Okulary GOGLE VR BOX 2.0 II 3D VIRTUALNE 360 HIT (6507066206)

zakończona
35,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Małopolska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy

OKULARY GOGLE 3D VR BOX

Odkryj świat wirtualnej rzeczywistości
Najnowsza wersja okularów VR BOX II jest lżejsza, co pozwala na dłuższe korzystanie z gogli bez uczucia zmęczenia. Zastosowano nowe, jaśniejsze soczewki o mniejszym współczynniku zniekształceń. Zastosowano bardziej precyzyjne systemy regulacji rozstawu i ostrości soczewek względem oczu oraz wymieniono rzepy w pasach adaptacyjnych głowy co wyraźnie ułatwia ich dopasowanie. Poprawiono również system wentylacji.

Korzystaj z najnowszych zdobyczy techniki i przenieść się do wirtualnego świata korzystając ze swojego telefonu oraz okularów VR BOX II. Solidne wykonanie ochroni Twoje urządzenie podczas intensywnej zabawy. Otrzymujesz gotowy produkt, wystarczy włożyć do niego smartfona i uruchomić odpowiednią aplikację.

VR BOX II to okulary wirtualnej rzeczywistości, które zmienią Twój telefon w wyjątkowy, przenośny odtwarzacz materiałów 3D, filmów, gier, obrazów itp.


Nie musisz już wydawać fortuny, aby odkryć świat wirtualnej rzeczywistości.

Aby wejść w świat trójwymiarowej rozrywki wystarczy tylko umieścić telefon w okularach i uruchomić odpowiedni materiał 3D lub 360. To niezwykle proste! Dla lepszej satysfakcji z korzystania Twój telefon powinien mieć żyroskop i ekran w rozdzielczości Full HD.

Jak to działa?
Okulary są wyposażone w parę regulowanych, wysokiej jakości soczewek powiększających, które tworzą efekt "otaczającego" nas ekranu. Dzięki temu będziesz mieć wrażenie, że siedzisz tuż przed ogromnym ekranem kinowym, mimo, iż patrzysz jedynie na ekran swojego telefonu. Ponadto specjalna przegroda dzieli ekran na dwie części, tak, że obraz wyświetla się osobno dla każdego oka, składając go w jeden spójny trójwymiarowy widok.

Prosta i komfortowa obsługa
Okulary są uniwersalne i będą pasowały do każdego telefonu o przekątnej od 3,5 do 6 cali, czyli praktycznie do wszystkich dostępnych na rynku. Telefon nie musi posiadać żadnych dodatkowych funkcji związanych z odtwarzaniem materiałów 3D lub 360.

Elementy, które mają bezpośredni kontakt z ciałem (nos, czoło) zostały wyposażone w specjalne, wykonane z przyjemnego w dotyku materiału. W okularach znajdują się również otwory przez które można podłączyć słuchawki i ładowarkę jednocześnie a także oddzielny otwór wentylacyjny aby telefon w trakcie odtwarzania nie nagrzewał się. Dzięki regulowanym paskom możemy z łatwością dopasować gogle do swoich potrzeb.

Okulary bezpieczne dla telefonu
Telefon zamontowany w okularach jest bardzo dobrze zabezpieczony zarówno przez zarysowaniem jak i przed wypadnięciem z okularów. Specjalny system dociskowy odpowiada za prawidłową stabilizację telefonu.

Szeroka kompatybilność okularów
Kompatybilne z systemami (Android, iOS, Windows)
Okulary działają z każdym systemem operacyjnym, wystarczy skorzystać z materiałów dostępnych w sieci, pobrać odpowiednią aplikację lub grę.


Kompatybilność z Google Cardboard
Okulary są w pełni kompatybilne z systemem Google Cardboard. Dzięki temu masz dostęp do szerokiej gamy aplikacji dedykowanych dla okularów VR.

Produkt Oryginalnie Zapakowany
Fabrycznie NOWY

Kontakt:


nonpromo@onet.eu
tel­. 573 992 959

Konto:


45 1240 4155 1111 0010 6371 2451


[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAFAmj92mH6c­QVZJFjAETmEJAEsLhfs3­Ie0k4+EVzmpoFKOLHji8­b6k+peRPP+uyVMeKElDx­o9L9c[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,90 zł
kolejna sztuka: 9,90 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
-

! ! ! Dokonując Zakupu / Licytując na Naszych Aukcjach / Stronach WYRAŻASZ zgodę na NASZE WARUNKI oraz Akceptujesz Nasz Regulamin i Zasady ! ! !
-Bez Możliwości Reklamacji-
i powoływania się na Niewiedzę

Przed zakupem sprawdź "Informacje od Sprzedającego

-
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 573 992 959
    Telefoniczna Obsługa Klienta: od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Towar jak i opakowanie powinny być w stanie NIENARUSZONYM. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: nonpromo@onet.eu Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy(NA WŁASNY KOSZT) nadać na adres( z dopiskiem REZYGNACJA): FH Global Send Fabryczna 10 32-600 Oświęcim Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia odumowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja (imię i nazwisko).............................................................................................. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: Numer aukcji:....................................................................................................... Data zakupu:........................................................................................................ Data odbioru:........................................................................................................ Imię i nazwisko:.................................................................................................... Login Allegro:........................................................................................................ Adres:.................................................................................................................. Data sporządzenia oświadczenia: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA BANKOWEGO Numer konta:.......................................................................................................... Imię i nazwisko odbiorcy:......................................................................................... Ulica:..................................................................................................................... nr domu/mieszk...................................................................................................... Kod pocztowy:........................................................................................................ Miasto:...................................................................................................................

