Odporne etui nakładka ITSKINS Sony Xperia Z5 E6653 (6482898259)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
58,90 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
KONTAKT

Haalo_pl
ul. Krzywoustego 22
70-314 Szczecin

tel. +48 91 484 34 37
e-mail: allegro@haalo.pl


Serdecznie zapraszamy do odbioru osobistego w Szczecinie:

poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00
sobota 11:00 - 14:00



FORMY PŁATNOŚCI
  1. Płacę z allegro
  2. Przelew tradycyjny

    nr konta bankowego:
    PeKaO S.A.
    65 1240 1864 1111 0010 1094 8490

  3. Gotówka w sklepie

    Pamiętaj! Płatność za towar zakupiony
    poprzez Allegro a odbierany osobiście
    w Haalo.pl możesz zapłacić tylko gotówką!

Prawo zwrotu towaru !!!

Masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki aby nas poinformować o odstąpieniu od umowy sprzedaży zawartej na odległość.
Pamiętaj, że masz 14 dni na odesłanie do nas zakupionego towaru liczone od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Szczegóły znajdziesz w regulaminie sklepu

Nakładka ITSKINS Spectrum Sony Xperia Z5 E6653
Dedykowana do: Sony Xperia Z5 E6653
Odporny i trwały silikon
Absorbuje wstrząsy nawet przy upadku z 2 metrów
Innowacyjna technologia kieszeni powietrznych na rogach etui
Dostęp do wszystkich funkcji i przycisków
Dodatkowa ochrona na rogach
Oryginalne opakowanie producenta
Wysyłamy najtaniej jak to możliwe.
Każda nasza przesyłka jest zawsze zarejestrowana i ubezpieczona.
Nigdy nie ginie bez śladu i zawsze dociera do adresata.
My za nią odpowiadamy, nie musisz się o nic martwic.
Na innych aukcjach sprzedawcy proponują wysyłkę nawet za 2 zł, ale nie jest ona ubezpieczona ani zarejestrowana, często ginie a sprzedawca umywa ręce.
OPIS

Oryginalny futerał typu nakładka na tył firmy ITSKINS. Wykonany z wysokiej jakości silikonu zabezpiecza telefon przed uszkodzeniami, zarysowaniami i upadkiem. Oryginalne opakowanie producenta.


Etui Spectrum jest ultracienkie i wygodne. Gwarantuje twardą ochronę smartfona zachowując jego oryginalny wygląd. Nakładka Spectrum zapewnia dostęp do wszystkich przycisków i portów. Etui Sperctrum absorbuje wstrząsy nawet przy upadku z 2 metrów. Przy upadku, siła uderzenia jest pochłaniana i rozproszona, dzięki innowacyjnej technologii kieszeni powietrznych na rogach etui Spectrum. Zapewnij innowacyjną ochronę swojemu Sony Xperia Z5. Oryginalne opakowanie producenta.

Najważniejsze cechy:
nowoczesny wygląd
ochrona przed zarysowaniem i uszkodzeniem
absorbuje wstrząsy nawet przy upadku z 2m
podwyższone krawędzie
dostęp do wszystkich przycisków i portów

Kompatybilność:
Sony Xperia Z5 E6653

DANE TECHNICZNE:
ProducentITSKINS
Typ futerałunakładka na tył
Wykonany zsilikon
Kolorróżne
Cechy szczególneOdporny na upadki
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU SPRZEDAŻOWEGO:
Rodzaj opakowaniaoryginalne
Futerał1szt.
Okres gwarancji6 miesięcy
Inne nasze aukcje w kategorii TELEFONY i TABLETY
Inne nasze aukcje w kategorii NAWIGACJE
Inne nasze aukcje w kategorii AKCESORIA
ZOBACZ JAK WYGLĄDAJĄ PRZESYŁKI OD HAALO I KTO JE DOSTARCZA:
Dokładamy wszelkich starań aby zamówione produkty dotarły do Ciebie nienaruszone podczas transportu - tak wyglądają nasze przesyłki
Dokonanie zakupu oznacza akceptację regulaminu
engine by: inote.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 65124018641111001010948490
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
List polecony ekonomiczny 6,90 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 15,90 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 91 484 34 37
    Główny telefon do Haalo.pl - Reklamacje lub odstąpienie od umowy.
  • 501 535 535
    Magda: obsługa zamówień
  • 506 995 238
    Beniamin: odpowie na każde pytanie dotyczące produktów GARMIN

