ola-sklep legginsy GRUBSZE ocieplane koty 134 (7062422575)

zakończona
20,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,90 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 13,90 zł
Zakupy od 200 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Chorzelów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • marka: Inna marka
  • płeć: dziewczynki
  • wiek dziecka: 7 lat +
  • rozmiar: 134 [см]
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie szarości i srebra, wielokolorowy, odcienie granatowego

opis

Witamy na aukcji Ola-sklep

W ofercie posiadamy wyłącznie nową, wysokiej jakości odzież dziecięcą

pochodzącą od sprawdzonych polskich producentów

Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny!

Gwarantujemy profesjonalną obsługę i szybką wysyłkę!

długie legginsy dziewczęce, 

uszyte z GRUBSZEJ  dobrej gatunkowo bawełny, ocieplane od środka meszkiem 

legginsy starannie odszyte i wykończone

 polski producent - jakość pierwsza

skład : 95% bawełna 5% elastan

..........................................................................

ROZMIAR Z METKI 134

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 6,90 zł

Lokalizacja: Chorzelów, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u ola-sklep1 za co najmniej 200,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

P.H. Stokrotka Anna Tyniec
Malinie, 383C
39-331 Chorzelów
Dodatkowe informacje

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO 

Dokładamy wszelkich starań aby wystawione przedmioty miały jak najlepszą jakość – przed każdą wysyłką są dokładnie sprawdzane postępowanie reklamacyjne 

1. Reklamacja w formie pisemnej powinna zostać wysłana listem poleconym na adres Sklepu i wskazywać dane niezbędne do jej rozpatrzenia a w szczególności: Dane identyfikujące Kupującego, Nazwę towaru, którego dotyczy reklamacja, Numer zamówienia, Opis zauważonych nieprawidłowości, 

2. Sklep zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania wskazując czy reklamacja została uznana oraz w jaki sposób i w jakim terminie zamierza usunąć nieprawidłowości. Jeżeli Umowa zawierana jest z konsumentem, brak uznania reklamacji lub uznanie jej w zakresie węższym niż wskazany przez Kupującego, Sklep zobowiązany jest uzasadnić na piśmie. 

3. Jeżeli Kupujący wymienia towar z powodu źle dobranego rozmiaru, koszty przesyłki ponosi Kupujący, jeżeli zły rozmiar jest wynikiem naszego błędu, koszty pokrywa Sklep. 

4. Jeżeli zdarzy się że wysłane ubranko ma jakąś wadę, która nie została zauważona, prosimy o wyrozumiałość i kontakt – towar zostanie niezwłocznie wymieniony (po otrzymaniu zwrotu) na nasz koszt lub zostaną zwrócone pieniądze wraz z kosztami przesyłki. 

5. Towary dostarczane są bez wad. Różnice w rzeczywistym wyglądzie towaru z wyglądem na zdjęciach umieszczonych na stronie aukcji nie mogą stanowić podstaw do reklamacji, jako wadliwe bądź niezgodne z umową. 

6. W umowach zawieranych z przedsiębiorcami strony postanawiają, że uprawnienie z tytułu rękojmi za wady fizyczne ogranicza się wyłącznie do żądania naprawy towaru.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

P. H. Stokrotka Anna Tyniec
Malinie 383c
39-331 Chorzelów

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY


 Prawo odstąpienia od umowy Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Jeżeli skorzystają Państwo z możliwości wysłania oświadczenia pocztą elektroniczną prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Zaznaczamy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru, których wartość szacowana jest na kwotę minimum 10,00 zł zaś maksymalnie na kwotę 18,50 zł. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy Zwrot zakupionych rzeczy ( z metkami i bez śladów użytkowania) najlepiej wraz z paragonem fiskalnym prosimy wysyłać na nasz adres przesyłką rejestrowaną (np za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym). W przypadku zaistnienia jakichkolwiek komplikacji prosimy o natychmiastowy kontakt.



 Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.



FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 



Adresat: 

Przedsiębiorstwo Handlowe Stokrotka Anna Tyniec 

Malinie 383C 

39-331 Chorzelów 

Tel: +48 515-133-228 

E-mail: ola.sklep1@onet.pl 



Ja………………………………………………….…niniejszym informuję Annę Tyniec prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Handlowe Stokrotka Anna Tyniec o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy/umowy dostawy następujących rzeczy*: 

1. ......................................................................................

2........................................................................................

3........................................................................................


- Data zawarcia umowy/odbioru: ……………………………………………………………. 

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ………………………………………………………… 

- Adres konsumenta(-ów): ……………………………………………………………………. 

- numer(y) aukcji: …............................................................................................... 

zwrot należności: 

- kwota zwrotu : ...............................................................................

