Odkurzacz bezworkowy Bosch BGS3330 Upoluj prezent (6541831907)

799,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 7,90 zł
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Odbiór w salonach 3-4 dni
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bezworkowy: tak
  • głośność (db): 79
  • marka: Pozostałe
  • moc (W): 600
  • piorący: nie
  • zasięg roboczy (m): 10.00

 

BGS3330
 
AGDM-ODK-BOS-101
Odkurzacz bezworkowy Bosch BGS3330 Upoluj prezent

Akcja promocyjna „Upoluj prezent!” polegająca na udzieleniu rzeczowej premii posprzedażowej w postaci karty upominkowej Sephora, o wartości do 150 zł brutto. Wartość uzależniona jest od ceny zakupionego produktu. Czas trwania promocji od 26.08.2016 do 18.12.2016 Szczegóły promocji

 

Bosch BGS3330.
Kolor: czarny.

Odkurzacz bezworkowy, skutecznie, szybko i czysto, bez konieczności stosowania wymiennych worków.

  • SensorBagless™ Technology: minimum obsługi i brak dodatkowych kosztów.
  • QuattroPower System: technologia Bosch zapewniająca wysoką skuteczność odkurzania przy niskim zużyciu energii
  • Ciągła kontrola wydajności urządzenia dzięki SensorControl System
  • System CrossFlow dla efektywnego oddzielenia kurzu Efektywność energetyczna
  • Czyszczenie filtrów: obsługa wymagająca mało wysiłku dzięki EasyClean System
  • Zmywalny filtr HEPA:idealny dla alergików. Filtr jest na dodatek zmywalny, co nie powoduje dodatkowych kosztów.
  • Wyjątkowo cicha, przełączalna ssawka SilentClean Premium zapewniająca skuteczne zbieranie kurzu
  • Kompaktowy rozmiar
  • Łatwe i higieniczne opróżnianie dzięki przyciskom zwalniającym pokrywę pojemnika na kurz
  • Rura teleskopowa
  • Szczotka do tapicerki i szczelinowa w zestawie
  • Elektroniczna regulacja siły ssania za pomocą pokrętła
  • Wygodny, ergonomiczny uchwyt
  • Pojemność pojemnika na kurz: 1.9 l
  • Parkowanie pionowe i poziome
  • Automatyczne zwijanie kabla
  • Promień działania: 10 m
  • 2 duże koła/1 kółko obrotowe
  • Roczne zużycie energii: 28 kWh
  • Klasa efektywności energetycznej: A
  • Klasa reemisji kurzu: A
  • Klasa zbierania kurzu z dywanów: C
  • Klasa zbierania kurzu z twardych podłóg: B
  • Poziom głośności: 79 dB(A)
 
 
 
Jakość ze znakiem „Made in Germany"


Od ponad stu lat marka Bosch jest symbolem najwyższej jakości i niezawodności, a nasi konstruktorzy dbają o wyjątkową funkcjonalność urządzeń i dopracowują do perfekcji każdy detal.
 
Klasa efektywności energetycznej

określa efektywność energetyczną odkurzacza w skali od najwyższej A do najniższej G (wg norm rozporządzenia UE 665/2013)
 
Testy mówią same za siebie


Najwyższa jakość naszych odkurzaczy to wynik nieustannie doskonalonej technologii. Każdy nowy model poddawany jest gruntownym testom. Dzięki nim jesteśmy pewni, że nasz odkurzacz sprosta najwyższym wymaganiom użytkowników i będzie służył im przez długie lata.

Test 500 km

Nasze szczotki muszą uprawiać sporty ekstremalne: ich zadanie to odkurzyć bezawaryjnie 500 km.
 
Test wytrzymałości

Wiemy, że wypadki się zdarzają, dlatego obudowa odkurzacza musi bez szwanku przetrwać 6 upadków
 
Test zwijania

Aby automatyka zwijania przewodu działała naprawdę bezawaryjnie, zwijamy go co najmniej 3 000 razy
 
Test progowy

Aby być całkowicie pewnym stabilności kółek i mechanizmu jezdnego, odkurzacz musi 6 000 razy przejechać przez próg drzwi.
 
Test zginania

Zanim rura odkurzacza będzie mogła odkurzać nasz dom, musi wytrzymać bez uszkodzeń co najmniej 50 000 zgięć przy obciążeniu 2 kg
 
stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata w serwisie zewnętrznym
producent
  • Bosch
wysokość
  • 27.6 cm
szerokość
  • 32 cm
długość
  • 46 cm
regulacja mocy
  • tak
parkowanie
  • tak
rodzaj filtrów
  • filtr HEPA
inne
  • 3 kółka
rodzaj worka
  • Bezworkowy
pojemność worka/pojemnika
  • 1.9 l
zasięg pracy
  • 10 m
poziom hałasu
  • 79 dB
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

adres do zwrotu:
Komputronik S.A.
Ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
Polska
 
Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S. A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S. A. 7. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.

reklamacje

Procedura reklamacji 1. Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.