Oczyszczacz powietrza AeraMax Fellowes DX95 (6999445873)

35 monet
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
999,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
  • lokalizacja: Opole, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Oczyszczacz powietrza AeraMax Fellowes DX95

  • Kod produktu: MD9370
  • Marka: Fellowes

Oczyszczacz powietrza AearMax DX95 marki Fellowes, to idealna odpowiedź na potrzebę czystego powietrza w twoim biurze, domu lub gabinecie lekarskim. Urządzenie wyposażony jest w filtr węglowy oraz filtr dokładny True HEPA, które niezwykle skutecznie usuwają 99,97% zanieczyszczeń tak małych jak 0,3 mikrona. Zarodniki pleśni, pyłki, roztocza, większość mikroorganizmów zawartych w powietrzu, alergeny, dym papierosowy, bakterie jak również sierść zwierząt domowych. Technologia PlasmaTrue tworzy zjonizowane pole, które ułatwia bezpiecznie usunąć zanieczyszczenie. Oczyszczanie powietrza wzmacnia układ odpornościowy, zwiększa wydajność i koncentrację, a także chroni przed uszkodzeniem komórek i przedwczesnym starzeniem, zmęczeniem lub chorobami. A na domiar urządzenie pracuje bardzo cicho i jest energooszczędne. Urządzenie posiada automatyczne wykrywanie poziomu zanieczyszczeń dopasowując prędkość wentylatora, a przycisk Aera+ pozwala na usuwanie raptownych zmian ilości alergenów w powietrza. Natomiast powłoka AeraSage w filtrze True Hepa zapobiega rozprzestrzenianiu się bakterii, grzybów i pleśni.

Cechy:

- wielkość pomieszczenia: do 28 m2

- wartość WSOP*: D 191 K 196 P 188

- pobór mocy [W]: 6 / 11 / 20 / 86

- poziom hałasu** [dB (A)]: 40 / 50 / 60 / 70

- prędkość wentylatora: 4 poziomy

- wydajność: 75 - 335 m3/h

- filtry: True HEPA, filtr z węglem aktywnym

- system PlasmaTrue™: Tak

- system przeciwbakteryjny AeraSafe™: Tak

- tryb automatyczny: Tak

- wskaźnik jakości powietrza: Tak

- świetlna sygnalizacja wymiany filtra: Tak

- wymiary (W x S x G): 640 x 400 x 207mm

- waga netto: 6,5 kg

*WSOP – Współczynnik Szybkości Oczyszczania Powietrza (z ang. CADR - Clean Air Delivery Rate). Wartość ta informuje o skuteczności oczyszczaczy powietrza. Im jest ona wyższa, tym szybciej są usuwane z powietrza zanieczyszczenia takie jak dym (D), kurz (K) czy pyłki (P). Sprawdzone i certyfikowane przez AHAM (z ang. Association of Home Appliance Manufacturers - Stowarzyszenie Producentów Sprzętu Gospodarstwa Domowego).

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
16,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Punkty odbioru

Artim Sp. z o.o.
Oleska 121
45-231 Opole
email: allegro@atakto.pl
tel.: 800 707 010

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Do odbioru w 1 dzień roboczy
Poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie ATAKTO_pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

ATAKTO_pl nie jest producentem sprzedawanych towarów. W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku rekomendujemy Klientom reklamowanie sprzętu bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji).

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Artim Sp. z o.o.
Oleska 121
45-231 Opole
Dodatkowe informacje

PROCEDURA REKLAMACYJNA: - Dokładnie wypełnij i podpisz poniższy formularz reklamacyjny. Reklamacja bez załączonego „dokumentu reklamacji” nie może zostać rozpatrzona! Adresat: ARTIM Sp. z o.o. (właściciel serwisu atakto.pl), ul. Oleska 121, 45-231 Opole, infolinia: 0 800 707 010, e-mail: info@atakto.pl [Wypełnia Reklamujący] Nazwa odbiorcy:.................................. Adres e-mail:....................................... Tel:..................................................... Adres dostawy:.................................... Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/ wymiana/ zwrot Nr dok. sprzedaży:.............................. Data sprzedaży:.................................. Kod towaru:......................................... Nazwa towaru:..................................... Ilość reklamowana:.............................. Numer rachunku do zwrotu należności (jeżeli inny niż rachunek z którego płacono): ........................................................................................................................ Opis usterki: ........................................................................................................................ ........................................................................................................................ ........................................................................................................................ podpis data .......... ......... - Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu. - Wyślij reklamowany produkt wraz z formularzem na adres firmy: Artim Sp. z o. o. ul. Oleska 121, 45-231 Opole. - Sprzedający dokona oceny zasadności reklamacji w czasie do 14. dni roboczych i powiadomi o sposobie jej dalszej realizacji. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym: - dokona naprawy towaru, - obniży cenę reklamowanego towaru, albo - zwróci cenę towaru. Reklamacje uważa się za zasadną, jeżeli towar: - posiada wady fabryczne, - został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu do Kupującego, - jest niezgodny ze złożonym przez Kupującego zamówieniem. WAŻNE! - Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną - Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją "potwierdzenie nadania" i "paczka polecona". - Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Artim Sp. z o.o.
Oleska 121
45-231 Opole

