ODKURZACZ ręczny Mop Myjący PHILIPS FC6405 (6907276792)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 000,00 zł
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Drelów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bezworkowy: tak
  • marka: Philips
  • piorący: nie
MOJE AUKCJE
KOMENTARZE
ZADAJ PYTANIE
DODAJ DO ULUBIONYCH
Wysyłka

Paczki wysyłamy:

Płatności

Płatność za zamówiony towar może nastąpić w następujący sposób:
-
-
19 1140 2004 0000 3102 7592 4232

- Za pobraniem, przy odbiorze przesyłki

Kontakt

ODKURZACZ ręczny Mop Myjący PHILIPS FC6405

PHILIPS FC6405 jednocześnie odkurza i myje podłogę, co pozwala zaoszczędzić do 50% czasu i nakładu pracy. Delikatne szczotki o dużej mocy wykonane z mikrofibry skutecznie usuwają brud i plamy. Daje to doskonałe, widoczne efekty na wszystkich rodzajach twardych podłóg.

Wyjątkowy system czyszczenia na mokro kontroluje uwalnianie wody, aby zapewnić optymalną wilgotność podczas czyszczenia wszystkich twardych podłóg.

Idealny produkt do wszystkich twardych podłóg (nadających się do mycia na mokro): drewna, parkietów, laminatów, winylu, linoleum, ceramiki, płytek, marmuru i kamienia naturalnego.

Dane techniczne:

Rodzaj akumulatora: Li-Ion

Napięcie: 18v

Czas ładowania: 5 godzin

Czas pracy: 40 min

Pojemnik na kurz: 0,6L

Pojemnik na wode: 0,2L - wystarcza na 50m2

Nasadka: TriActive Turbo

W zestawie :

- szczelinówka

- 2 wkładki z mikrofibry

Filtr wylotowy: mikrofiltr

Poziom głośności: 83dB

Kolor: Morski błękit

Wymiary: (DxSxW) 25 x 18 x 116 cm

Waga: 3,2kg

Gwarancja producenta 24 miesiące

realizowana w autoryzowanych serwisach w Polsce

MASZ PYTANIA ?


509 049 427


KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ


[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REALrKuZ/K+Pk­oiHlP12k/ahVy6O+wQrZ­mYrr9M2hfm+1T/0W5oQe­S4bsr+lGOM9agO5+BYIW­QJNBK24vETCrQ083YVrS­FNYyawA==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Dompol_abc za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

