Olej przekładniowy MANNOL 75W90 1L GL-5 Syntetyk (6910923339)

8 dni do końca
cena kup teraz
25,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: PABIANICE, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • pojemność opakowania [l]: 1 [l]
  • marka: Mannol
Aukcja dotyczy
MANNOL 75W90 Synthetic
1 Litr

Mannol to nowoczesny olej syntetyczny przeznaczony do smarowania przekładni zębatych oraz tylnych mostów, samochodów osobowych i ciężarowych oraz pojazdów do których producent zaleca olej przekładniowy klasy GL-5 wg API.

  • Poprawia Komfort przez zredukowanie hałasu.
  • Przeznaczony do użytkowania przez cały rok.
  • Specjalnie skomponowany w celu zapobiegania korozji stopów miedzi.

Specyfikacja:
SAE 75W90
API GL-5
MIL-L -2105 D

Mannol to znak towarowy niemieckiej firmy SCT-Vertriebs GmbH, która jest międzynarodowym producentem i dostawcą szerokiej gamy olejów samochodowych jak również przemysłowych.
W 2010 roku produkcja olejów osiągnęła wartość 42 milionów litrów.
Obecnie firma przeprowadza głębokie zmiany związane z ekspansją na rynki europejskich państw.
Zmiana opakowań jak również etykiet pozwala na śmielsze konkurowanie z istniejącymi markami olejów, a utrzymanie stosunkowo niskich cen przy zachowaniu najwyższej jakości i czystości olejów czyni produkty marki MANNOL jeszcze bardziej atrakcyjnymi.

Olej MANNOL - wyprodukowano w Niemczech
Dystrybucja bezpośrednio od niemieckiego exportera.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 63105014611000002306903911
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H. STAŃCZYK
ul. Rypułtowicka 44
95-200 Pabianice
NIP: 829-000-38-08
REGON: 005268180

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
P.H. STAŃCZYK
ul. Rypułtowicka 44
95-200 Pabianice
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

W przypadku stwierdzenia usterki przed montażem, podczas montażu lub w trakcie użytkowania należy wypełnić zgłoszenie reklamacyjne, które można pobrać pod tym adresem: http://www.worldcom.com.pl/reklamacjaworldcom.pdf Należy odesłać do nas wadliwy produkt wraz z prawidłowo wypełnionym zgłoszeniem. W przypadku uznania reklamacji nasz pracownik skontaktuje się z klientem i zostanie ustalone dalsze postępowanie. Jeżeli reklamacja zostanie nieuznana towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt (po wcześniejszym kontakcie z klientem naszego pracownika). W przypadku wysłania produktów bez wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego, reklamacja zostanie zawieszona do czasu jego dosłania, przez co wydłuży się czas rozpatrywania reklamacji. W ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji (licząc od dnia otrzymania produktu wraz z prawidłowo wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym) poinformujemy klienta o sposobie załatwienia reklamacji. Ze względu na konieczność otrzymania decyzji od producenta dotyczącej zasadności reklamacji, czas załatwienia niektórych reklamacji może wydłużyć się do 90 dni. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

