ODLOTOWA TOREBKA-WOREK - MUSISZ JĄ MIEĆ!!!!!! (6912188487)

zakończona
32,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • wielkość: mała (nie mieszcząca A4)
  • dostawa z Polski: nie
  • kolor: biel, czerń

Paczki wysyłane są przesyłką międzynarodową z krajów Europy zachodniej i Azji. Na terenie RP paczki doręcza Poczta Polska. Czas wysyłki wynosi od 15 do 40 dni roboczych. Większość przesyłek jest już u Państwa w przeciągu 15 dni roboczych.

Preferowany sposób płatności to PayU. Istnieje również możliwość wpłaty na konto bankowe. 57 1140 2004 0000 3802 7684 4899. W tytule przelewu prosimy o podanie loginu i numeru aukcji oraz wybranego rozmiaru i koloru. Pozwoli to na szybszą realizację Państwa zamówienia.

Kupując na naszych aukcjach akceptujecie Państwo regulamin podany na stronie ”o mnie”.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.


Odlotowa torebka-worek!!!! Musisz ją mieć!!!!


Torebka wykonana z płótna. Idealnie sprawdzi się do letnich stylizacji.

Do torebki dołączone są 2 paski: jeden z łańcuszkiem (krótszy), drugi ze sztucznej skóry (regulowany).


Bardzo dobra jakość. Produkt oferowany jest w dwóch wersjach widocznych na zdjęciach.


Wymiary torebki:

Dł. x Szer. x Wys.

23 cm x 12 cm x 27 cm



Prosimy o zapoznanie się z dodatkowymi informacjami o dostawie i płatności


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wszystkie przedmioty wysyłane są bezpośrednio od producenta - średni czas dostawy wynosi od 10 do 30 dni roboczych. W wyjątkowych sytuacjach maksymalny czas dostawy może wynosić do 50 dni roboczych.

dane sprzedawcy

Agencja Pośrednictwa Handlowego Marta Mielniczek

ul. Malawskiego 1/124

02-641 Warszawa

NIP: 712-296-22-70

REGON: 367-184-872

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Regulamin aukcji

internetowej prowadzonej przez użytkownika Szafiareczka17

§1 Wstęp

1.Treść niniejszego regulaminu określa warunki umowy cywilnoprawnej o świadczenie usługi

pośrednictwa w dostawie towarów od sprzedawców zagranicznych.

2.Bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią niniejszego regulaminu przed dokonaniem

zawarcia umowy o świadczenie usług przez Agencję Pośrednictwa Handlowego Marta

Mielniczek dalej zwaną APH Marta Mielniczek w serwisie allegro.pl

3.Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości lub uwagi odnośnie regulaminu, jego warunków, sposobu świadczenia usługi przez APH Marta Mielniczek - prosimy o kontakt lub rezygnację z zawarcia umowy o świadczenie usług.

4.Niniejszy regulamin został sporządzony z dołożeniem wszelkich należytych starań, aby jego warunki nie naruszały zapisów Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej,

Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną, innych przepisów prawa oraz Kodeksu Cywilnego a żaden zapis nie jest wskazany w Rejestrze Klauzul Niedozwolonych.

5.Przypominamy, że ustawy i prawo krajowe mają pierwszeństwo przed zapisami umownymi.

§2 Zakres świadczonych usług

1.Podmiotem świadczącym usługę jest APH Marta Mielniczek z siedzibą w Warszawie, ul.  Malawskiego 1/124, NIP: 712-296-22-70, REGON: 367184872

2.Adresem właściwym dla korespondencji pocztowej oraz postępowań reklamacyjnych jest: ul. Malawskiego 1/124, 02-641 Warszawa mamielniczek@o2.pl.

3. APH Marta Mielniczek udostępnia aukcję w serwisie allegro.pl, która umożliwia zawarcie umowy o świadczenie usługi nabycia towarów od sprzedawców nieposiadających rezydencji na terenie Polski i/lub Unii Europejskiej.

