ! ! ! 4. W Przypadku Odstąpienia od Umowy Sprzedawca NIE PONOSI KOSZTÓW przesyłki czy odesłania Towaru. 5. BRAK MOŻLIWOŚCI odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro NIE PRZYSŁUGUJE Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której CENA lub wynagrodzenie zależy od WAHAŃ na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie to zostało NARUSZONE; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 14) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 16) Na sprzedawane towary nie jest udzielana gwarancja.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.