Odkurzacz Workowy Zelmer Odyssey ZVC305SK 650W EPA (6484256687)

11 dni do końca
cena kup teraz
299,00 zł
z 13 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Police
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • bezworkowy: nie
  • głośność (db): 79
  • marka: Zelmer
  • moc (W): 650
  • piorący: nie
  • zasięg roboczy (m): 9.00

Nowoczesny, uniwersalny i lekki odkurzacz, wygodny w codziennym sprzątaniu. Posiada praktyczny schowek na akcesoria, wyjątkowo wytrzymały i elastyczny wąż Flexi, filtr EPA E11 gwarantujący wysoką skuteczność filtracji powietrza oraz pojemny worek Safbag. Dzięki licznym udogodnieniom, odkurzanie nim jest nie tylko efektywne ale też wyjątkowo łatwe i wygodne.

- Kompaktowe rozmiary i niska waga
- System filtracji powietrza EPA E11 zatrzymuje aż 95% pyłków, bakterii, odchodów roztoczy itp.
- Elektroniczna regulacja mocy
- Miękkie koła – bezpieczne dla podłóg
- Schowek na akcesoria w obudowie – zawsze pod ręką
- System parkowania – wygodne przechowywanie
- Wytrzymały i elastyczny wąż Flexi – wzmocniony oplotem z jedwabnej nici

Tabela parametryczna
Gwarancja: 4 lata
:
Typ: Workowy
Moc (Wat) : 650 W
Poziom hałasu (Decybel) : 79 dB
Worek: Safbag
Pojemność (Litr) : 3.5 l
Filtr: EPA
Długość przewodu (Metr) : 6 m
Zasięg (Metr) : 9 m
Funkcje specjalne:
Akcesoria w zestawie:

- Szczotka podstawowa: przełączalna cicha Silence Neo
- SSawka mała
- Ssawka szczelinowa
- Szczotka mała
- Wąż
- Rura teleskopowa

Kolor: Pomarańczowy
Wymiary:

318 x 377 x 298 mm

Pozostałe parametry:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 53114020040000340276308466
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Grupa Media Commercia - Internetowa Sieć Handlowa Commercia-shop.pl NIP: 851-319-71-53 REGON: 364861266

kontakt

  • 790378728
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty, 7:00 - 21:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Grupa Media Commercia
3 Stycznia 6/2
64-300 Nowy Tomyśl
Polska
darmowy zwrot
 
Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres podany przez firmę Grupa Media Commercia, czyli: 3 Stycznia 6/2, 64-300, Nowy Tomyśl, tytułem: Grupa Media Commercia, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje.commercia@gmail.com. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości danego produktu, jeżeli produkt był użytkowany w taki sposób, że powoduje on zmniejszenie atrakcyjności wizualnej czy technicznej zakupionego produktu. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1. Której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 2. Której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 3. Zawartej w drodze aukcji publicznej. 4. O dostarczaniu treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 5. Której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu 6. Której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami 7. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 8. O świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży: Adresat: Grupa Media Commercia, 3 Stycznia 6/2, 64-300, Nowy Tomyśl Ja ...(imię i nazwisko)... informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży Zakupiłem następujące rzeczy: 1. Pierwszy produkt 2. Drugi produkt itd. Data Zakupu: ........................... Imię i nazwisko kupującego: ......................... Adres kupującego: .................... Podpis (jeżeli dokument wysyłany pocztą): ..................... Data sporządzenia formularza: ..............................

reklamacje

Aby reklamacje zostały rozpatrzone, konsument: Jest proszony o wysłanie informacji o usterce, przedmiocie oraz kiedy został zakupiony - na adres email: reklamacje.commercia@gmail.com Po rozpatrzeniu zgłoszenia na adres e-mail, konsument zostaje poinformowany czy jego zakupiony produkt podlega pod reklamację. Jeżeli wynik jest pozytywny, konsument otrzymuje adres na jaki ma wysłać produkt. Koszty przesyłki reklamacji pokrywa konsument. Po otrzymaniu przesyłki od konsumenta, przedmiot jest sprawdzany pod kątem usterek. Jeżeli usterka wynika z wadliwości danego produktu, rzecz zostaje naprawiona i odesłana na adres konsumenta. Koszty przesyłki pokrywa firma Grupa Media Commercia w ramach lojalnego traktowania swoich konsumentów. Jeżeli usterka została sporządzona umyślnie lub uszkodzenie wynika z rażącego niedbalstwa, produkt nie zostanie naprawiony w ramach reklamacji. Produkt zostaje odesłany na adres konsumenta, gdzie koszty przesyłki pokrywa firma Grupa Media Commercia w ramach lojalnego traktowania swoich konsumentów.