4.Zawierając umowę o świadczenie usługi usługobiorca oświadcza, że zna i rozumie następstwa prawne i techniczne wynikające z międzynarodowego obrotu handlowego, zna i rozumie swoje

prawa i obowiązki wynikające z realizacji takiej umowy, w szczególności dotyczące odstąpienia od umowy, zasad zwrotów i reklamacji.

5.Za swoją działalność usługodawca pobiera prowizję oraz bierze na siebie niedające się przewidzieć ryzyko kursowe związane z walutami w których rozliczane są transakcje zawarte

na zlecenie usługobiorcy. Prowizja zależna jest od aktualnego kursu walut, ale nie ma wpływu na ostateczną umówioną cenę za realizację usługi.

6.Usługa realizowana przez APH Marta Mielniczek polega na przyjęciu zlecenia od usługobiorcy, tj. nazwy, rodzaju, typu, koloru, rozmiaru, innych cech identyfikujących jednoznacznie produkt, danych dostawy, przyjęciu ceny umownej zawierającej prowizję i ryzyko kursowe, przekazaniu danych usługobiorcy oraz płatności za towar sprzedawcy i nadzorowaniu procesu dostarczenia. Świadczymy także pomoc w ewentualnym zwrocie lub reklamacji.

7.Usługę uważa się za w pełni zrealizowaną w przypadku dostarczenia towaru od sprzedawcy do

usługobiorcy.

8.Usługa realizowana jest w ciągu trzech do pięciu dni roboczych od dnia złożenia przez serwis allegro.pl wyboru określonego produktu.

9.W przypadku nieotrzymania płatności w terminie 7 dni od daty złożenia przez allegro.pl

wyboru określonego produktu, usługa ulega zawieszeniu.

§3 Realizacja usługi

1.Wybór produktu i zaakceptowanie regulaminu, lub inny rodzaj wyrażenia woli zawarcia umowy

poprzez usługobiorcę powoduje rozpoczęcie biegu terminu realizacji usługi.

2. W związku z międzynarodowym charakterem przesyłek wysyłanych przez sprzedawców współpracujących z Szafiareczka17 czas dostarczenia przesyłek wynosi średnio 10-60 dni roboczych.

3.Usługobiorca zgadza się na wybór jednego z dwóch sposobów płatności za realizację usługi: a) Płatność przelewem bankowym na rachunek w mBank nr: 57 1140 2004 0000 3802 7684 4899 b) Za pomocą systemu płatności elektronicznych PayU.

4. Zlecenie uważa się za poprawnie zawarte jeśli wszystkie poniższe punkty zostały spełnione: a)

Poprawnie wypełnili Państwo dane teleadresowe zawierające: imię, nazwisko, numer NIP lub PESEL (ze względu na metodę wystawienia dowodu zakupu), ulicę, numer domu i mieszkania, kod pocztowy, miasto/miejscowość urzędu pocztowego, miejscowość, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. b) Określili państwo wszystkie cechy zamawianego produktu, takie jak m.in. kolor, rozmiar, typ.

5.W ciągu siedmiu dni od rozpoczęcia biegu czasu dostawy wybranego przez Państwa towaru od sprzedawcy mają Państwo możliwość uzyskania numeru przesyłki oraz linku do śledzenia przesyłki jeśli sprzedawca korzysta z formy wysyłki umożliwiającej jej śledzenie.

6.Przesyłki na terenie Polski dostarczane są przez Pocztę Polską S.A., na terenie innych krajów przesyłki przesyłane są przez wybrany przez sprzedawcę sposób dostawy (nie ma on wpływu na cenę państwa zamówienia).

7.Usługobiorca ma świadomość i akceptuje fakt, iż towar dostarczany jest spoza terenu Unii Europejskiej. Dokonując zamówienie u sprzedawcy usługobiorca staje się importerem towaru z terytorium państwa trzeciego. Wszelkie ewentualne należności i zobowiązania z tytułu cła i podatku VAT, jeśli zostaną naliczone, obciążają usługobiorcę.

