ODOR STOP (100ml) Likwidacja smrodu (6910866167)

7 dni do końca
cena kup teraz
11,00 zł
z 20 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Radom, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]

Super wydajny i niezawodny środek do natychmiastowej likwidacji smrodu z różnych powierzchni.

bluExpert ODOR STOP jest płynnym preparatem antyodorowym o bezzwłocznym działaniu. Zawiera naturalne i syntetyczne komponenty wykazujące natychmiastową reaktywność w stosunku do związków zawierających siarkę i azot jak siarkowodór czy amoniak tj. związki chemiczne, których obecność odpowiada za odczuwanie dyskomfortu zapachowego. Zaletą jest podwójny mechanizm działania tj. neutralizacja chemiczna oraz dzięki obecności związków zapachowych – maskujący.

Preparat przeznaczony jest do likwidacji zapachu z rur kanalizacyjnych, pojemników na odpadki, zatęchłych pomieszczeń, zapachów odzwierzęcych oraz wszelkich innych „trudnych” uciążliwych zapachów domowych i ogrodowych.

Preparat nie jest przeznaczony do „perfumowania” powietrza w pomieszczeniach.
Nie stosować w kontakcie z żywnością, chronić przed kontaktem z dziećmi.
Preparat posiada aktualny atest PZH.

Spray do natychmiastowej likwidacji smrodów w miejscach składowania odpadków

  • w miejscach zanieczyszczanych przez zwierzęta
  • w cuchnących i zatęchłych pomieszczeniach
  • w toaletach
  • usuwa odór moczu, wymiocin, kału
  • stosować wszędzie tam gdzie istnieje problem smrodu

bluExpert ODOR STOP jest płynnym preparatem antyodorowym o bezzwłocznym działaniu. Zawiera naturalne i syntetyczne komponenty wykazujące natychmiastową reaktywność w stosunku do związków zawierających siarkę i azot. Zaletą preparatu jest jego podwójny mechanizmy oddziałania na przykre zapachy – kontaktowy (chemiczny) i maskujący.

Produkt zawiera również niewielką ilość związków zapachowych typu perfum, których rola polega na skutecznym maskowaniu odorów.

Preparat bluExpert® ODOR STOP charakteryzuje się bardzo szerokim spektrum stosowania. Preparat może być stosowany bezpośrednio źródła powodujące uciążliwość zapachową. Unikalna technologia sprawia, że jest to uniwersalny środek antyodorowy…

Główną zaletą preparatu bluExpert ODOR STOP jest jego natychmiastowe działanie i bezzwłoczne usuwanie odorów. Niepożądany zapach znika natychmiast.

Pojemność: butelka ze spryskiwaczem 500ml

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 19 1140 2004 0000 3202 7622 5077
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Planeta EKO
Lubelska 65
26-603 Radom
NIP: 767-000-52-79
REGON: 639715075
Konto bankowe: mBank 19 1140 2004 0000 3202 7622 5077 IMPERIUM Dariusz Wierzbowski ul. Lubelska 65 26-600 Radom

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Planeta EKO
Lubelska 65
26-603 Radom
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Konsument może odstąpić od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia. Jego forma może być dowolna, ale dla celów dowodowych najlepiej uczynić to na piśmie. Oświadczenie można sformułować samodzielnie, można też skorzystać z gotowego formularza. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Sprzedawca niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie). Sprzedawca zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem pieniędzy do chwili otrzymania zwracanej rzeczy lub potwierdzenia jej odesłania. Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Konsument ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. W takiej sytuacji, jeżeli konsument będzie chciał odstąpić od umowy, może ponieść odpowiedzialność za pogorszenie stanu zwracanej rzeczy. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) zawartej w drodze aukcji publicznej.

reklamacje

W przypadku wykrycia wady zakupionego produktu, Sprzedawca prosi o kontakt drogą mailową: biuro@sklepprobio.pl Zgłaszając reklamację prosimy o podanie: - imienia i nazwiska, adresu, adresu e-mail Kupującego, - nazwy produktu, - daty zakupu i/lub numeru paragonu lub faktury, - opisanie stwierdzonej wady wraz z okolicznościami uzasadniającymi reklamację i żądaniami Kupującego. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.