Okna Okno Dachowe Drewniane 55x72+Kołnierz TANIEJ (6482806670)

zakończona
483,25 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
  • lokalizacja: Sosnowiec
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 40.00 [kg]
  • szerokość okna (mm): 55
  • wysokość okna (mm): 72
  • materiał: drewniane
  • uszkodzony: nie

tel.: 22 307 14 09, email: info@oknadachowepro.­pl

O Solstro | Wszystkie nasze oferty | Wy o Solstro | Dodaj nas do ulubionych | Skontaktuj się z nami

Jako producent okien dachowych marki Solstro gwarantujemy wysoką jakość produktów o skandynawskim wzornictwie, ze sprawdzoną metodą instalacji oraz długą gwarancją.

Podobnie jak marka VELUX należymy do Grupy VKR.

Drewniane Okno Dachowe Solstro 55x72 + Kołnierz

Cena (z VAT): 483,25

Bezpłatna Dostawa i 10 lat gwarancji!

Z myślą o projektach niewymagających dużych nakładów finansowych, stworzyliśmy okno dachowe Solstro w mniejszym rozmiarze.

Nasze drewniane okno dachowe Solstro, o centralnej osi obrotu posiada cieńszą ramę, dzięki czemu łączy piękno sosny z atrakcyjnym projektem.
Po prostu świetna jakość w przystępnej cenie!
Drewno używane w procesie produkcji naszych okien dachowych jest certyfikowane przez PEFC: dlatego mamy pewność, że pochodzi z odnawialnych zasobów drzewnych.
Okno dachowe Solstro przeznaczone do zamontowania w dachu o kącie nachylenia od 15 do 90 stopni. W zestawie znajdują się wszystkie elementy do montażu.

Okna Dachowe Solstro - idealne rozwiązanie dla osób poszukujących Doskonałej Jakości w Niskiej Cenie.

Dostępny kołnierz:

Kołnierz do pokryć profilowanych

Każde okno dachowe wymaga zamontowania kołnierza w celu zagwarantowania pełnej ochrony przed wilgocią. Kołnierz należy wybrać odpowiedni do typu pokrycia dachowego. Ten typ kołnierza jest przeznaczony do pokryć dachowych profilowanych o wysokości profilu od 16 mm do 50 mm.

Nie masz pewności, które okno wybrać?

Masz wątpliwości, który kołnierz będzie Tobie potrzebny?

Szukasz okna dachowego w innym rozmiarze lub z innego materiału?

Potrzebujesz wyjątkowego rozwiązania dla Twojego domu?

Zadzwoń: 22 307 14 09 lub napisz: info@oknadachowepro.­pl - pomożemy wybrać najlepsze rozwiązanie dla Ciebie!

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • NORDEA BANK POLSKA S.A. 58 1440 1101 0000 0000 0818 9568
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 100,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 22 307 14 09
    Zapraszamy od poniedziałku do piątku: 9:00-16:00. Zajęte? Oddzwonimy!

zwroty

czas na zwrot: 30 dni

adres do zwrotu:
Kamila Kotlarek RABEN Polska Sp. z o.o.
ul. Inwestycyjna 4
41-208 Sosnowiec
Polska
 
Masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni bez podania przyczyny.Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie towarów lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w fizyczne posiadanie towarów.Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, należy poinformować nas (patrz: dane kontaktowe) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez wysłanie informacji pocztą, faxem bądź pocztą elektronicznę e-mail).W celu łatwiejszej identyfikacji zwrotu, prosimy o umieszczenie danych kontaktowych (adres, numer telefonu, adres e-mail), numeru zamówienia oraz opisu zwracanych produktów.Aby skorzystać z prawa do zwrotu, należy wysłać do nas zgłoszenie przed upływem terminu odstąpienia. Koszty zwrotu ponosi Kupujący. Prawo do potrącenia Dostawca jest zobowiązany przyjąć zwrot produktów wyłącznie w zakresie produktów, które w pełni nadają się do sprzedaży, są w dobrym stanie fizycznym i użytkowym, znajdują się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu. Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W takiej sytuacji zastrzegamy sobie prawo do potrącenia od oryginalnej wartości towaru kwoty, o którą zostanie pomniejszona cena produktu niepełnowartościowego. Każdy przypadek będzie rozpatrywany osobno. Możesz otworzyć opakowanie i sprawdzić produkt pod warunkiem, że nie zostanie ono zniszczone przy otwarciu. Jeżeli opakowanie zostało znacznie uszkodzone lub produkty noszą ślady instalacji, zastrzegamy sobie prawo do potrącenia od oryginalnej wartości towaru. Należy pamiętać, że będąc w posiadaniu produktów (i dopóki nie zostaną zwrócone do nas), jesteś za nie odpowiedzialny, jak i za ich uszkodzenia.

