Odwodnienie liniowe odpływ ALCAPLAST APZ9-850 (6482908472)

14 dni do końca
cena kup teraz
352,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: BIELSKO-BIAŁA
  • stan: nowy
DANE FIRMY

P.P.U.H "TOK-MET II"
ZBIGNIEW TOKARZ
UL. BYSTRZAŃSKA 106A
43-300 BIELSKO-BIAŁA

NIP 547-184-23-10
REGON 072906859

KONTO BANKOWE

BANK SPÓŁDZIELCZY BIELSKO-BIAŁA
22 8111 0009 2001 0030 7213 0001


KONTAKT

TELEFON: 33 821 57 31
EMAIL: sklep@tokmet.pl
EMAIL: bystrzanska@tokmet.p­l
Odpływ liniowy ALCAPLAST APZ9-850
- mała wysokość zabudowy -tylko 6,2 cm- idealny do rekonstrukcji
- łatwa rozbieralność i możliwość czyszczenia aż do rury odpływowej (ø40mm)
- zwiększona odporność na chemikalia
- bezpieczne połączenia i hydroizolacja
- syfon kombinowany mokro-suchy (opatentowane własne rozwiązanie)
- trzy warianty długości (750, 850, 950 mm)
- przepływ 30 l/min

Materiał:

Wysoce odporne wielowarstwowe tworzywo sztuczne odporne na niskie temperatury, chemię i uszkodzenia mechaniczne.

Syfon:

W pełni rozbieralny, ułatwione czyszczenie, unikalne rozwiązanie dwukomorowe, działa na zasadzie syfonu mokro-suchego, zamykany w przypadku odparowania wody.

Proszę o zapoznanie się z regulaminem aukcji
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 22 8111 0009 2001 0030 7213 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma została zarejestrowana przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej. Kupujący może skontaktować się z obsługą sklepu internetowego w godzinach pracy sklepu: - telefonicznie 33 821 57 31 - mailowo sklep@tokmet.pl Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7-19 sobota 8-13 BANK SPÓŁDZIELCZY BIELSKO-BIAŁA 22 8111 0009 2001 0030 7213 0001

kontakt

  • 33 821 57 31
    Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7-19 sobota 8-13

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od umowy: 1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru bez podawania przyczyny. 2. W celu odstąpienia od umowy prosimy o kontakt bezpośrednio z naszą firmą pod nr telefonu: 33 821 57 31 lub mailowo: sklep@tokmet.pl. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest pod adresem: http://tokmet2.nazwa.pl/ftp/dok/odstapienie.doc 3. W przypadku odstąpienia od umowy klient ponosi koszty odesłania towaru. 4. Zwracany towar prosimy wysłać na adres: P.P.U.H. TOK-MET II ul.Bystrzańska 106A 43-300 Bielsko-Biała 5. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem. 6. Zwrotu wszystkich płatności dokonamy w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez nas zwracanego towaru na podane przez klienta konto bankowe. 7. Zwracany towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz zawierać komplet dokumentów. 8. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż to było konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 9. Jeżeli zwrócony towar będzie używany lub uszkodzony Klient ponosi koszty przywrócenia towaru do ponownej sprzedaży np. czyszczenie, wymiana uszkodzonych elementów. 10. Nie przyjmujemy zwrotów towarów wykonywanych na specjalne zamówienie np. wężyków z rury karbowanej nierdzewnej, belek do rozdzielaczy czy mosiężnych końcówek na węża. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach sklepu nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Zwroty towarów i reklamacje 1. Zobowiązujemy się dostarczyć produkt bez wad , z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 2. Towary wystawione w sklepie są nowe (chyba, że w opisie zaznaczono inaczej) i posiadają gwarancję zależną od producenta i typu produktu. 3. W przypadku gdy towar okaże się wadliwy Kupujący ma prawo: - skorzystać z gwarancji, którą oferuje producent danego towaru. W tej sytuacji prosimy o kontakt bezpośrednio z producentem lub serwisem wymienionym w instrukcji dołączonej do produktu, - złożyć reklamację w tytułu rękojmi. W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o kontakt bezpośrednio z naszą firmą pod numerem telefonu: 33 821 57 31 oraz wysłanie protokołu reklamacyjnego na adres mailowy sklep@tokmet.pl. Protokół reklamacyjny jest dostępny pod adresem: http://tokmet2.nazwa.pl/ftp/dok/reklamacja.doc. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma TOKMET II niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania ,jeżeli produkt był wymieniowy lub naprawiony, chyba że wady są nieistotne. Reklamacja z tytułu rękojmi zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty jej otrzymania. Brak odpowiedzi na zgłoszoną reklamację wiąże się z uznaniem żądań Klienta. Koszty dostawy naprawionego bądź nowego produktu ponosi firma TOKMET II.

pozostałe informacje

Celem Transakcji dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości, Transakcji w kategorii Wakacje oraz Transakcji w kategorii Motoryzacja, w podkategoriach Samochody, Motocykle i quady (z wyjątkiem wszystkich podkategorii zawierających nowe motocykle i nowe quady), Maszyny, Inne pojazdy i łodzie oraz Przyczepy, naczepy, Transakcji w kategorii Usługi oraz Transakcji w podkategorii Żywe zwierzęta nie jest zawarcie umowy, jakiekolwiek czynności podejmowane przez Użytkowników w ramach tych Transakcji nie są wiążące, a Transakcje te mają charakter wyłącznie ogłoszeniowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej odpowiadającym miejscu prowadzenia działalności przez firmę TOKMET II. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.