pozostałe informacje

Przed zakupem uprasza się o zapoznanie się z niniejszym Regulaminem. Złożenie przez Klienta zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia danych wymaganych w formularzu opcji dostawy, a w szczególności do podania imienia i nazwiska oraz adresu. Brak wypełnionego formularzu opcji dostawy, podanie niepełnych, nieprawdziwych lub błędnych danych może utrudnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia. Prosimy o podanie prawidłowego numeru telefonu, co ułatwi doręczenie zamówienia oraz kontakt w razie ewentualnych problemów z realizacją zamówienia. Czas realizacji zamówienia dotyczy dni roboczych i jest on podany na każdej naszej aukcji. W szczególnych przypadkach czas realizacji zamówienia może ulec zmianie o czym Klient zostanie poinformowany. I.Ceny i płatność 1.1 Ceny produktów prezentowanych na naszych aukcjach są cenami brutto (tj. zawierają składniki takie jak cła i podatki, w tym podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich. 1.2 Podane na aukcjach ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy, z którymi Klient może zapoznać się na wybranej aukcji (pole: "Koszty dostawy" pod ceną produktu ) Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. 1.3 Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia. 1.4 Płatność za zamówiony towar może nastąpić w następujący sposób: a) przelewem na rachunek bankowy poprzez usługę PayU lub bezpośrednio na nasze konto: 19 1140 2004 0000 3102 7592 4232 DOMPOL Sp zoo ŁÓZKI 45 21- 570 DRELÓW (W tytule przelewu należy umieścić imię i nazwisko kupującego oraz numer aukcji) Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni od ich złożenia zostaną anulowane. Na prośbę Klienta termin ten może być przedłużony. b) za pobraniem przy odbiorze przesyłki c) gotówką przy odbiorze osobistym 1.5 Na wszystkie zamówione towary wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT (wymagany numer NIP) II. Dostawa 2.1 Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, według wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Wysyłka oraz doręczenia odbywają się od poniedziałku do piątku. 2.2 W przypadku złożenia zamówienia obejmującego kilka produktów koszt dostawy naliczany jest zgodnie z informacją na stronie Allegro z wybranym przedmiotem. 2.3 Produkty wysyłane przez Dompol Sp zoo zawsze są zabezpieczone. Przy odbiorze przesyłki PRZED podpisaniem "zgodnego przyjęcia paczki" DOKŁADNIE sprawdź, czy opakowanie nie nosi ona ŻADNYCH śladów uszkodzeń mechanicznych. 2.4 W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.) należy odmówić przyjęcia przesyłki i zgłosić ten fakt na adres e-mail: dompol.allegro@gmail.com 2.5 Sprawdź zawartość paczki przy kurierze! W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, już po podpisaniu "zgodnego przyjęcia paczki" należy rozpakować paczkę w obecności kuriera i upewnić się, że towar jest w stanie idealnym. Powyższą procedurę należy ZAWSZE stosować w przypadku towarów wielkogabarytowych, które są najbardziej narażone na zarysowania i wgniecenia w transporcie. Zrób to w obecności kuriera - ma obowiązek poczekać! 2.6 Spisywanie protokołu szkody Podpisanie "zgodnego przyjęcia paczki" traktuje się jako potwierdzenie, że przesyłka dotarła w stanie idealnym (nie możemy już odmówić przyjęcia paczki - jest przyjęta z naszym poświadczeniem, że jej stan jest idealny). Co jednak, gdy po otworzeniu paczki okaże się, że np. opakowanie produktu lub sam produkt są uszkodzone? W przypadku "zgodnego przyjęcia paczki" a następnie stwierdzeniu uszkodzenia fizycznego towaru, należy na miejscu, w obecności kuriera, spisać w protokół zawierający informacje dotyczące powstałych uszkodzeń. 2.7 Prosimy o bezwzględne przestrzeganie zasad dotyczących spisywania protokołu : a) protokół szkody musi wyraźnie wskazywać, że opakowanie zewnętrzne nie nosiło żadnych uszkodzeń i jest w stanie IDEALNYM b) opakowanie towaru musi być w stanie IDEALNYM, tak aby jego oględziny umożliwiały zweryfikowanie poprawności informacji z protokołu szkody (patrz. pkt. a) c) uszkodzenie zostało zgłoszone niezwłocznie w ciągu 48h od daty otrzymania. III. Reklamacje konsumenckie 3.1 Konsumenci mogą składać reklamacje produktów zakupionych w naszych aukcjach zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176) 3.2 Dompol Sp zoo odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania był niezgodny z umową. Jednak nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący w chwili zawarcia umowy o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. 3.3 Dompol Sp zoo odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, przy czym w razie wymiany towaru termin ten biegnie na nowo. 3.4 Kupujący traci wyżej wymienione uprawnienia, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. 3.5 W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klient może domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy. Jeśli jednak naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. 3.6 Reklamacja powinna zawierać dane Klienta, informację o rodzaju stwierdzonych wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru na naszej aukcji na allegro. Formularz reklamacji prosimy przesyłać na nasz adres e-mail: dompol.allegro@gmail.com 3.7 Reklamowany produkt należy dostarczyć Pocztą Polską (paczka ekonomiczna) na adres: Dompol Sp zoo ŁÓZKI 45 21-570 DRELÓW, lub osobiście. 3.8 Dompol Sp zoo ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klienta Dompol Sp zoo naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci Klientowi należność za reklamowany produkt niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 3.9 W przypadku reklamacji składanej przez podmiot nie będący konsumentem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności o rękojmi za wady. IV. Ochrona danych osobowych Dompol Sp zoo zobowiązuje się do ochrony danych osobowych swoich Klientów zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926). Dane osobowe udostępnione przez Klienta są gromadzone, przetwarzanie i wykorzystywanie wyłącznie w celu realizacji i rozliczenia zamówień. V. Komentarze (Allegro) Komentarz jako pierwszy wystawia Klient po otrzymaniu przesyłki. Jest to potwierdzenie, że paczka dotarła i że towar spełnia oczekiwania. Wystawiamy komentarz w odpowiedzi na komentarz Klienta. VI. Postanowienia końcowe W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy ustaw szczególnych, w tym ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 926 ze zmianami).

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Dompol sp zoo
Łózki 45
21-570 Drelów
PL
Dodatkowe informacje

 

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.  U.  z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221  Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania  przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem  terminu.


2. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z  2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221  Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług  drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni  kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.


3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu  od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: 

  • wiadomością e-mail na adres dompol.allegro@gmail.com
  • w formie pisemnej na adres Dompol Sp zoo  , Łózki 45  ,  21-570 Drelów

4. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie  odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na  wskazany przez konsumenta adres e-mail. 

5. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu  odesłania towaru.  Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za  wyjątkiem: 

  • dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem  sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz  
  • bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów odsyłki towaru), 
  • kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te  nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.  

6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o  którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  umów:  

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,  nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;  
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami;    
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 

7. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od  umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu  niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14  (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu  towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę  przy zachowaniu w/w terminów. Dla zachowania terminu wystarczy odesłanie  rzeczy przed jego upływem. 

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki)  mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do  Sprzedającego w stanie niezniszczonym. 

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   

10. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania  oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty  dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu  płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył  konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

11. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.

12. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

13. W przypadku decyzji o zwrocie towaru prosimy o kontakt mailowy na  adres: 


dompol.allegro@gmail.com 


Kupujący otrzyma wyczerpujące  informacje na temat przeprowadzenia tej procedury.