Odbój maski pokrywy silnika Ford Kuga mk2 Escape (6950751375)

1 osoba kupiła 1 parę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
65,00 zł
z 3 par
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
Zakupy od 800 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: BIAŁYSTOK, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czarny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]
  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9 do 17.00
telefon
666 861 242
email
necar@op.pl
godziny otwarcia
Pon - Pt 9 - 17
Sobota 9-13

adres
PHU NECAR
Ul. ŻEROMSKIEGO 11
15-349 BIAŁYSTOK 5834124Zadaj pytanie on-line

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty
Kurier po przedpłacie 14 zł
Kurier -pobranie 18 zł
paczkomat po przedpłacie 8,6 zł
odbiór osobisty - 0 zł

1.Towar wysyłam po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub po info od Allegro o wpłacie Payu.

2.W przypadku wysyłki na inny adres niż z Allegro, proszę o wpisanie prawidłowego w formularzu dostawy bądź w e-mail z wiadomością zaraz po dokonaniu zakupu.

3. W e-mailu do mnie proszę o swój nick z Allegro.

4. Sprzedaję i wysyłam tylko na terenie Polski.

5. Komentarz wystawiam jako drugi.

6.W przypadku problemów z paczką proszę o kontakt.

7.Na koszt wysyłki składa sie pakowanie + dojazd.

8.Wystawiam paragon, Fv

9.Zwrot towaru mozliwy po pisemnej deklaracji w ciągu 14 dni, koszt wysyłki ponosi Kupujący

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr konta

18 1050 1025 1000 0092 1569 7195

94 1140 2004 0000 3202 7463 9232

Poduszka , odbój gumowy maski, grzybek z podstawą do pokrywy silnika:
Ford Ford Kuga mk2 2012-
Produkt firmy Ford.
Cena za kpl na 1 stronę. L =P strona.
podstawa (wulkan) x1
grzybek z zatrzaskiem x1

Polecam.Oryginalny towar, najwyższej jakości.Wysyłka paczkomatem za 8,6 zł po wpłacie z góry.

Nie jesteś pewny czy pasuje -podaj vin sprawdzę. Tel . 666 861 242. Kupujesz to- co widzisz.

Zadaj pytanie on-line

Zobacz moje pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u NECAR_PL za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 18 1050 1025 1000 0092 1569 7195
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

PHU NECAR
ul.S.ŻEROMSKIEGO 11
15-349 BIAŁYSTOK
NIP: 5421635632
REGON: 050667194
Mam niewele komentarzy ale na Allego nie jestem nowy. Mam setki zadowolonych klientów w sprzedaży on line jak i w sklepie rzeczywistym.Jako były pracownik ASO Ford i Aso Seat z 20 letnią praktyką, posiadam ogromne doświadczenie w sprzedaży i doborze własciwych części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych.Sprawdz moja ofertę, zapytaj a postaram się pomóc.Każdy klient jest ważny.

kontakt

  • necar@op.pl
    w miarę możliwości postaram się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin

pozostałe informacje

Nie wysyłam za granicę. Доставка только в Польше .Shipping only in Poland!!!!

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
PHU NECAR ADAM NEJ
S.ŻEROMSKIEGO 11
15-349 BIAŁYSTOK
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  Prawo zwrotu nie przysługuje kupującym którzy poprosili o dokument sprzedaży w postaci faktury VAT wraz z numer NIP.

 Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych.   Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.   Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.   W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać protokołu szkody. Jest na stronie https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/co-jesli-moja-przesylka-jest-uszkodzona . Protokół można spisać do 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Skan spisanego protokołu szkody prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres necar@op.pl  Zwrot wzajemnych świadczeń powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.   Przesyłki zwrotne za pobraniem nie będą odbierane.  W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: necar@op.pll lub pod numerem telefonu 666861242 w godzinach 9.00 : 15.00 od poniedziałku do piątku.    FORMULARZ ZWROTU (wpisanie wszystkich informacji skróci czas zwrotu środków na konto)   Dane kupującego:   Nick z allegro:   Imię:   Nazwisko:   Ulica (nr domu, mieszkania):   Kod pocztowy:   Miasto:   Telefon:   E-mail:   Dane produktu:   Nazwa produktu i ilość:   Nr aukcji lub nr zamówienia:   Data zakupu:   Data otrzymania towaru:   Powód zwrotu (opcjonalnie):   Dane osobowe do zwrotu:   Nazwa banku:   Nr rachunku bankowego:   WYPEŁNIONY FORMULARZ PROSIMY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI
   