reklamacje

Altaterra Kft., numer spółki: 08-09-013626, Malom koz 1, 9431 Fertod, Węgry („Altaterra”) udziela dziesięcioletniej gwarancji na swoje okna oraz kołnierze. Poniżej znajdują się warunki gwarancji. I. Okres obowiązywania i przedmiot gwarancji Altaterra udziela użytkownikowi końcowemu 1) dziesięcioletniej gwarancji na wszystkie okna do poddaszy Altaterra (za wyjątkiem okien wyłazowych do nieogrzewanych i niezamieszkanych poddaszy (cold room windows), w tym na oszklenie oraz kołnierze. Altaterra udziela użytkownikowi końcowemu dwuletniej gwarancji naokna wyłazowe do nieogrzewanych i niezamieszkanych poddaszy (cold room windows), rolety oraz akcesoria przeciwsłoneczne. Gwarancja obejmuje wyżej wymienione produkty, które zostały dostarczone do pierwszego użytkownika końcowego. 2) po dniu 1 maja 2012 r. II. Początek okresu gwarancji Okres gwarancji rozpoczyna się w chwili, kiedy nowy produkt zostaje dostarczony do pierwszego użytkownika końcowego. Jeśli użytkownik końcowy nie jest w stanie udokumentować daty dostawy, Altaterra zastrzega sobie prawo do określenia daty rozpoczęcia okresu gwarancji na podstawie dokumentacji umożliwiającej określenie prawdopodobnej daty produkcji. III. Zakres gwarancji Gwarancja obejmuje wady 3) produktu wynikłe z defektów materiałowych, produkcyjnych lub strukturalnych 4) W przypadku przedstawienia ważnej reklamacji w okresie obowiązywania gwarancji, odpowiedzialność Altaterra ograniczona będzie do nieodpłatnego dostarczenia zamiennika produktu albo jego części. Jednakże, Altaterra ma prawo do naprawienia usterek w przypadku, gdy w opinii Altaterra taka naprawa jest możliwa. Altaterra nie ponosi odpowiedzialności za koszty demontażu starego produktu, przystosowania nowego produktu, montażu nowego produktu, ani podobne koszty. POZA PRZYPADKAMI WYRAŹNIE OKREŚLONYMI W NINIEJSZYCH WARUNKACH, ALTATERRA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK STRATY, KOSZTY I WYDATKI PONIESIONE BEZPOŚREDNIO ALBO POŚREDNIO PRZEZ UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO ANI W ŻADEN INNY SPOSÓB NIE JEST ZOBOWIĄZANA DO WYRÓWNANIA USZCZERBKU LUB ZAPŁATY ODSZKODOWANIA. ALTATERRA NIE PONOSI ODOPOWIEDZIALNOŚCI ZA SZKODY ANI STRATY POŚREDNIE ANI NASTĘPCZE, ANI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRODUKT INNEJ NIŻ WYNIKAJĄCA Z BEZWGLĘDNIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA. Altaterra nie wyłącza ani nie ogranicza swojej odpowiedzialności za śmierć lub szkodę na osobie spowodowaną w wyniku niedbalstwa ani za szkodę spowodowaną czynem zabronionym lub umyślnie, ani innej odpowiedzialności w zakresie, w jakim takie wyłączenie lub ograniczenie jest nieważne, zabronione albo nieskuteczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dostarczenie produktów lub części zamiennych albo naprawa nie przedłuża pierwotnego okresu gwarancji. IV. Pisemna reklamacja W celu skorzystania z niniejszej gwarancji, użytkownik końcowy zobowiązany jest złożyć w okresie obowiązywania gwarancji 5), pisemną reklamację dystrybutorowi, od którego nabył okno, albo - jeżeli to nie jest możliwe - firmie Altaterra, w terminie jednego miesiąca licząc od dnia, w którym użytkownik końcowy wykrył lub powinien był wykryć wadę. V. Wyłączenia w zakresie