Odkurzacz pionowy Bissell Crosswave 17132 (6999984684)

zakończona
1 299,00 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Przesyłka kurierska darmowa
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: do 14 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • moc (W): 510
  • poziom hałasu (dB): 80
  • marka: Bissell
  • waga produktu (kg): 4

opis

Kod producenta: Crosswave 17132
AGDM-ODK-BIS-008
Odkurzacz pionowy Bissell Crosswave 17132


Opis
Urządzenie Bissell Crosswave 17132 2-w-1 Odkurzanie i mycie

  • Formuła czyszcząca do głębokiego czyszczenia
  • Pomaga wysuszyć podłogę
  • Czyszczenie różnych powierzchni
  • Łatwy do zdjęcia zbiornik
  • Unikalna obrotowa, hybrydowa szczotka
  • Zwarta konstrukcja ułatwiająca przechowywanie
  • Odkurza i myje w tym samym czasie lub osobno
  • Zdjęcia
    Specyfikacja
    stan
    • nowy
    producent
    • Bissell
    rodzaj
    • pionowy
    linia
    • CrossWave
    moc silnika
    • 510 W
    poziom hałasu
    • 80 dB
    funkcje
    • odkurzanie na sucho
    • odkurzanie na mokro
    kolor
    • niebiesko-szary
    zastosowane technologie
    • Cyclone
    rodzaj worka
    • bezworkowy
    długość przewodu
    • 7.5 m
    masa netto
    • 4.9 kg
    Odbiór osobisty
    O nas
    Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
    Kody systemowe: TS61ec8e58af4d8c757f­3fdadd417f8990 5715925 Crosswave 17132 AGDM-ODK-BIS-008 PMODATA_
    Dostawa i płatność
    od 0,00 zł

    Lokalizacja: Cała Polska, Polska

    Przesyłka płatna z góry

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Odbiór osobisty po przedpłacie
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    14 dni roboczych
    Przesyłka kurierska
    pierwsza sztuka
    darmowa
    kolejna sztuka
    darmowa
    maksymalnie w paczce
    5
    czas realizacji
    15 dni roboczych
    Paczkomaty 24/7
    pierwsza sztuka
    7,90 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    1
    czas realizacji
    15-16 dni roboczych

    Przesyłka płatna przy odbiorze

    pierwsza sztuka
    kolejna sztuka
    maksymalnie w paczce
    czas realizacji
    Odbiór osobisty
    pierwsza sztuka
    0,00 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    -
    czas realizacji
    14 dni roboczych
    Przesyłka kurierska pobraniowa
    pierwsza sztuka
    17,50 zł
    kolejna sztuka
    0,00 zł
    maksymalnie w paczce
    5
    czas realizacji
    15 dni roboczych

    Płatności

    Faktura

    Wystawiam fakturę VAT
    Gwarancja
    24 miesiące

    Rodzaj gwarancji

    productenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    24 miesiące
    Reklamacja
    2 lata

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    Komputronik S.A.
    Wołczyńska 37
    60-003 Poznań
    Dodatkowe informacje

      

    Procedura reklamacji 

    1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 

    2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 

    3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 

    4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 

    5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 

    6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 

    7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 

    8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 

    9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 

    10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 

    11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

    Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    21 dni

    Adres do zwrotu

    Komputronik SA
    Krzysztofa Kolumba 8
    62-052 Komorniki

    Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

    kupujący
    Dodatkowe informacje

      

    Zwrot towaru przez konsumenta 

    1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

    2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

    3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

    4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

    5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

    6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 

    7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 

    8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

    2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

    5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

    6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

    9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

    O sprzedającym
    komputronik
    99,0%
    kupujących poleca tego sprzedającego

    2970

     

    30

     z ostatnich 12 miesięcy

    Zgodność z opisem

    5,0

    Czas wysyłki

    4,9

    Koszt wysyłki

    5,0

    Obsługa kupującego

    4,9

    Dane firmy

    Kontakt

    • 61 66 88 500
    poniedziałek - piątek
    09:00 - 17:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Pozostałe informacje

    Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone.

    Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480

    W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.


    Oferta dotyczy kompletu elementów, w związku z tym na fakturze mogą występować jako oddzielnie pozycje.