8.Oferujemy pełną pomoc w udostępnieniu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procedury celnej.

9. Wyrażają Państwo zgodę na przesłanie faktury za wykonaną usługę drogą elektroniczną na żądanie na podany adres e-mail.

§4 Ochrona danych osobowych

1.Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych jesteśmy administratorem Państwa danych - mają Państwo pełne prawo do wglądu, uzupełnienia lub usunięcia danych.

2.Zgodnie z wytycznymi Generalnego Inspektora Danych Osobowych nie jesteśmy zobowiązani do rejestracji zbioru danych osobowych, gdyż dotyczą one tzw. drobnych spraw życia codziennego.

3.Przetwarzanie Państwa danych osobowych ma na celu jedynie zrealizowanie zlecenia. Podmioty którym udostępniamy Państwa dane przetwarzają je jedynie w celu realizacji Państwa

zlecenia.

4.Nie wysyłamy Państwu mailingu, nie wykorzystujemy, nie przekazujemy, nie sprzedajemy Państwa danych osobowych.

§5 Zasady rezygnacji z usługi

1.Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta odstąpienie od realizacji usługi może mieć miejsce w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy o świadczenie usług, jeśli świadczenie nie zostało spełnione.

2.Usługodawca, zgodnie z ustawą przywołaną w pkt 1. zastrzega sobie prawo do odliczenia kosztów realizacji usługi w części w jakiej świadczenie zostało spełnione.  §6 Zasady reklamacji i zwrotów sprzedającemu

1.Usługodawca pośredniczy w zwrotach towaru pomiędzy sprzedającym a usługobiorcą.

2.Zwroty towaru realizowane są według zasad i na warunkach określonych przez prawo właściwie dla rezydencji sprzedawcy.

3.Ze względu na brak możliwości weryfikacji zawartości, zwroty wysyłane "za pobraniem" nie

będą przyjmowane.

4.Reklamacji w szczególności podlegają uszkodzenia w czasie transportu, omyłkowe wysłanie innego produktu, produkt nie noszący cech produktu zamówionego.

5.Reklamacje wadliwego towaru prosimy zgłaszać na adres e-mail: mamielniczek@o2.pl niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i wykryciu wady.

6.Poprawne zgłoszenie reklamacji zawiera zdjęcia produktu, zdjęcia opakowania oraz opisu

usterki/niezgodności.

7.W ciągu maksymalnie 14 dni od dnia zgłoszenia przez Państwa reklamacji usługodawca skontaktuje się ze sprzedającym i przedstawi sposób rozwiązania problemu, którego reklamacja

dotyczy.

§7 Ogólne

1.Zdjęcia zamieszone na portalu allegro.pl mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie odbiegać od stanu rzeczywistego. Nie stanowi to podstawy do jakichkolwiek roszczeń względem

pośrednika.

2.Wszelkie nazwy handlowe, opisy lub znaki towarowe są własnością producentów oraz ich prawnych właścicieli. Są one używane wyłącznie informacyjnie.

3.Wszystkie produkty oferowane na aukcjach są własnością sprzedawców zagranicznych.

4.W przypadku chęci otrzymania paragonu od dostawcy należy złożyć taką dyspozycję przed wysyłką zamówienia.

§8 Ograniczenia realizacji

zamówienia

1.Obszarem prowadzonych przez nas usług jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.W drodze wyjątku i indywidualnej umowy świadczymy usługi również poza terytorium RP.

3.Ze względu na charakter dostaw niektóre produkty mogą być niedostępne w chwili zamówienia. Jeśli tak się stanie, niezwłocznie po wykryciu i nie później niż 5 dnia od daty poprawnego zawarcia zlecenia skontaktujemy się z Państwem i zaproponujemy zwrot pieniędzy lub wybór innego towaru.

Niniejszy regulamin wchodzi

w życie z dniem 08 maja 2017.