Odkurzacz Hoover Telios Plus WORKOWY 2400W #a3 (6910572575)

zakończona
102,50 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: szczecin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bezworkowy: nie
  • marka: Pozostałe
  • piorący: nie

OKAZJA!!!

Ralph Lauren

Przedmiotem sprzedaży jest



Odkurzacz Hoover Telios Plus

OPIS PRODUKTU:

  • Hoover TE70_TE70 084 posiada z najwyższych możliwych na rynku Europejskim parametry odkurzania:
  • A - klasa zużycia energii
  • D - klasa odkurzania dywanów
  • B - klasa odkurzania podłóg twardych
  • B - klasa reemisji kurzu
  • Poziom głośności: 66 dB
  • Moc wejściowa: 700 W
  • Rodzaj filtra: antyalergiczny
  • Pojemność worka/pojemnika: 3,5 litra
  • Zasięg pracy: 9 metrów

Bardzo wysoka jakość wykonana

stan jak NOWY

na życzenie faktura Vat

Oryginalne zdjęcia sprzedawanego odkurzacza

Odkurzacz wyposażony jest w zmywalny filtr HEPA zatrzymujący 99% bakterii i drobnoustrojów znajdujących się w kurzu!

Towar poekspozycyjny - z Niemieckich sieci Handlowych. Moze posiadac mini ryski nie wpływające w żaden sposób na jego pracę sprzet sprawny w 100%

Dziękujemy i zapraszamy ponownie

Od chwili zaksięgowania wpłaty towar będzie wysyłany w ciągu 48 godzin. Przy pomocy Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej

Zgodnie z regulaminem allegro każdy może odstąpić od umowy kupna do 14 dni od otrzymania towaru. Po wypełnieniu formularza odstąpienia od umowy i odesłania go wraz z towarem na nasz adres .Warunkiem jest odesłanie Towaru w takim samym stanie w jakim został wysłany

Przyjmujemy płatności na konto bankowe

Mbank

02114020040000360276­427917

i na

791865334
outlet-sprzedaz@wp.p­l
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u radekstan za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 02114020040000360276427917
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT
użytkownik
cena
k...1
102,50 zł sobota 12 sierpnia, 21:49:45
C...8
100,00 zł poniedziałek 7 sierpnia, 22:52:56
m...4
99,00 zł poniedziałek 7 sierpnia, 14:10:45
g...7
50,00 zł sobota 5 sierpnia, 17:59:39
M...S
1,50 zł poniedziałek 31 lipca, 23:36:25
j...7
1,00 zł poniedziałek 31 lipca, 16:13:18

dane sprzedawcy

Sylwia Stankiewicz ul Wilana 10 /2 70-885 szczecin NUMER KONTA BANKOWEGO 02114020040000360276427917

kontakt

  • 791865334
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Sylwia Stankiewicz
ul Wilana 10 /2
70-885 szczecin
Polska
 
1. Klientom będącym konsumentami w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r. poz. 827 Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a gdy dotyczy świadczenia usługi od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Outlet-sprzedaż. 2. Outlet-sprzedaż każdorazowo informuje Klienta o prawie do odstąpienia od umowy przesyłając stosowne pouczenie w tym przedmiocie. Dla ułatwienia Skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Outlet-sprzedaż podaje link Klientowi do formularzu odstąpienia w regulaminie 3. Oświadczenie Klienta o odstąpieniu od umowy obejmuje umowę kupna produktu zawieraną z Outlet-sprzedaż. W takiej sytuacji, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W szczególności Klient otrzymuje zwrot wszystkich poniesionych płatności, w tym kosztów dostawy, niezwłocznie,jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy dotarło do Outlet-sprzedaż. Outlet-sprzedaż może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 4. Outlet-sprzedaż dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 5. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 14 dni od objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez Niego osobę. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 6. Jeżeli Outlet-sprzedaż nie poinformował Klienta o prawie do odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa po 12 miesiącach od upływu czternastodniowego terminu, o którym mowa powyżej. 7. Jeżeli Klient został poinformowany przez Outlet-sprzedaż o prawie odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 8. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy można przesłać pocztą na adres Outlet-sprzedaż Sylwia Stankiewicz ul Wilana 10 /2 70-885 szczecin lub elektronicznie na adres outlet-sprzedaz@wp.pl 9. W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek przesłać zakupiony produkt na adres Outlet-sprzedaż. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w oryginalne opakowanie. Towar powinien zostać zwrócony wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Outlet-sprzedaż nie zwraca Klientowi bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Outlet-sprzedaż nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy. 11.Zgodnie z art. 38 pkt 11 u.p.k. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów zawartej w drodze aukcji publicznej ODSTĄPIENIE OD UMOWY KUPNA / SPRZEDAŻY : POBIERZ DRUK Skopiuj poniższy link do przeglądarki http://axc.webd.pl/for/odstapienie.pdf adres mailowy do wysyłki formularza outlet-sprzedaz@wp.pl Klienci nie będący konsumentami 1. Postanowienia określone w 6 i 7 niniejszego Regulaminu nie mają zastosowania do Klientów nie będących konsumentami. 2. W przypadku Klientów nie będących konsumentami odpowiedzialność Outlet-sprzedaż z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (art. 471 kc. i n.) zostaje wyłączona za wyjątkiem szkód, które Outlet-sprzedaż wyrządził umyślnie.

