Odwodnienie linioweA15 korytka kostka brukowa Łódź (6482590510)

4 osoby kupiły 11 sztuk
13 dni do końca
cena kup teraz
26,50 zł
z 99989 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.50 [kg]

Cena w aukcji (cena z 23% VAT) dotyczy 1 szt. (1 metra) kompletnego odwodnienia liniowego

STORA DRAIN LIGHT o wysokości 8 cm.

Komplet zawiera:

1) kanał z PP (polipropylen) o długości 1 metra i wysokości 8 cm

2) ruszt ocynkowany o dł. 1 metra szczelinowy 10mm z zatrzaskiem typu FIX klasa A15

Producent wyrobów marki STORA-DRAIN jest częścią grupy BSI należącej do belgijskiej rodziny IDE (Belgia).

Korytka produkowane są z polipropylenu. Są to lekkie korytka bez spadku przeznaczone do użytku przydomowego na tarasy, alejki, wejścia do posesji itp. Każde korytko ma fabrycznie wbudowane wyjście pionowe o średnicy ∅110mm i wyposażone jest w ruszt metalowy ocynkowany (ocynk ogniowy) klasy A15.


Wymiary:
długość:100 cm

szerokość w świetle: 100mm

szerokość na zewnątrz: 120mm

wysokość: 80mm

szerokość szczeliny w ruszcie: 10mm

WAGA 1 sztuki z rusztem ok. 2,5 kg

Elementy uzupełniające (opcjonalnie):
Ścianki czołowe (dostępne na innych naszych aukcjach)

Dostawa:

Przesyłka kurierska DPD- 16,00 zł z VAT (Płatność z góry)

Przesyłka pobraniowa DPD- 26,00 zł z VAT
Firma kurierska ma 48 godzin (dni robocze) na dostarczenie przesyłki

Dane do przelewu:

M BANK SA

numer konta: 19 1140 2004 0000 3502 7422 0619

W tytule przelewu prosimy o podanie nazwy użytkownika z Allegro oraz nr aukcji.

Dane firmy:
JULBAR TECHNOLOGIE

dr inż. Emilia Jach-Szakiel
95-041 Gałków Duży, Zielona Góra, ul.Wiśniowa 2
FILIA I MAGAZYN GŁÓWNY:

90-031 Łódź, ul. Tuwima 97

Informacje o produkcie i technologii: tel. 784 313 715 (pon.-piątek 8.00-16.00)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 19114020040000350274220619
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • julbar@onet.eu
    Na wiadomości odpowiadamy (najczęściej) w czasie od kilku minut do maksymalnie 24 godzin.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
JULBAR EMILIA JACH-SZAKIEL Oddział w Łodzi
Tuwima 97, BIUROWIEC BUDO-HURT S.A.
90-031 Łódź
Polska
 
1. Sprzedający informuje Kupującego, iż Kupujący ma prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od umowy o którym mowa w ust. 1 wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy. 3. Celem skorzystania przez Kupującego z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. 4. Kupujący może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy korzystając przy tym z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik 1 do niniejszego regulaminu. 5. Termin o którym mowa w ust. 2 uważa się za zachowany w przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu. 6. W przypadku skutecznego odstąpienia przez Kupującego od umowy umowa uważana jest za niezawartą, a Sprzedający zwróci Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od zawartej umowy. Sprzedający dokona zwrotu otrzymanych płatności przelewem kierując wpłatę na konto wskazane przez Kupującego na piśmie bądź mailem . Wszelkie koszty wynikające ze zwrotem wpłaconych przez Kupującego kosztów ponosi Sprzedający. 7. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy Kupujący obowiązany jest odesłać rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin ten uważa się za zachowany jeżeli Kupujący odeśle Sprzedającemu rzecz przed upływem 14-sto dniowego terminu. 8. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Kupujący ponosi tylko rzeczywiście poniesione koszty zwrotu. Jednocześnie Sprzedający zastrzega, iż nie będą przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem. 10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. ZAŁĄCZNIK NR 1. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: Firma JULBAR Emilia Jach-Szakiel Oddział w Łodzi ul. Tuwima 97 90-031 Łódź tel.: 784 313 715 e-mail: julbar@onet.eu – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)........................................................... ..................................................................................................................................... – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*):........................................................................ – Imię i nazwisko konsumenta(-ów):........................................................................... – Login z allegro.pl...................................................................................................... – Adres konsumenta(-ów) :.......................................................................................... – Numer rachunku bankowego i nazwa banku, do zwrotu środków............................ ...................................................................................................................................... – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej): ....................................................................................................................................... – Data:........................................................................................................................... (*) - Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