pozostałe informacje

O firmie Jesteśmy na rynku motoryzacyjnym już od 1990 roku. Firma "WORLDCOM" obsługuje klientów indywidualnych, sklepy motoryzacyjne, warsztaty samochodowe, autoryzowane serwisy i hurtownie motoryzacyjne. Ze względu na to, że firma nasza importuje sama wiele części motoryzacyjnych - może Państwu zaoferować korzystne ceny zakupu. Handlujemy jedynie częściami pochodzącymi z legalnych transakcji, od renomowanych i znanych producentów, produkujących części sprawdzone i niezawodne. Oferowane części są fabrycznie nowe, posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty, oraz objęte są gwarancją. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt przed podjęciem decyzji o zakupie. Jeśli zauważyłeś błąd lub nieścisłość również prosimy o kontakt, A ADMINÓW Z ALLEGRO prosimy o wyrozumiałość uczymy się na błędach, ale się uczymy. Zakupy Przed zakupem prosimy dokładnie zapoznać się z opisem towaru, którego dotyczy aukcja. Zastosowania części są podane w opisie aukcji. Każde zastosowanie jest podawane na podstawie katalogu producenta części, której dotyczy aukcja. Przy sprawdzaniu zastosowania należy sprawdzić wszystkie wymienione dane w zastosowaniach z danymi pojazdu. Klientom, którzy nie posiadają pełnej aktywacji konta Allegro oraz / lub / i nie posiadają żadnych komentarzy towar wysyłamy tylko po przedpłacie na konto. Od momentu zakupu czekamy siedem dni roboczych na wybranie sposobu płatności przez klienta. W przypadku braku kontaktu ze strony klienta transakcja zostaje anulowana. W przypadku rezygnacji z zakupionych towarów z powodu nie przewidzianych sytuacji prosimy o natychmiastowe poinformowanie telefonicznie nas o takim fakcie. Po zabraniu przesyłki przez kuriera z naszego punktu, klient zostanie obciążony kosztami jej nadania i ponownego zwrotu do nas. W sytuacji kiedy klient nie jest pewny, czy część, którą chce zakupić, faktycznie pasuje do jego samochodu, prosimy przed zakupem o kontakt telefoniczny. Po kliknięciu „Kup TERAZ” wysyłamy tą część która została zalicytowana. Komentarze do transakcji Jeżeli w transakcji występujemy jako strona sprzedająca komentarz wystawiamy wyłącznie w odpowiedzi na otrzymany, jeśli kupujemy wystawiamy jako pierwsi. Komentarze są wystawiane pod koniec każdego miesiąca. Wysyłka Większość zakupionych towarów wysyłamy w ciągu 24h od momentu zakupu dla opcji płatności przy odbiorze (płatne u kuriera). Dla opcji płatności przelewem na konto towar jest wysyłany w dniu zaksięgowania się pieniędzy na naszym koncie. W przypadku dłuższego terminu realizacji zamówienia nasz pracownik będzie się z klientem kontaktował telefonicznie lub drogą mailową. Wysyłki robimy w godzinach od 9.00 do 15.00 w dniach od poniedziałku do piątku. Akumulatory w piątki nie wysyłamy. Towary zakupione w piątek po wysyłce, oraz kiedy pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie po godzinie 14.00 lub części zostały zakupione w weekend, wysyłane zostaną na początku następnego tygodnia. Po wystawieniu listu przewozowego do klienta zostaje wysłany jego numer. Jest on niezbędny do śledzenia przesyłki po stronie firmy kurierskiej, oraz informuje klienta, że towar został spakowany i czeka na odbiór kuriera. Większość przesyłek jest przez firmę kurierską dostarczana w ciągu 24h od nadania paczki, lecz w zależności od sytuacji czas ten może się wydłużyć do 48h. W przypadku kiedy w czasie od nadania paczki do jej dostarczenia występują święta czas dostarczenia paczki wydłuża się o ilość dni świątecznych. Jeżeli klient nie otrzyma przesyłki w wyznaczonym czasie należy się skontaktować z firmą kurierską i podać numer listu przewozowego. Nie odpowiadamy za pracę kurierów, jest to firma zewnętrzna i wszelkie reklamacje z tego tytułu należy zgłaszać do firmy kurierskiej. Na każdym liście przewozowym podajemy numer telefonu do klienta z ustawień konta na Allegro. Dlatego prosimy o sprawdzanie czy są to numery aktualne, umożliwi to lepszy kontakt kuriera z klientem. W przypadku braku numeru telefonu (klient go nie podał, lub jest on już nie aktualny) należy się liczyć, że paczka może nie zostać dostarczona w terminie. Jeżeli adres wysyłki jest inny niż w ustawieniach Allegro należy nas poinformować poprzez prawidłowe wypełnienie formularza Allegro „Dane do wysyłki” podczas składania zamówienia. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta i zostanie zwrócona do nas, ponowna wysyłka zamówionych towarów zostanie wysłana po zapłaceniu kosztów ponownej wysyłki wraz z kosztami zwrotu poprzedniej paczki. Uszkodzenia podczas transportu Sprawdzamy każdy produkt przed wysyłką do klienta. Klient ma prawo do otworzenia paczki w obecności kuriera i sporządzenia protokołu szkody w wypadku, gdy przesyłka zawiera jakiekolwiek uszkodzenia. Po czym zawiadomić nas najpóźniej w ciągu 24h telefonicznie lub mailowo. W przypadku kiedy kurier nie będzie posiadał protokołu szkody, należy sporządzić taki protokół na dowolnej kartce z oświadczeniem kuriera, że nie miał przy sobie protokołu szkody, przy czym w ciągu 24h kurier musi dostarczyć wypełniony właściwy protokół szkody wraz z własnym podpisem. W przypadku braku protokołu szkody reklamacje z tego tytułu nie będą rozpatrywane. Gwarancja Wszystkie sprzedawane produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta. W większości przypadków podstawą gwarancji jest dowód zakupu (Paragon / Faktura). Jeżeli producent dostarcza do swoich produktów osobną gwarancję jest ona dołączana do dowodu zakupu. Niektóre produkty takie jak np. amortyzatory, sprężyny są objęte gwarancją tylko w przypadku kiedy są wymieniane w kompletach na oś. W przypadku zakupu takich produktów osobno, gwarancja ich nie obejmuje.