ODKURZACZ PIORĄCY KARCHER PUZZI 10/1 DOBRE PRANIE+ (6912167152)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
2 952,00 zł
z 800 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Starogard Gdański, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT


Witamy na aukcjach sklepu PESTAR-KARCHER. Kupuj u nas! Dajemy Ci 100% PEWNOŚCI - Oferowane przez nas produkty Kärcher pochodzą od KÄRCHER POLSKA Sp. z o.o i posiadają Polską GWARANCJĘ. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem Kärcher . Prowadzimy Autoryzowany Punkt Sprzedaży Kärcher oraz Autoryzowany serwis urządzeń domowych i profesjonalnych. Posiadamy certyfikat E-commerce Kärcher na sprzedaż internetową.


KARCHER PUZZI 10/1

Profesjonalny odkurzacz piorący

+ ORYGINALNY 2x Płyn do prania RM 519

(Szybkoschnący środek do prania.)

+ORYGINALNY CarpetPRO Cleaner RM 760 800 g

(Nowa formuła skraca czas pracy. Technologia kapsułkowania oraz pochłaniacz zapachów)

+ ORYGINALNY Impregnat RM 762 Care Tex

(Skuteczny środek do impregnacji wszelkich wykładzin tekstylnych)

+ ORYGINALNY Odplamiacz RM 769 500ml

(Sprawdzona formuła, najlepszy do trudnych plam punktowych)

+ ORYGINALNY Płyn do płukania RM 763

(Sprawdzona formuła, najlepszy do trudnych plam punktowych)

+ ORYGINALNY WĄŻ DO EKSTRAKCJI

+ ORYGINALNA SSAWKA DO TAPICERKI

+ ORYGINALNA DYSZA PODŁOGOWA

Zarówno urządzenie, jak i akcesoria są oryginalnymi produktami Karcher.

Zestaw stworzony specjalnie dla firm zajmujących się profesjonalnym czyszczeniem dywanów, wykładzin, tapicerki.

Numer katalogowy 1.100-130.0

WYSYŁKĘ REALIZUJEMY OD RĘKI !

Nowe urządzenie Puzzi 10/1 posiada znakomite wyposażenie. Nowe dysze ssące z wytrzymałym systemem szybkozłączy zwiększają wydajność oraz komfort pracy. Wygodny włącznik jest przystosowany do obsługi stopą - eliminuje potrzebę schylania. W modelu Puzzi 10/1 wprowadzono szereg usprawnień zapewniających wygodę obsługi.

Zaawansowana konstrukcja dyszy podłogowej oraz ssawki ręcznej do prania tapicerki zwiększają komfort pracy i wydajność urządzenia

  • Elastyczna dysza ssąca - Szybsze osuszanie – odsysanie wody nawet o 30 % skuteczniejsze niż u konkurencji. Elastyczna listwa dopasowuje się do powierzchni.
  • Ssawka do prania tapicerki - system szybko złączy zapewnia komfortowa zmianę dysz.
  • Ergonomiczne uchwyty, regulacja bez dodatkowych narzędzi, ulepszone mocowanie węża natryskowego. Uchwyty na wyposażenie.
  • Dodatkowe uchwyty służą do łatwego przewożenia i magazynowania wyposażenia oraz przewodu zasilającego.

Urządzenie dogłębnie czyści runo wykładziny usuwając nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. Pozostawia jedynie niewielką wilgoć resztkową, dzięki czemu powierzchnię można użytkować w krótkim czasie po przeprowadzeniu prac czyszczących. Doskonale sprawdza się w hotelach, biurowcach, firmach zajmujących się przewozem osób oraz w firmach zajmujących się czyszczeniem kontraktowym.

Zbiornik na wodę brudną można łatwo wyjąć w celu opróżnienia, a jego przeźroczysta pokrywa pozwala na kontrolowanie poziomu wody. Dzięki bogatemu wyposażeniu urządzenie Puzzi można stosować zarówno do czyszczenia wykładzin dywanowych jak i tapicerki samochodowej, meblowej oraz podłóg twardych. Trwałe szybkozłącze ułatwia szybkie łączenie węża z dyszą.