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
PHU NECAR ADAM NEJ
ŻEROMSKIEGO 11
15-349 BIAŁYSTOK
PL
Dodatkowe informacje

Towary sprzedawane na aukcjach Allegro objete sa gwarancją producenta.Podstawą do rozpatrzenia gwarancji jest dowód zakupu : paragon bądź Fv, które wystawiam do każdego sprzedanego produktu. Sprzedawca zobowiązuje sie do rozpatrzenia złozonej reklamacji w terminie 14 dni kaledarzowych. Jezeli żadanie użytkownika dotyczy naprawy towaru , wymiany towaru na nowy lub obniżenia ceny ze wskazaniem na obniżenie ceny brak ustosunowania sie sprzedawcy we wskazanym wyżej terminie oznacza reklamacje za uznaną.


 Warunki gwarancji: 

1. Okres gwarancji w przypadku wad fabrycznych produktu wynosi 12 miesięcy dla konsumentów od dnia zakupu. Rękojmia dla firm jest wyłączona. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu. 

2 Gwarancją nie są objęte: 

a) uszkodzeń powstałych w skutek mechaniczny, termiczny, chemiczny, niewłaściwego użytkowania bądź zaniedbania, transportu lub instalacji, uszkodzeń wtyków, gniazd, baterii i materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkie wady wywołane powyższymi uszkodzeniami, 

b) uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych (przepięć w sieci elektrycznej, wyładowań atmosferycznych, powodzi, zalań, opadów atmosferycznych, kondensacji wilgoci lub pary wodnej, zawilgocenia, zbyt niska lub wysoka temperatura), a także innych będących poza kontrolą Gwaranta, 

c) uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub niewłaściwą instalacją. Używanie niezgodnych z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, używanie niezgodnych materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących. W zegarkach zerwania, wyrwania, połamania paska lub jego elementów, 

d) części ulegających zużyciu oraz mających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie), e) sytuacji, samodzielnej naprawy, przeróbek lub przez nieautoryzowany serwis. Modyfikacji oprogramowania urządzenia,

 f) zużycia produktu wynikającego z jego właściwego użytkowania w tym zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, itp., 

g) gratisów dodawanych do produktu. 

3. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej, zalanie, używanie niezgodne z instrukcją, naturą oraz jego przeznaczeniem, samowolne przeróbki oraz dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji. 

4. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu czytelnego dowodu zakupu. 

5. Reklamowany sprzęt powinien być czysty, punkt serwisowy może odmówić przyjęcia lub oczyścić sprzęt na koszt nabywcy. 

6. Klient może zostać obciążony kosztami transportu oraz diagnozy produktu w przypadku,  gdy przesłany do serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnej produkt jest sprawny  lub źle skonfigurowany. 

7. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w okresie gwarancji mogą być usuwane wyłącznie przez Gwaranta.  

8. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie  krótkim terminie, nieprzekraczającym 21 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia sprzętu  do naprawy. Termin ten może ulec wydłużeniu gdy naprawa wymaga dostarczenia części  zamiennych lub z innych powodów na które Gwarant nie ma wpływu. 

9. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne  następstwa  cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń nośników.  

10. Gwarant nie odpowiada za treści, niezawodność ani dostępność usług oraz aplikacji zawartych na urządzeniach i dostarczonych przez strony trzecie. Usługi i aplikacje są świadczone w takim stanie w jakim się znajdują.  

11. Gwarant nie odpowiada za wszelkie nie stanowiące zestawu zakupowego akcesoria oraz dodatkowe elementy dołączone do urządzenia na czas naprawy. 

12. W przypadku konieczności dostarczenia towaru do Gwaranta Klient zobowiązany jest do przesyłania sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz ze wszystkimi wypełniaczami. W innym przypadku ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu w obie strony ponosi Klient. Przesyłki wysyłane do Gwaranta za pobraniem nie będą przyjmowane. 

13. W celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych Klient w okresie gwarancji zobowiązany jest okazać dowód zakupu.