1. Sprzedający w zakresie zawieranych umów przewiduje następującą procedurę reklamacyjną : a) przesłanką warunkująca wszczęcie przedmiotowej procedury jest: - wada fabryczna sprzedawanej rzeczy, - sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu, - sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem, b) w przypadku stwierdzenia jednej z przesłanek warunkujących wszczęcie procedury reklamacyjnej przez Kupującego zobowiązany jest on niezwłocznie zawiadomić o tym Sprzedającego korzystając z dopuszczalnych form kontaktu ewentualnie kierując korespondencję na adres : Firma JULBAR Emilia Jach-Szakiel, Oddział w Łodzi, ul. Tuwima 97, 90-031 Łódź podając jednocześnie preferowaną formę kontaktu z Kupującym. Do oświadczenia reklamacyjnego Kupujący ma obowiązek dołączyć dowód zakupu reklamowanej rzeczy (np. fakturę VAT lub Paragon z kasy fiskalnej) oraz spisany w obecności pracownika firmy kurierskiej protokół szkody. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1.imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2.datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3.przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4.wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. c) Sprzedający ma 14 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i dowodów przedstawionych przez Kupującego. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Sprzedającego uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w całości. Wskazany powyżej termin uważa się za zachowany w przypadku wysłania w tym terminie do Kupującego wiadomości e-mail bądź nadania przesyłki listowej w siedzibie Poczta Polska. d) W przypadku uwzględnienia reklamacji w całości, reklamowany produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, względnie wobec braku możliwości wymiany na rzecz pełnowartościową Sprzedający zwróci Kupującemu zapłaconą cenę oraz koszty transportu. Kupujący ma obowiązek wykazać poniesione, niezbędne koszty pod rygorem odmowy zwrotu kosztów nieudowodnionych. 2. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Firma JULBAR została założona przez specjalistów- inżynierów pracujących od lat na Politechnice Łódzkiej oraz związanych z wiodącym producentem kostki brukowej i elementów wibroprasowanych w Centralnej Polsce (Firma REM-BUD Sp. z o.o.- LIDER INNOWACJI). Celem firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań z zakresu: - materiały z betonu do budowy nawierzchni betonowych (kostka brukowa, obrzeża, krawężniki) - materiały z tworzyw sztucznych, w tym odwodnienia liniowe - odwodnienia liniowe z polimerobetonu z kratkami żeliwnymi - profesjonalne środki chemiczne do renowacji, czyszczenia i impregnowania kostki brukowej i betonu dla firm drogowych, firm brukarskich oraz inwestorów prywatnych. STAWIAMY NA WIEDZE I JAKOŚĆ ROZWIĄZAŃ Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się dokładnie z treścią aukcji oraz z REGULAMINEM zamieszczonym w zakładce "Informacje od Sprzedającego". Kontaktuj się z nami jeśli masz jakieś pytania, to bardzo ważne by uniknąć wszelkich niejasności. Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory komputerowe oraz procesy związane z cyfrową obróbką fotografii pokazane zdjęcia mogą nieco różnić się od rzeczywistych. Fakt drobnych różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.Klient składając zamówienie na naszych aukcjach tym samym zawiera ze mną umowę kupna-sprzedaży a także upoważnia mnie do zawarcia umowy z kurierem na wykonanie usługi przesyłki towaru w jego imieniu i na jego koszt. Momentem wykonania umowy jest dostarczenie zakupionego towaru pod adres wskazany przez Klienta. Klient zobowiązany jest do odbioru towaru pod rygorem unieważnienia zawartej umowy oraz utraty wszelkich roszczeń.Podane ceny są cenami brutto (z VAT) do których należy doliczyć koszty przesyłki (w wybranej opcji). Podane ceny nie zawierają kosztu montażu. Po zakupie Po złożeniu oferty otrzymasz e-mail, w którym znajdują się dane niezbędne do przelewu należności.Gdy odnotujemy wpłatę na konto, rozpoczniemy procedurę zamówienia.Jeżeli chcesz, aby kupione przez Ciebie przedmioty były wysyłane na inny adres, niż w ustawieniach konta, możesz dodać adres wysyłkowy.Przejdź do strony Moje Allegro > Moje zakupy > Ustawienia zakupów: Dane do