Zastosowanie:

Urządzenia spryskująco-odsysają­ce przeznaczone do czyszczenia wykładzin dywanowych, dywanów i tapicerek tekstylnych. Dogłębnie czyszczą runo wykładziny usuwając nieprzyjemny zapach i przywracając jej świeży wygląd. W zależności od stopnia zabrudzenia powierzchni mogą pracować w jednym lub w dwu przejściach roboczych. Pozostawiają jedynie niewielką wilgoć resztkową, dzięki czemu powierzchnię można użytkować w krótkim czasie po przeprowadzeniu prac czyszczących. Doskonale sprawdzają się w hotelach, ośrodkach SPA, dużych gospodarstwach agroturystycznych, firmach zajmujących się przewozem osób oraz w firmach sprzątających.

Wyposażenie standardowe:

Dysza podłogowa spryskująco-odsysają­ca,

Elastyczny, 2,5 m wąż z uchwytem z

wbudowanym doprowadzaniem

wody/środka czyszczącego,

Aluminiowa rura ssąca,

Kabel zasilający 7 m,

Ssawka ręczna do prania tapicerki,

Uchwyt do przechowywania dyszy ręcznej,

Rękojeść,

Hak na przewód zasilający,

Dane techniczne:

  • Wydajność teoretyczna 25 m²/h
  • Wydatek powietrza 54 l/s
  • Podciśnienie 220/22 mbar/kPa
  • Wydajność spryskiwania 1 l/min
  • Ciśnienie spryskiwania / tłoczenia 1 bar/ 2,5 bar
  • Zbiornik wody czystej / brudnej 10/9 l
  • Moc turbiny 1250 W
  • Moc pompy 40 W
  • Ciężar 10,7 kg
  • Wymiary 710x330x440 mm (dł. x szer. x wys)
  • Napięcie 230 V
  • Częstotliwość 50-60 Hz

Cechy i zalety:

  • Mocna, wydajna i trwała turbina ssąca.
  • Możliwość sprawdzenia zasysanej cieczy dzięki przeźroczystym osłonom ssawek.
  • Wyjmowany zbiornik wody brudnej.
  • Atrakcyjny ergonomiczny kształt z uchwytem ułatwiającym przechowywanie i transport dyszy podłogowej.
  • Koła zapewniające mobilność.
  • 2,5 m elastyczny wąż ssący.
  • Wygodna w użytkowaniu ssawka do tapicerki.
  • Antracytowy nie brudzący się kolor.
  • Zastosowanie wydajnej turbiny przyśpiesza proces schnięcia o 30% w porównaniu do konkurencji.
  • Dodatkowe uchwyty na obudowie pozwalają łatwo i wygodnie przechowywać kabel zasilający oraz wyposażenie.
  • Podzespół pompy/turbiny zamocowany na gumowych podkładkach.
  • Dodatkowy uchwyt na rękojeści do pracy z dysza podłogową.

Puzzi8/1

Puzzi 10/1

Puzzi 10/2

Puzzi 30/4

Ssawka szczelinowa

Ssawka ręczna

Ssawka podłogowa

Rękojeść

Elektroszczotka PW 30/1

Wąż 2,5m.

Wąż 4m.

Kapsułki piorące

Proszek piorący 800g

Proszek piorący 10kg

Odplamiacz RM 769

Środek do czyszczenia dywanów RM 519

Reduktor piany

Płyn do prania

Płyn do płukania

Impregnat do dywanów

*Dokonując zakupu akceptujesz warunki realizacji (dokumenty/gwarancja­/reklamacje i zwroty)*
opisane w menu realizacja po prawej stronie

Kupuj u Autoryzowanego Partnera Karcher
z Autoryzowanym Serwisem urządzeń domowych oraz profesjonalnych

+48 (058) 562-37-19
w.14
+48 606-287-052
Pn-pt. 8:00 - 17:00
Sob. 9:00 - 13:00
Wysyłka

Koszty i opcje wysyłki podane są w zakładce "Dostawa i płatność" w danej aukcji.
Koszty wysyłki przy zakupie kilku przedmiotów :
- przesyłka kurierska: obowiązuje najwyższy koszt wysyłki z pośród zakupionych przedmiotów,
- przesyłka pocztowa: koszt podany w zakładce Dostawa i płatność.
Każdy wysyłany towar jest dobrze zabezpieczony.
Przesyłki kurierskie realizuje Siódemka.

Posiadamy 100% stanów magazynowych na oferowane produkty, wysyłka w 24h ( w dni robocze).

