ODTWARZACZ TURYSTYCZNY RADIO PLAŻOWE PLAYER (7016244294)
- Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,80 zł
- Zakupy od 650 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Kraków, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- rodzaj zasilania: wbudowany akumulator
Lokalizacja: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u hitelektropl za co najmniej 650.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Dodatkowe informacje
Konto bankowe Sprzedawcy: PKO BP 89 1020 2645 0000 5402 0067 8227 Tytuł przelewu: nazwa użytkownika + numer aukcji
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy89 1020 2645 0000 5402 0067 8227
Faktura
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące działania Sprzedawcy oraz korzystania ze
Sklepu. Reklamację można składać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego
dostępnego na stronie -o mnie- lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części
Regulaminu.
Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za
pomocą poczty tradycyjnej.
Sprzedawca rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera, Sprzedawcy itp., której zakres
potwierdza wydany wraz z towarem dokument zakupu, niezależnie od innych przysługujących
uprawnień reklamacyjnych.
Nabywca może zgłosić reklamację, powołując się na zakres udzielonej gwarancji.
Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
Kupujący odsyła produkt na własny koszt.
UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
ODSTĄPIENIE OD UMOWY, WYPOWIEDZENIE, GWARANCJA
1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący
konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia
otrzymania towaru, a gdy Umowa dotyczyła usługi - w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy o
świadczenie usług, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
2. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w
formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Nabywca może w tym celu skorzystać ze
wzoru oświadczenia udostępnionego na stronie poniżej.
3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły,
ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego
zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.
4. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach,
gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, nie można odstąpić.
5. Jeżeli czas trwania Umowy o świadczenie usług nie jest oznaczony, każda ze stron może ją
wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem terminu miesięcznego, chyba że strony
uzgodniły krótszy termin wypowiedzenia.
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY:
Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: KANBEL Katarzyna Belica
Kościelec 58
32-100 Proszowice
Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy........................................................................................................ Data zawarcia umowy ........................ Imię i nazwisko .................................................... Adres ......................................................................................................... Data ............................................ Numer konta bankowego............................................................................................................................................................. .............................................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Instrukcja zwrotu dla Allegro Inpost: http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpos
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Nabywcy (konsumentowi)
w odniesieniu do umów:
1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,
który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi
przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy.
3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki
termin przydatności do użycia.
5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której
po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów
higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter
, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu.
8. zawartej w drodze aukcji publicznej.
9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie
świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia
od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Pudełko stanowi integralną część zakupionego przedmiotu.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9."
UOKiK w wydanym przez siebie poradniku – Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, na s. 29 wyjaśnia:
"Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. "
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- kon****@************* (pokaż)
- 506 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Pozostałe informacje
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przypominamy:
1. Zakup za pobraniem nakłada na kupującego obowiązek zapłaty, w chwili kiedy kupujący odmówi przyjęcia przesyłki, sprzedawca może domagać się od klienta zapłaty ceny towaru, kosztów pierwszej przesyłki oraz kosztów ewentualnej ponownej przesyłki, tj. może żądać należytego wykonania umowy sprzedaży
2. Cennik widoczny w zakładce Dostawa i Płatność dotyczy Polski, koszt dostawy poza granice kraju ustalany jest indywidualnie do zamówienia.
3. Osoby z kontem Junior proszone o telefoniczne potwierdzenie zamówień z wysyłką pobraniową.
4. Informację o wybranym wzorze, modelu, kolorze prosimy zamieszczać w formularzu opcji dostawy.
INFORMACJE DODATKOWE
Szczegółowe postanowienia zawarte są w Regulaminie Sklepu Internetowego na Platformie Allegro. W szczególności Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu oraz prawa, obowiązki i warunki odpowiedzialności Sprzedawcy Allegro i Klienta, a także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca Allegro zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu