ODKURZACZ CENTRALNY sprzedaż-montaż DOLNY ŚLĄSK (6910645459)

9 dni do końca
cena kup teraz
250,00 zł
z 200 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • Niemcy 75,00 zł
Zakupy od 499 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Oferujemy Państwu montaż instalacji centralnego odkurzacza.


Aukcja dotyczy wykonania jednego punktu ssącego instalacji centralnego odkurzania tzw. I etap montażu.
(robocizna + materiał montażowy).

Za punkt ssący uważa się każde zakończenie instalacji, czyli podejście, pod odkurzacz wraz z wyrzutem powietrza, pod
gniazdo ssące i pod automatyczną szufelkę.
(średnio w domu o pow. 200m2 - 3 do 6 punktów ssących).

W nowopowstających budynkach mieszkalnych wykonanych w woj. dolnośląskim, opolskim, lubuskim, wielkopolskim.
(w granicach działania naszej Firmy max. 150 km od Wrocławia)

Dla budynków remontowanych lub obiektów przemysłowych kalkulacja kosztowa wykonania instalacji ssącej przeprowadzana
jest indywidualnie.

Na podstawie rzutu budynku i podczas wizyty na miejscu montażu, ustalana jest ilość gniazd ssących, automatycznych
szufelek oraz miejsce ich położenia wraz z umiejscowieniem odkurzacza centralnego i wyrzutu powietrza a następnie
ustalany dokładny całkowity koszt montażu.

Montaż systemu centralnego odkurzania dzieli się na 2 etapy:

Etap 1
Montaż instalacji ssącej pod gniazda ssące, automatyczną szufelkę i pod odkurzacz centralny wraz z wyrzutem powietrza na
zewnątrz.
Wykonywany jest w stanie surowym przed wylaniem posadzek lub podczas remontu budynku.

Etap 2
Dobór, zakup i montaż: odkurzacza centralnego wraz z akcesoriami do sprzątania oraz gniazd ssących, automatycznych
szufelek, w wykończonym domu.


Jesteśmy autoryzowanym Przedstawicielem Regionalnym
ODKURZACZY CENTRALNYCH
marki
BEAM, CYCLOVAC, ELECTROLUX, ASPILUSA, VACUFLO, TQD, GLOBO


Stosujemy tylko najwyższej jakości materiały instalacyjne
oraz
oferujemy sprawdzone przez wielu użytkowników urządzenia.

Posiadamy polisę ubezpieczeniową OC z tytułu wykonywania instalacji centralnego odkurzania.

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani bezpłatną wyceną prosimy o przesłanie rzutów domu
na adres: biuro@odkurzaczexxl.­pl





KONTAKT PŁATNOŚCI WYSYŁKA REGULAMIN

"CVS TECHNIKA"
ul. Hubska 20

50-502 Wrocław

Biuro czynne:
od poniedziałku do piątku
w godz. 8:30-16:30
w soboty 10:30-13:00

Wizyty w biurze prosimy potwierdzać telefonicznie!

tel: (+48) 506-629-337
E-mail: allegro@odkurzaczexx­l.pl

Więcej info na stronie O FIRMIE

Przelewem:
Nr rachunku bankowego:

mBank:
85114020040000320247­896591

oraz poprzez " PŁACĘ Z ALLEGRO "

lub za Pobraniem
(przy odbiorze przesyłki)

Wysyłamy przesyłki:
- Pocztą Polską - według cennika (z VAT)
- Kurierem - według cennika (z VAT)

Możliwy odbiór osobisty:
po potwierdzeniu telefonicznym lub email.

KOSZTY WYSYŁKi:
wg. tabeli na aukcji
"DOSTAWA i PŁATNOŚĆ"
dotyczą 1 sztuki zakupionego towaru.

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz.

Koszty wysyłki uzależnione są od wagi i wymiarów zamówionego towaru i liczone będą zgodnie z całkowitą wagą rzeczywistą lub wymiarową zamówionego towaru.

Po zakupie kilku sztuk lub na kilku aukcjach przez tego samego nabywcę, otrzymasz od nas email z kosztami przesyłki.

1. Po zalicytowaniu prosimy o wypełnienie "Formularza Opcji Dostawy" oraz wybranie formy płatności i sposobu wysyłki lub wskazanie odbioru osobistego.
W nim również umieścisz wszelkie dane dodatkowe tj. adres do wysyłki inny niż w Allegro, dane do faktury i uwagi.

2. Zakupiony towar wysyłamy, po zaksięgowaniu płatności na rachunku bankowym lub w PŁACĘ Z ALLEGRO oraz za pobraniem.

3. Kupując na naszych aukcjach mają Państwo pewność otrzymania fabrycznie nowego towaru wraz z gwarancją od legalnie działającej Firmy.

4. Na każdy towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u odkurzaczexxl_pl za co najmniej 499 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 85114020040000320247896591
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Niemcy 75,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Płatność po odbiorze instalacji przez inwestora.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

CVS Technika Sebastian Myśliwiec
ul. Hubska 20
50-502 Wrocław
NIP: 899-225-49-07
REGON: 020573134
Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem ODKURZACZY CENTRALNYCH światowych producentów BEAM grupy Electrolux, CYCLOVAC, GV PUMA, SACH, TQD ZAKRES DZIAŁALNOŚCI: Prowadzimy sprzedaż i montaż odkurzaczy centralnych, elementów instalacji ssącej, akcesoriów do sprzątania tj. szczotki, ssawki, węże ssące oraz separatory popiołu do odkurzania kominków. Wykonujemy - montaż instalacji centralnego odkurzania, w domkach jednorodzinnych, pensjonatach, hotelach oraz w budynkach i halach przemysłowych. Pomiary - szczelności instalacji ssącej centralnego odkurzania, sterowania odkurzaczem centralnym i inspekcja kamerą specjalistyczną rurociągu Przeglądy – okresowe instalacji ssącej oraz odkurzacza centralnego. Serwis – naprawy gwarancyjne i po gwarancyjne odkurzaczy centralnych. Części zamienne – prowadzimy sprzedaż części zamiennych do odkurzaczy centralnych tj. silniki, szczotki silnika, filtry, płytki sterujące niskonapięciowe itp

kontakt

  • 506629337
    Salon sprzedaży: czynny od Pn-Pt 8.30 do 16.30, Sob. od 10.30 do 13.00
  • 888327888

pozostałe informacje

ZAPRASZAMY TAKŻE DO NASZEGO SKLEPU STACJONARNEGO - istnieje możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru we Wrocławiu przy ul. Hubskiej 20 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ OFERUJEMY PAŃSTWU SPRZEDAŻ RATALNĄ PRZEZ INTERNET SYSTEM RATALNY ERATY Santander Bank, RATY mBANK, RATY PAYU - wygodne zakupy przez internet

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
CVS TECHNIKA
ul. Hubska 20
50-502 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Aby skorzystać z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, składając jednoznaczne oświadczenie, które może zostać na przykład wysłane pocztą na adres:  

CVS TECHNIKA ul. Hubska 20, 50-502 Wrocław


lub na adres poczty elektronicznej: allegro@odkurzaczexxl.pl


Formularz dostępny jest poniżej:


pobierz FORMULARZ ZWROTU TOWARU (format .pdf)

 http://www.odkurzaczexxl.pl/aukcje/foto_aukcje/druk/OSWIADCZENIE_O_ODSTAPIENIU_OD_UMOWY.pdf


Do  "oświadczenia o odstąpieniu od umowy" należy także dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub nr faktury.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
CVS TECHNIKA
ul. Hubska 20
50-502 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA TOWARU 


1. Jeżeli w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi, że posiada on wady techniczne, lub jest niezgodny z umową, może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta/dystrybutora produktu, we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta/dystrybutora) lub może przeprowadzić procedurę reklamacyjną za pośrednictwem sprzedawcy. 


2. W przypadku skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy, kupujący powinien poinformować telefonicznie lub e-mail sprzedającego o reklamacji i wypełnić formularz reklamacyjny. pobierz FORMULARZ REKLAMACYJNY (format .pdf) http://sklep.odkurzaczexxl.pl/public/assets/Druki/Zgloszenie_reklamacyjne.pdf 


3. Sprzedający poinformuje nabywcę o wskazanym przewoźniku, którym przesłany zostanie reklamowany towar, na adres sprzedającego. Wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu oraz wypełnioną kartę gwarancyjną - jeżeli została wydana i wypełniony formularz reklamacyjny. 


4. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 


5. Sprzedający nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 


REKLAMACJA USZKODZEŃ W PRZESYŁCE 


1. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej doręczenie w obecności listonosza lub kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo że przesyłka nosi ślady uszkodzenia, z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń. 


2. Uszkodzenia powstałe w czasie transportu do nabywcy, będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności doręczyciela Poczty-Polskiej lub firmy kurierskiej lub niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia w zawartości przesyłki bez widocznego śladu uszkodzenia opakowania po odjeździe doręczyciela, w takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w jego obecności. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się telefonicznie ze sprzedającym oraz firmą kurierską lub Poczta Polską. 


*******************************************************************************************


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 


1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 


2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 


2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r.o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 


2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 


2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 


2.4. „Każdy konsument, może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów(platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi przejrzyste źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami dotyczącymi zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii. 


Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@odkurzaczexxl.pl