reklamacje

1. Reklamacje dotyczące towaru można zgłaszać pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Outlet-sprzedaż. Zgłoszenie powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 2 . W związku z faktem, że Outlet-sprzedaż jest odpowiedzialny za prezentację i prawidłowy opis produktów Partnerów Outlet-sprzedaż przyjmuje na siebie odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu rękojmi, na takich samych zasadach jak sprzedawca, jeżeli produkt sprzedany ma wadę fizyczną lub prawną. 3 W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułurękojmi należy zgłosić reklamację pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Outlet-sprzedaż podając imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, nazwę produktu zakupionego z pomocą Outlet-sprzedaż oraz, o ile jest to możliwe, datę zakupu oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. 4 Zgłoszenie reklamacji, w przypadku klientów będących konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, powinno nastąpić nie później niż w terminie dwóch lat licząc od dnia wydania towaru, a w przypadku wad prawnych od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 5 Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od zainicjowania procedury reklamacyjnej. Jeżeli dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są oględziny produktu, termin 14 dniowy rozpoczyna swój bieg od dnia otrzymania produktu przez Outlet-sprzedaż. Jeżeli oględziny reklamowanego produktu nie są konieczne, Outlet-sprzedaż może zwrócić się do Klienta o nadesłanie zdjęć produktu lub opakowania. 6 . W przypadku nieustosunkowania się Outlet-sprzedaż do reklamacji Klienta w terminie 14 dni przyjmuje się, że Outlet-sprzedaż uznał tą reklamację za zasadną. 7. W przypadku uznania reklamacji za zasadną w terminie 14 dni od podjęcia decyzji, towar uszkodzony, w zależności od wyboru Klienta, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego. 8 Jeżeli Klient nie jest zainteresowany naprawą towaru lub wymianą na nowy, może żądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Outlet-sprzedaż zwróci Klientowi zapłaconą cenę w pełnej wysokości. 9 W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Outlet-sprzedaż przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle Klientowi reklamowany towar 12. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient powinien, w miarę możliwości, dokonać zwrotu reklamowanego produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu nie jest warunkiem uznania reklamacji). 13 Jeżeli uszkodzenie zawartości paczki lub niezgodność z zamówieniem nie zostanie stwierdzona w momencie odbioru paczki od kuriera, nie zostanie spisany protokół szkody lub data i godzina sporządzenia tego protokołu nie będzie zgodna z datą i godziną doręczenia paczki wpisaną na liście przewozowym wszelkie reklamacje nie zostaną uznane. W takim wypadku przyjmowana jest zasada, że zawartość została doręczona do adresata w stanie nienaruszonym i zgodnie z zamówieniem a uszkodzenie nastąpiło już po jej odbiorze. W tej sytuacji klient ma prawo ubiegać się od firmy kurierskiej o odszkodowanie na własną rękę.

pozostałe informacje

Z uwagi na fakt , że oferowane produkty są nadwyżkami magazynowymi pochodzącymi z dużych sieci handlowych ,zostaje udzielona gwarancja rozruchowa na okres 14 dni kalendarzowych ,liczona od chwili otrzymania produktu

Wszystkie produkty wystawiane bez możliwości kup teraz sprzedawane są w ramach aukcji

Z uwagi na fakt publicznego charakteru licytacji nasze towary sprzedawane w drodze licytacji na portalu allegro można osobiście obejrzeć i uczestniczyć w aukcji fizycznie w siedzibie naszej firmy

Przesyłki kurierskie należy bezwzględnie sprawdzać w obecności kuriera  W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru należy spisać protokół reklamacyjny który posiada kurier i protokół odesłać na adres : outlet-sprzedaz@wp.pl