wysyłki. Wprowadź imię, nazwisko i adres wysyłkowy, po czym kliknij w Zastosuj. Możesz też po zakupie wypełniając formularz ( po kliknięciu "płacę" ) w polu adres do wysyłki wybrać "inny adres" i wpisać taki jaki chcesz. Należy to zrobić zaraz po zakupie. Wypełnienie formularza następnego dnia nie zawsze daje pożądany rezultat. Wypisanie w "Uwagach" zmiany adresu nie jest przez Nas brane pod uwagę, tylko wybór adresu głównego bądź danych do wysyłki z allegro. Rubryka "Uwagi" służy między innymi do wyboru koloru przedmiotu ( jeśli taki wybór wynika z treści aukcji ). Nie wybranie koloru spowoduje wysłanie przedmiotu w losowo wybranym kolorze. Kolor możesz również wybrać pisząc do nas maila. Wpisanie koloru w tytule przelewu nie będzie respektowane. Niestety nie czytamy przelewów. Komputerowo porównywane są jedynie dane wpłacającego z danymi transakcji. Nie wpisanie loginu allegro w tytule przelewu opóźni wysyłkę. Wysyłane adresy drogą elektroniczną na e-mail nie będą respektowane ze względu na liczne próby podszywania się pod Kupującego. Na wpłatę czekamy 5 dni roboczych, jeśli w tym czasie nie otrzymamy żadnych informacji od Kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu Allegro.pl. Wysyłka Wysyłkę realizujemy zgodnie z treścią aukcji od 2 do maksymalnie 10 dni po otrzymaniu wpłaty. Towary wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie (wpłata na koncie musi zostać zaksięgowana najpóźniej do godz. 9.00 w dniu wysyłki). Przesyłki wysyłamy wyłącznie w dni robocze. Firmy kurierskie dostarczają przesyłki również tylko w dni robocze.Transakcja dokończona przez Kupującego każdego dnia do godz. 9.00 rano jest wysyłana w tym samym dniu (TYLKO dni robocze). 97% przesyłek dociera następnego dnia roboczego po dniu wysłania przesyłki. Powyższe terminy dotyczą większości Aukcji. Dokładne terminy dostaw są opisane na poszczególnych aukcjach.Wszystkie informacje związane z kosztem przesyłki umieszczamy na stronie aukcji.Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn przesyłka do Ciebie nie dotarła lub dotarła uszkodzona bądź nie kompletna, w takiej sytuacji prosimy o pilny kontakt w celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej. Pamiętaj, że każdą przesyłkę należy otwierać ZAWSZE w obecności Kuriera. Jeżeli zawartość jest uszkodzona KONIECZNIE spisz protokół uszkodzenia towaru z Kurierem. Jedynie prawidłowo wypełniony protokół uszkodzenia przesyłki spowoduje, że dostaniesz nowy nieuszkodzony towar. WAŻNE! Jeżeli towar jest uszkodzony wewnątrz przesyłki NA PEWNO na opakowaniu (folia stretch) widoczne są USZKODZENIA. Prosimy o zaznaczenie tego uszkodzenia w protokole reklamacyjnym wypełnianym przez Kuriera.Do każdego klienta przesyłamy informację o wysyłce towaru.W przypadku zaginięcia paczki gwarantujemy zwrot należności lub ponowną wysyłkę. Należność zwracana jest po rozpatrzeniu reklamacji przez firmę kurierską . Rozpatrzenie reklamacji polega na udokumentowaniu podpisu odbiorcy! (Reklamacje można zlożyć u przewoźnika 14 dni od nadania). Nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia ze strony kuriera. Niedostarczona przesyłka Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w okresie zawartym w regulaminie proszę skontaktuj się z nami bo może, a raczej na pewno jest to wina kuriera Nie wystawiaj pochopnie Negatywnego komentarza tylko skontaktuj się z Nami a wyjaśnimy tą sprawę jak najszybciej z korzyścią Dla Ciebie. Finalizacja transakcji Każdą transakcje podsumowujemy komentarzem. Jako Sprzedający komentarz wystawiamy jako drudzy. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełniliśmy Twoich oczekiwań, nie reaguj od razu komentarzem, uważamy, że każde nieporozumienie jesteśmy w stanie rozwiązać pomyślnie z zadowoleniem dla obu stron. Wyznajemy zasadę, iż klient powinien być zawsze zadowolony. Numer rachunku bankowego do wpłaty. Bank MBANK S.A. 19 1140 2004 0000 3502 7422 0619 Firma JULBAR Emilia Jach-Szakiel Zielona Góra, ul. Wisniowa 2 95-041 Gałków Duży W tytule przelewu prosimy koniecznie wpisywać nazwę użytkownika allegro (nick)Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczniemy procedurę zamówienia. Usługa zostanie zrealizowana zgodnie z opisem aukcji, w razie jakichkolwiek problemów skontaktujemy się z Tobą najszybciej jak się da.