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Każdy konsument ma prawo skorzystać z prawa zwrotu towaru kupionego na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od dnia dostarczenie towaru. Zgodnie z art. 221 K.C. za konsumentów uważa się tylko osoby fizyczne, które dokonują czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia produktu do kupującego lub do wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik. Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać wysłane pocztą na adres: ul.Krzywoustego 22, 70-314 Szczecin, lub drogą mailową na adres: allegro@haalo.pl Formularz odstąpienia od umowy, skopiuj poniższy link i wklej go do przeglądarki: www.haalo.pl/front/graf/Formularze/Formularz%20odstpienia%20od%20umowy%20logo.pdf Jeżeli Kupujący skorzysta z możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedający prześle Kupującemu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną). W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Kupujący nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności przez Sprzedającego. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy produkt należy odesłać lub przekazać na adres: Haalo.pl ul. Krzywoustego 22,70-314 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Haalo.pl przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. Kupujący w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest dostarczyć towar do Sprzedawcy na adres siedziby firmy Haalo.pl ul. Krzywoustego 22, 70-314 Szczecin na własny koszt. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy: - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Sprzedawane przez nas produkty posiadają gwarancję producenta lub importera obowiązującą na terenie Polski. 1. Sprzedający zobowiązany jest do dostarczenia zakupionej przez Kupującego rzeczy bez wad. Regulacja odpowiedzialności Sprzedającego za wady rzeczy zawarta jest w przepisach art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. 2. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, Kupujący wedle własnego wyboru może: 1) skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją), 2) złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny). Okres gwarancji poszczególnych produktów podany jest na karcie produktu w części "Zawartość zestawu sprzedażowego". Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Gwarancji nie podlegają: a/ uszkodzenia mechaniczne produktu, b/ zniszczenia powstałe z winy użytkownika, c/ wady powstałe wskutek nieprawidłowego użytkowania produktu, niezgodnego z jego przeznaczeniem bądź informacjami zawartymi w instrukcji obsługi, d/ próby naprawy lub modyfikacji przeprowadzone na własną rękę przez nabywcę lub nieuprawniony serwis. Warunki przekazania produktów w ramach gwarancji do punktów serwisowych producenta określane są w kartach gwarancyjnych lub na stronach internetowych oraz infoliniach producentów. Jeżeli producent nie ma punktów serwisowych na terenie Polski to reklamowany produkt można dostarczyć do firmy Haalo.pl, która przekaże produkt do autoryzowanego serwisu producenta. Firma Haalo.pl nie jest gwarantem, dlatego nie może wpłynąć na szybkość realizacji naprawy gwarancyjnej. W przypadku realizowania naprawy gwarancyjnej przy pomocy odesłania towaru do firmy Haalo.pl klient jest zobowiązany: a/ wypełnić w całości oraz własnoręcznie podpisać formularz reklamacyjny, Pobierz formularz: Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji. b/ dołączyć do produktu dowód zakupu wydany przez firmę Haalo.pl (oryginalny paragon fiskalny lub kserokopię faktury VAT), c/ dołączyć do produktu oryginalną kartę gwarancyjną wydaną przez producenta (na drobne produkty, ładowarki, baterie, futerały, itp. karty gwarancyjne nie są wystawiane przez producentów), d/ całość (reklamowany produkt, wypełniony formularz, dowód zakupu, kartę gwarancyjną należy dostarczyć do siedziby firmy Haalo.pl w Szczecinie, ul. Krzywoustego 22. Odsyłając do nas reklamowany towar klient jest zobowiązany właściwie go spakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniami. Odpowiedzialność za towar w transporcie bierze na siebie wysyłający. w/w całość; reklamowany produkt, wypełniony formularz, dowód zakupu, kartę gwarancyjną należy dostarczyć na własny koszt do siedziby firmy Haalo.pl w Szczecinie. UWAGA. W przypadku braku choćby jednego z w/w dokumentów, realizacja Państwa reklamacji zostanie wstrzymana, aż do skompletowania wszystkich wymaganych dokumentów. Firma Haalo.pl nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych umieszczonych na urządzeniach oddanych do naprawy gwarancyjnej. Istnieje możliwość archiwizacji tych danych lub próby ich odzyskania w ramach usługi płatnej. Należy jednak zgłosić to w momencie przekazania produktu do firmy Haalo.pl Sprawdź koszt archiwizacji i odzyskiwania danych. Przesyłkę klient wysyła do firmy Haalo.pl na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą odbierane. W przypadku przesłania do firmy Haalo.pl towaru, który nie podlega gwarancji, z tytułu uszkodzeń lub innych wad spowodowanych przez użytkownika, zostanie on odesłany klientowi na jego koszt. Czas rozpatrywania reklamacji zależy wyłącznie od producenta i jego punktu serwisowego, szczegóły gwarancji dla poszczególnych produktów dostępne są w kartach gwarancyjnych, stronach internetowych bądź infoliniach producentów. Firma Haalo.pl nie dokonuje napraw gwarancyjnych na własną rękę, lecz przekazuje je gwarantowi (producent lub dystrybutor). Jeżeli serwis gwarancyjny producenta stwierdzi, iż usterka nie powstała z winy użytkownika i nie jest możliwe jej usunięcie to nastąpi wymiana towaru na nowy. Jeśli wymiana nie jest możliwa klient otrzyma zwrot pieniędzy na konto bankowe w czasie do 14 dni od otrzymania ekspertyzy od serwisu producenta.