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

WARUNKI PRZYJĘCIA ZWROTU: - Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru. - Powinien być kompletny - Powinien być opakowany w sposób zapobiegający jego uszkodzeniu w transporcie przesyłki (rekomendujemy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu) PROCEDURA ZWROTU: - Wyślij do nas pocztą lub drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy. - Zapakuj bezpiecznie towar z dołączonym oryginałem bądź kopia dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) lub w inny sposób udokumentuj zakup towaru - Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z usług pocztowych z opcją „potwierdzenie nadania” i „paczka polecona”. - Wyślij zwracany produkt na adres firmy: Artim Sp. z o. o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole. - Prosimy o niewysyłanie do nas paczek "za pobraniem" - nie mamy możliwości odbioru takich przesyłek. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Adresat: ARTIM Sp. z o.o. (właściciel serwisu atakto.pl), ul. Oleska 121, 45-231 Opole, infolinia: 0 800 707 010, e-mail: info@atakto.pl Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ Prosimy o dołączenie kopii niniejszego oświadczenia do przesyłki z towarem.

O sprzedającym

atakto_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

20899

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 0 800 707 010
  • 77 40 30 540
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Artim Sp.z o.o. 

ul. Oleska 121 

45-231 Opole

NIP: 754-11-86-089 

REGON: 531110269 KRS: 0000022364

Pozostałe informacje

JAK BEZPIECZNIE ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ?

Przy kurierze:

- Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO – taśma powinna być nienaruszona.

- Jeżeli stan przesyłki nie budzi Twoich wątpliwości – podpisz list przewozowy.

- Jeżeli opakowanie jest uszkodzone, umieść stosowną informację na liście przewozowym. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera – ma obowiązek zaczekać.

- Otwórz paczkę i sprawdź jej zawartość. Jeżeli masz zastrzeżenia do stanu produktów lub zgodności z dokumentem sprzedaży zażądaj sporządzenia protokołu szkody. Dopilnuj wypełnienia wszystkich pól protokołu, masz również prawo wpisać własne uwagi, nawet jeśli będą sprzeczne z informacjami wpisanymi przez kuriera.

- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji  - darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl

Po odjeździe kuriera:

- W przypadku gdy przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera:

Skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte i zostaniesz umówiony  na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl

Przy Paczkomacie:

- Sprawdź wygląd opakowania. Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń lub dziur. Każda przesyłka jest zabezpieczona taśmą z logo ATAKTO – taśma powinna być nienaruszona.

- Odbierz paczkę z paczkomatu.

- Jeżeli opakowanie jest uszkodzone zgłoś reklamację bezpośrednio w Paczkomacie, pozostawiając nieotwartą przesyłkę oraz wypełniając polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.

- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl

Po odejściu od Paczkomatu:

Gdy zauważysz uszkodzenie przesyłki Paczkomatowej, później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu:

- Udaj się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia przez InPost protokołu szkody. Jest to warunek konieczny do rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedającego.

- Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji darmowa infolinia 0 800 707 010 lub e-mail: allegro@atakto.pl

   Możliwe są następujące formy płatności:

-  PayU – gwarancja najszybszej wysyłki

-  Przelew bankowy – na konto: Reiffeisen Polbank 26 1750 1194 0000 0000 2902 9164

-  Za pobraniem – płatność dokonywana jest w momencie odbioru przesyłki.

-  Gotówką – przy odbiorze towaru w siedzibie firmy. W tytule przelewu należy podać nr aukcji oraz nick z Allegro.

Do każdego zamówienia dołączany jest paragon lub faktura.

Faktura VAT będzie wystawiona z chwilą skompletowania zamówienia w magazynie.