- nr konta bankowego .......................................................................

- imię i nazwisko ..............................................................................

- dokładny adres ...............................................................................




                                               

miejscowość, data ........................................................................                                                                                                                                       podpis                                                                                                      (tylko, jeśli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 





* - niepotrzebne skreślić.

O sprzedającym
ola-sklep1
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1224

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 515133228
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FIRMIE Jesteśmy legalnie działającą firmą.       

Działalność  gospodarcza prowadzona jest przez   Przedsiębiorstwo Handlowe Stokrotka  Anna Tyniec       Malinie 383C  39-331 Chorzelów       NIP 817-135-86-75     REGON 180818666 zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra ds Gospodarki zwana w dalszej części regulaminu Sklep  

W ofercie posiadamy  wyłącznie nowe, wysokiej jakości ubranka pochodzące od sprawdzonych polskich producentów.      

 Dbamy,  aby oferowany przez nas asortyment był stale uzupełniany o nowości rynkowe i  spełniał wysokie wymagania Klientów. 


Pozostałe informacje

Zakupy w naszym sklepie odbywają się na zasadach zawartych w regulaminie, na co Kupujący wyraża zgodę.

Regulamin Sklepu :

O FIRMIE

Jesteśmy legalnie działającą firmą.  

  Działalność gospodarcza prowadzona jest przez Przedsiębiorstwo Handlowe Stokrotka Anna Tyniec Malinie 383C 39-331 Chorzelów NIP 817-135-86-75 REGON 180818666 zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra ds Gospodarki zwana w dalszej części regulaminu Sklep

W ofercie posiadamy  wyłącznie nowe, wysokiej jakości ubranka pochodzące od sprawdzonych polskich producentów.

   Dbamy, aby oferowany przez nas asortyment był stale uzupełniany o nowości rynkowe i spełniał wysokie wymagania Klientów.

   Zapraszamy do zapoznania się z zasadami obowiązującymi na naszych aukcjach, w celu uniknięcia nieporozumień.

PŁATNOŚCI

  Złożenie zamówienia rodzi obowiązek zapłaty. Na wpłatę czekamy 7 dni. W przypadku braku wpłaty lub kontaktu wystawiamy adekwatny komentarz, a przedmiot ponownie na aukcję. W tytule przelewu prosimy o podanie loginu z Allegro, na który zostało złożone zamówienie.

Dane do przelewu:

P.H. Stokrotka Anna Tyniec   Malinie 383C 39-331 Chorzelów

ING Bank Śląski SA 72 1050 1445 1000 0090 9423 5786

WYSYŁKA  

Towar wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, nie później niż w ciągu  48h. Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku najczęściej do godz 13-stej, za pośrednictwem Poczty Polskiej i do godz 10-tej za pośrednictwem firmy kurierskiej .

Do każdego zakupu dołączamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę (bez podatku VAT!).

KOSZTY WYSYŁKI DOTYCZĄ TYLKO PRZESYŁEK NA TERENIE POLSKI !!!

Koszt wysyłki wynosi:

list polecony ekonomiczny 6,90 zł

list polecony priorytet - 11,00 zł

przesyłka kurierska - 13,90 zł

przesyłka kurierska pobraniowa - 18,90 zł

przesyłka pobraniowa ekonomiczna - 20,00 zł

przesyłka pobraniowa priorytetowa - 22,00 zł

w wyjątkowych przypadkach (dotyczy rzeczy wyjątkowo ciężkich : spodnie zimowe, spodnie jeansowe i sztruksowe duże rozmiary) koszty przesyłki mogą być nieco wyższe, wówczas koszty przesyłki wynoszą : list polecony priorytetowy - 12,50 zł pozostałe formy wysyłki pozostają bez zmian.

  

Koszt przesyłki obejmuje opłatę pocztową oraz koszty opakowania i dostarczenia na pocztę.  

Jeżeli wartość  zakupionych rzeczy przekracza 200 zł przesyłka GRATIS!!!

Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej   - list polecony priorytetowy (doręczany w ciągu 1-3 dni roboczych po nadaniu) oraz firmy kurierskiej (przesyłki doręczane następnego dnia roboczego po nadaniu) Jeżeli przesyłka nie dotrze do adresata to na podstawie posiadanego dowodu nadania zgłaszamy na Poczcie reklamację. Po otrzymaniu od Poczty potwierdzenia, że przesyłka nie została doręczona i zaginęła wysyłamy towar ponownie, wymieniamy na inny, lub zwracamy pieniądze.

Zakładki umieszczone powyżej "zwroty" i "reklamacje" stanowią integralną część regulaminu.