pozostałe informacje

Regulamin: 1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). 2. Każdy Konsument, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). 3. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 4. W sprawach niewyjaśnionych w tym regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. Gwarancja: Każdy produkt posiada gwarancję producenta. Sklep umożliwia nabycie dodatkowej gwarancji (gwarancja sprzedawcy). Usługę "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" można nabyć poprzez kontakt ze sklepem (telefoniczny lub mailowy) albo poprzez zlecenie zapłaty na dane poniżej: Numer konta: 53 1140 2004 0000 3402 7630 8466 Tytułem: Płatność za usługę "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" Kwota: 50 zł Po otrzymaniu pieniędzy, usługa jest automatycznie aktywowana, jeżeli spełnia poniższe warunki. Gdy warunki te nie są spełnione, kwota jest zwracana na adres lub numer konta klienta. Warunki usługi "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia": 1. Usługa "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" jest przedłużeniem ukończonego okresu gwarancyjnego oferowanego przez producenta, gdzie "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" funkcjonuje w sposób przedstawiony w niniejszym regulaminie. 2. Warunkiem uzyskania Dodatkowej Gwarancji Media Commercia jest: a. Zakup produktów w naszych sklepach (w tym sklep na Allegro); b. Zrealizowanie opłaty za usługę "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia". 3. Działanie usługi "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" rozpoczyna się w dniu zakończenia okresu obowiązywania gwarancji producenta bez względu na to czy gwarancja producenta została aktywowana (jeżeli producent wymaga aktywacji). 4. Aktywowana i działająca usługa "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" ma zastosowanie wtedy, gdy: a. Awaria urządzenia wynika z wewnętrznej wady podzespołów, gdzie wada powstała samoczynnie; b. Awaria urządzenia nastąpiła samoczynnie, gdzie konsument w żadnym stopniu nie przyczynił się do uszkodzenia; c. Awaria urządzenia nie pozwala na sprawne użytkowanie, gdzie lit. a oraz lit. b mają zastosowanie; d. Konsument powiadomił sklep w ciągu 7 dni od momentu powstania awarii, gdzie lit.: a, b lub c mają zastosowanie. 5. Aktywowana i działająca usługa "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" nie ma zasotoswania wtedy, gdy: a. Awaria urządzenia została sporządzona umyślnie; b. Awaria urządzenia została sporządzona poprzez niewłaściwe użytkowanie produktu; c. Awaria urządzenia wynika z rażącego niedbalstwa konsumenta do danego produktu; d. Konsument próbował samodzielnie wykonać czynności naprawcze; e. Sklep nie został powiadomiony niezwłocznie o wystąpieniu awarii urządzenia. 6. Wysyłka produktu następuję po uprzednim kontakcie ze sklepem, gdzie konsultant przekaże klientowi adres wysyłki. 7. Wysyłka w ramach usługi "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" jest darmowa (koszty wysyłki pokrywa sklep). 8. Po otrzymaniu produktu przez obsługę sklepu, towar jest sprawdzany czy spełnia warunki zawarte w pkt. 4, lit.: a, b lub c. a. Jeżeli towar spełnia warunki zawarte w pkt. 4, lit.: a, b lub c, to zastosowanie ma pkt. 9. b. Jeżeli towar nie spełnia warunków zawartych w pkt. 4, lit.: a, b lub c, towar zostaje uznany jako produkt bez awarii i jest ponownie wysłany do konsumenta na jego koszt. c. Jeżeli towar spełnia warunki zawarte w pkt. 5, lit.: a, b lub c, to zastosowanie ma pkt. 10. 9. Czas realizacji naprawy w ramach usługi "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" zależy od rodzaju uszkodzenia: a. W przypadku, gdy awaria jest niewielka (nie przekracza 8% wartości produktu), naprawa wraz z dostarczeniem produktu do konsumenta trwa do 14 dni roboczych, gdzie koszty wysyłki pokrywa sklep. b. W przypadku, gdy awaria przekracza 8% wartości produktu, naprawa wraz z dostarczeniem produktu do konsumenta trwa do 31 dni roboczych, gdzie koszty wysyłki pokrywa sklep. 10. Konsument, który wiedział, że jego produkt nie przestrzega pkt. 5, lecz jednak wysłał towar i wprowadził w błąd pracowników sklepu, ponosi następujące konsewkencje: a. Usługa "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia", która dotyczy tego produktu, natychmiastowo zostaje dezaktywowana b. Klient w przyszłości nie ma możliwości skorzystać ponownie na inne produkty z usługi "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" c. Produkt zostaje wysłany na adres konsumenta, gdzie konsument ponosi wszystkie koszty związane z wysyłką. 11. Usługa "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" funkcjonuje 365 dni kalendarzowych od momentu wygaśnięcia gwarancji producenta, gdzie jeśli konsument nie aktywował gwarancji producenta (jeżeli producent tego wymaga), to czas gwarancji producenta jest liczony od dnia zakupu produktu. 12. Usługę "Dodatkowa Gwarancja Media Commercia" aktywuje się poprzez zapłatę, która wynosi 50 zł brutto.