OKULARY DLA KIEROWCÓW DO JAZDY ROWER HD VISION (6541349032)

zakończona
8,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 6,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,99 zł
  • Paczka24 Odbiór w Punkcie 10,99 zł
  • lokalizacja: Choroszcz
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Okulary dla kierowców do jazdy na rower HD Vision

Okulary HD VISION są niezastąpione m.in dla kierowców podczas jazdy nocą, we mgle, podczas deszczu.


Opis produktu:

  • Produkt fabrycznie nowy, wysokiej jakości.
  • Szkła okularów ograniczają do minimum wpływ wszelkiego rodzaju dokuczliwych odblasków, czy lśnień przynosząc ulgę Twojemu wzrokowi.
  • Rozjaśniają otoczenie, poprawiają kontrast i zwiększają ostrość widzenia.
  • Zapewniają 100% ochronę przed promieniowaniem UV oraz eliminują 99% odblasków świetlnych.
  • Okulary są idealne dla kierowców, amatorów sportów wodnych (żeglarzy, wędkarzy), narciarzy, rowerzystów.
  • Dodatkowe szkła na bokach poprawiają widzenie boczne.
  • Polecane również osobom cierpiącym na nadwrażliwość na promienie słoneczne.
  • Oprawki są dość szerokie, można je nakładać na zwykłe okulary korekcyjne.
  • Oprawki wykonane solidnie, cechują się dużą odpornością na uszkodzenia.
  • Okulary są bardzo wygodne, dobrze dopasowują się do kształtu głowy.
  • Rozmiar: uniwersalny.
  • Kolor: czarne lakierowane oprawki, szkła w żółtym odcieniu.
  • Opakowanie: kolorowe, estetyczne pudełko

W sprzedaży posiadamy również inne akcesoria dla kierowców!

AG177A
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 81 2490 0005 0000 4500 5327 5879
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List ekonomiczny 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 19,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 12,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 12,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 10,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 16,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka24 Odbiór w Punkcie 14,99 zł
kolejna sztuka: 2,50 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1) Koszt wysyłki oraz pakowania jest podany dla 1 szt. towaru.
2) Dokładne koszty wysyłki dla więcej niż 1 szt. towaru widnieją w cenniku dostawy u góry.
3) Przy zakupie na kilku aukcjach najwyższy koszt wysyłki jest podstawą do naliczania kosztu wysyłki, doliczane są do niego dopłaty za kolejne sztuki w zamówieniu, również z innych aukcji.
4) Brak możliwości odbioru osobistego.

List ekonomiczny jest nieewidencjonowany. Polecamy przesyłki ubezpieczone.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sklep internetowy www.protech-sklep.pl powstał w 2011 roku. Wcześniej nabyte doświadczenie w sprzedaży internetowej połączone z zapałem młodych i kompetentnych ludzi zapewnia najefektywniejsze i innowacyjne rozwiązania, mają na celu spełnienie wymagań klienta. Firma PRO-TECH Damian Sadowski została wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Miasta i Gminy w Choroszczy pod numerem 2600. Nasza siedziba mieści się pod adresem PRO-TECH Damian Sadowski, ul. Powstania Styczniowego 10, 16-070 Choroszcz, e-mail: sklep@protech-sklep.pl. Jesteśmy zarejestrowanym płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT), pod Numerem Identyfikacji Podatkowej 966-161-44-36, REGON 200656214. W swojej ofercie posiadamy elektronikę użytkową, akcesoria komputerowe/laptop oraz innego rodzaju produkty. Towary z asortymentu są dobierane w ten sposób, aby były jak najwyższej jakości z zachowaniem rozsądnych cen. Zachęcamy do zakupów i dziękujemy za zainteresowanie.

kontakt

  • 535868732
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-15

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: aukcje@protech-sklep.pl bądź przesyłając oświadczenie na nasz adres. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PRO-TECH Damian Sadowski, ul. Powstania Styczniowego 10, 16-070 Choroszcz. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): PRO-TECH Damian Sadowski, ul. Powstania Styczniowego 10, 16-070 Choroszcz Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@protech-sklep.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Sprzedawca oferuje Kupującemu będącym konsumentem darmową przesyłkę reklamacyjną w ramach Poczty Polskiej. O szczegóły prosimy wysyłać zapytanie drogą mailową na adres: reklamacje@protech-sklep.pl UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/