pozostałe informacje

JAK SZYBKO WYSYŁAMY? KURIER – opłacone zamówienie do godziny 14.30 wysyłamy tego samego dnia. PACZKOMATY - opłacone zamówienie do godziny 12.30 wysyłamy tego samego dnia. POCZTA POLSKA - opłacone zamówienie do godziny 15.30 wysyłamy tego samego dnia. INPOST POLECONY - opłacone zamówienie do godziny 12.30 wysyłamy tego samego dnia. JAK SZYBKO DOCIERA PRZESYŁKA? Jeżeli Twoje zamówienie jest pilne, sugerujemy wybrać przesyłkę kurierską, która na 99% dociera na miejsce następnego dnia roboczego po nadaniu, KURIER – następnego dnia roboczego po jej nadaniu PACZKOMATY – najczęściej drugi dzień roboczy po nadaniu ale zdarza się, że nawet pierwszego POCZTA POLSKA PRIORYTET – dwa do trzy dni robocze po nadaniu ale zdarza się później POCZTA POLSKA EKONOMICZNY - trzy do pięć dni robocze po nadaniu ale zdarza się później INPOST POLECONY – dwa do siedem dni robocze po nadaniu ale bywa z tym różnie UBEZPIECZENIE? Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone na pełną ich wartość, jeżeli jakaś zaginie to po rozpatrzeniu reklamacji przez przewoźnika zwracany kupującemu wszystkie koszty związane z transakcją. Niestety nie mamy wpływu na przewoźnika i nie możemy przyśpieszyć czy odnaleźć przesyłki bez jego pomocy. Jesteśmy skazani na kompetencje i szybkość działania przewoźnika ale staramy się jak najszybciej wyjaśnić wszystkie dziwne opóźnienia. UWAGA. Niestety, kupującym, którzy nie mają minimum 10-ciu komentarzy pozytywnych nie wysyłamy towarów za pobraniem.