gwarancjiNiniejsza gwarancja nie obejmuje: odbarwienia jakichkolwiek niewidocznych elementów, zmiany koloru lub wypłowienia spowodowanego przez słońce/skropliny/kwaśny deszcz/rozbryzg słonej wody lub jakiekolwiek inne warunki powodujące korozję lub zmianę materiału, jakichkolwiek odbarwień lub pogorszenia drewna z powodu niewykonania przynajmniej raz na 2 lata jego oczyszczenia i lakierowania na nowo, sęków w drewnie, naturalnej zmiany koloru drewna, stali i aluminium oraz nieznacznych nieregularności – w tym zmiany koloru szyby – które nie ograniczają w sposób znaczący widoczności ani nie wpływają na inne podobne parametry, bez względu na to, czy można je uznać za wady. Ponadto, niniejsza gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek wad ani uszkodzeń będących skutkiem bezpośrednio lub pośrednio: a) wadliwego montażu, t.j. montażu niezgodnego z instrukcją montażu lub (w przypadku braku takiej instrukcji) niezgodnego z dobrą praktyką zawodową, b) z nieprzestrzegania zalecanego obszaru instalacji, c) niewłaściwej obsługi lub użytkowania, d) zaniedbania w zakresie konserwacji opisanej w instrukcji użytkowania albo (w przypadku braku takiej instrukcji) zwykłej konserwacji, e) wykorzystania niepasujących części zamiennych albo akcesoriów (np. zasilacz), f) transportu albo innego rodzaju przemieszczania, g) modyfikacji produktów, h) działania siły wyższeji) innych wad i uszkodzeń, niewynikających z defektów materiałowych, produkcyjnych lub strukturalnych, z zastrzeżeniem że powyższa lista nie jest listą zamkniętą. VI. Postanowienia różneObok postanowień niniejszej gwarancji, zastosowanie mają bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Może to wiązać się z faktem, że na skutek zastosowania takich przepisów, prawa przysługujące użytkownikowi końcowemu będą szersze aniżeli te przyznane mu na mocy niniejszej gwarancji. Niniejsza gwarancja nie ogranicza roszczeń przysługujących użytkownikowi końcowemu od dystrybutora, od którego użytkownik końcowy nabył produkt. Niniejsza gwarancja podlega prawu węgierskiemu i zgodnie z tym prawem winna być interpretowana. VII. Przypisy – Dodatkowe WyjaśnieniaPrzypis 1. "Użytkownik końcowy" oznacza osobę fizyczną albo prawną, która jest właścicielem produktu i która nie nabyła go w celu odsprzedaży albo montażu w ramach prowadzonej działalności. Przypis 2. "Pierwszy użytkownik końcowy" - oznacza użytkownika końcowego, który jako pierwszy nabył produkt od Altaterra, od dystrybutora albo innej osoby fizycznej albo prawnej, która nabyła produkt od Altaterra w celu odsprzedaży albo montażu w ramach prowadzonej działalności. Przypis 3. Użytkownik końcowy może skorzystać z niniejszej gwarancji w przypadku wad istniejących zgodnie z wiedzą naukową lub techniczną na początku okresu obowiązywania gwarancji. Przyczyna wady musi występować w tym czasie. Przypis 4. Jakiekolwiek rozbieżności między normami obowiązującymi w momencie nabycia produktu (w tym np. normami, na podstawie których został przyznany znak CE) a wyglądem produktu, odpowiadającym normom obowiązującym w momencie jego wytwarzania, nie są uznawane za wady lub defekty objęte niniejszą gwarancją. Przypis 5. Obowiązek udokumentowania, że okres gwarancji nie upłynął spoczywa na użytkowniku końcowym.