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail, lub na adres tradycyjny Sprzedawcy z dopiskiem "REKLAMACJA". Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: - imię, nazwisko Kupującego, - ADRES poczty tradycyjnej oraz ADRES e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - nick / login Allegro Kupującego, - nr aukcji, na której dokonano transakcji, - paragon, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - przedmiot reklamacji należy dostarczyć na Własny Koszt - NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK za pobraniem, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację - w tym dokładny opis usterki. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w PRAWIDŁOWEJ POSTACI. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. FORMULARZ – REKLAMACJA TOWARU Imię i Nazwisko: ............................................................................................................. Nick z allegro: ................................................................................................................ Numer aukcji: ................................................................................................................. Nr telefonu: .................................................................................................................... Adres e-mail: .................................................................................................................. Data zakupu: .................................................................................................................. REKLAMOWANY TOWAR: L.P. NAZWA ( model, kolor ) / ILOŚĆ 1.) .................................................................................................................................. 2.)................................................................................................................................... 3.)................................................................................................................................... WADA TOWARU: ....................................................................................................................................... ( szczegółowy opis reklamowanej wady) ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... ŻĄDANIE KUPUJĄCEGO: ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ W PRZYPADKU ZWROTU NALEŻNOŚCI ZA UZNANĄ WADĘ, BEZ WCZEŚNIEJSZEJ MOŻLIWOŚCI WYMIANY NA INNY, WOLNY OD WAD TOWAR, PROSZĘ PODAĆ NUMER KONTA BANKOWEGO. Numer konta: ................................................................................................................... Imię i nazwisko odbiorcy: .................................................................................................. Ulica:................................................................................................................................ nr domu/mieszk. ............................................................................................................... Kod pocztowy: .................................................................................................................. Miasto: ............................................................................................................................. Dodatkowe uwagi: .............................................................................................................. (Podpis - dot. reklamacji w formie papierowej ) W przypadku reklamacji towaru zastosowanie mają przepisy Ust. z dn. 27/07/2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141 poz. 1176 z późniejszymi zmianami) Art. 556,557 KC; Rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 25/06/2002 DU96 poz 851 z późniejszymi zmianami. Towar należy odesłać na adres: FH GLOBAL SEND, ul. Fabryczna 10, 32-600 Oświęcim (z dopiskiem REKLAMACJA). Razem z odsyłanym towarem należy wysłać wypełniony formularz, oraz dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura). Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do Nas za pobraniem. Koszty przesyłki w przypadku reklamowania towaru pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki w przypadku odesłania POZYTYWNIE rozpatrzonej reklamacji pokrywa Sprzedający.

pozostałe informacje

! ! ! Dokonując Zakupu / Licytując na Naszych Aukcjach / Stronach WYRAŻASZ zgodę na NASZE WARUNKI oraz Akceptujesz Nasz Regulamin ! ! ! 1. FH Global Send REGON: 123221183 NIP: 549-225-56-06 2. Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Minister Gospodarki - wpis do CEiDG 3. Nasz Adres: FH Global Send Fabryczna 10 32-600 Oświęcim 4. W Przypadku Odstąpienia od Umowy Sprzedawca NIE PONOSI KOSZTÓW przesyłki czy odesłania Towaru. 5. BRAK MOŻLIWOŚCI odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro NIE PRZYSŁUGUJE Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której CENA lub wynagrodzenie zależy od WAHAŃ na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie to zostało NARUSZONE; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; 14) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 15) Oświadczam, że firma Global Send zobowiązuje się do dostarczenia rzeczy bez wad Z WYŁĄCZENIEM Wad Wskazanych w Ofercie Sprzedaży. 16) Na sprzedawane towary nie jest udzielana gwarancja.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi. LIST EKONOMICZNY - to przesyłka NIEREJESTROWANA, którą Klient Wybiera na WŁASNE RYZYKO. Bez JAKIEJKOLWIEK możliwości REKLAMACJI, ponownej wysyłki czy zwrotu pieniędzy za towar i koszt przesyłki w razie jej: ZAGINIĘCIA / NIE DOSTARCZENIA / USZKODZENIA. LISTEM EKONOMICZNYM i POLECONYM Wysyłamy MAKSYMALNIE 1 sztukę zamówionego TOWARU Towar wysyłamy: Kurier - do 24 h (jeden dzień roboczy) od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, chyba, że klient zostanie poinformowany o konieczności wydłużenia kompletowania zamówienia - za Pobraniem - do 24 h (jeden dzień roboczy) od momentu potwierdzenia formy przesyłki - za Pobraniem, chyba, że klient zostanie poinformowany o konieczności wydłużenia kompletowania zamówienia Poczta: - list Ekonomiczny / list Polecony / paczka Pocztowa: wysyłka w każdy WTOREK i CZWARTEK do godz. 12.00 (dni robocze), po zaksięgowania wpłaty na naszym koncie Koszt/y zakupu oraz transportu i sposób wyliczania – podane w opisie każdej oferty / aukcji. Sposób zapłaty – poprzez formy dostępne w opisie każdej oferty / aukcji. Kontakt: telefon: 573 992 959 adres e-mail: nonpromo@onet.eu Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie. Informacje o sposobie dostępu do w/w. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, zdjęć, grafik, kodów html i innych zawartych na stronach w formie elektronicznej lub jakiejkolwiek innej bez zgody autora zabronione. W/w strony podlegają ochronie na mocy prawa autorskiego. Na mocy ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku wszelkie osoby reprodukujące te strony tak we fragmentach, jak i w całości bez wiedzy i zgody autora podlegały będą odpowiedzialności karnej. ! ! ! Dokonując Zakupu / Licytując na Naszych Aukcjach / Stronach WYRAŻASZ zgodę na NASZE WARUNKI oraz Akceptujesz Nasz Regulamin ! ! !