Realizacja

Po dokonaniu zakupu prosimy o dokonanie płatności. Następnie po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie realizowane jest w około 24h.

Dokumenty:
Wystawiamy faktury VAT (licytowana kwota brutto, zawiera podatek VAT 23%) - jeżeli ma zostać wystawiona prosimy o informacje oraz dane do wystawienia faktury.
Wystawiamy paragony fiskalne - dołączone do przesyłki.

Gwarancja:
Gwarancja na urządzenia marki Kärcher udzielana jest przez Kärcher Polska sp. z o.o.

Konsument - osoba fizyczna, która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

- 24 miesiące gwarancji dla konsumenta na urządzenia przeznaczone do zastosowań domowych oraz profesjonalnych,

- 24 miesiące gwarancji dla podmiotu gospodarczego, przy zakupie urządzeń przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych.

ZAPRASZAMY DO ZAKUPU NA NASZYCH AUKCJACH.

Jak nas znaleźć

Kliknij aby powiększyć



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 26 1090 2620 0000 0001 1998 4535
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wymaga się dostarczenia nam informacji w przypadku gdy wystawiona ma być F-VAT.

WYSYŁKA 24H
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PESTAR Sp. z o.o.
ul. Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
NIP: 592-226-01-37
REGON: 221783577
KRS: 0000439156
Jako Autoryzowany Partner Kärcher należymy do liderów sprzedawców urządzeń Kärcher w Polsce. Właścicielem konta pestar-karcher jest PESTAR Spółka z ograniczona odpowiedzialnością z siedzibą w 83-200 Starogard Gdański, ul. Iwaszkiewicza 15 NIP: 592-22-60-137, KRS: 0000439156 Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Wysokość kapitału zakładowego 50.000,00 zł. Konto bankowe: Bank Zachodni WBK S.A. 26 1090 2620 0000 0001 1998 4535

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

4. OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD 4.1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 5. MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR 5.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 6. GWARANCJA 6.1. Urządzenia objęte są gwarancją producenta, o ile dokument gwarancji został załączony do towaru, 6.2. Urządzenia objęte są rękojmią z tytułu wad fizycznych i prawnych na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w okresie do 2 lat od wydania nowego towaru lub w okresie do 1 roku od wydania towaru używanego. 6.3. W przypadku sprzedaży towaru użytkownikowi nie będącemu konsumentem wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie cywilnym. 6.4. Użytkownik ma prawo wyboru uprawnień, z których chce skorzystać. 6.5. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji jej warunki określa dokument gwarancji, który użytkownik otrzymuje wraz z towarem. Konsument - osoba fizyczna, która nabywa rzecz ruchomą w celu nie związanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową. 6.6. Gwarancja na urządzenia marki Kärcher udzielana jest przez Kärcher Polska sp. z o.o. - 24 miesiące gwarancji dla konsumenta na urządzenia przeznaczone do zastosowań domowych oraz profesjonalnych, - 24 miesiące gwarancji dla podmiotu gospodarczego, przy zakupie urządzeń przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Pestar Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
PL
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1.1. Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). 


1.2. Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: 

a) pisemnie na adres: PESTAR SP. Z O.O. ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; 

b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; 


1.3. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy: FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY PESTAR Sp. z o.o.ul. Iwaszkiewicza 1583-200 Starogard Gdański Ja ...........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .........................................., numer oferty ...................., login Allegro ................... . Data zawarcia umowy to ....................., data odbioru ..................... . Imię i nazwisko ..................... Adres ....................... Data ...................... 


1.4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


1.5. W przypadku odstąpienia od umowy przez konsumenta, towar wraz z innymi rzeczami, które otrzymał on w ramach promocji, jeżeli zostały dostarczone wraz z towarem, powinny być zwrócone sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. 


1.6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawaodstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności odtego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


1.7. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


2. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA 

2.1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; 

(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PESTAR Sp. z o.o.
Iwaszkiewicza 15
83-200 Starogard Gdański
PL
Dodatkowe informacje

3. REKLAMACJA PRODUKTU

 

3.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 


3.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. 


3.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: - pisemnie na adres: ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@pestar-karcher.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 


  • (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  • (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz 
  • (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


3.4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 


3.5. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Iwaszkiewicza 15, 83-200 Starogard Gdański. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje


 3.6. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 3.5 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.