Ocieplane Pantofle Kapcie Damskie Wełna HIT K-4028 (6541221046)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,90 zł
z 59 sztuk

Rozmiar

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 4,90 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
Zakupy powyżej 100 zł
  • lokalizacja: Nowy Sącz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41
  • kolor: biel, odcienie brązu i beżu, odcienie niebieskiego

Pantofle damskie

K 4028

Oferujemy Państwu eleganckie, damskie kapcie domowe firmy NOWO.
Pantofle są nowe, w pierwszym gatunku, bez jakichkolwiek wad. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem oraz jedynym sprzedawcą produktów marki NOWO na allegro.

  • Cholewka została ozdobiona delikatnym i kobiecym haftem.
  • Kapcie wyposażone w ocieplaną, wełnianą wkładkę dzięki której stopy zachowają ciepło.
  • Wysoki klin (23 mm) amortyzuje stopę podczas chodzenia, dając poczucie komfortu i odprężenia.
  • Podeszwa została podklejona antypoślizgowym i wytrzymałym materiałem wysokiej jakości, dzięki temu kapcie są odporne na ścieranie i będą służyć przez długi czas.

Tabela rozmiarów

Rozmiar obuwia 36 37 38 39 40 41

Długość wkładki 22,5 cm 23 cm 24 cm 25 cm 25,5 cm 26 cm

Dane produktu

  • Wysokość obcasa: 23 mm
  • Wysokość pod palcami: 5 mm
  • Wzory: haft
  • Dostępne kolory: niebieski
  • Dodatkowe: wkładka wełniana

Zdjęcia

  • Eleganckie klapki damskie
  • Delikatna kolorystyka
  • Wełniana wkładka
  • Wysoki klin
  • Kobiecy haft
Zwrot i Wymiana

Bezpieczne zakupy w NOWO

Wymiany

Nie trafiłeś z rozmiarem lub kolorem? Nie ma problemu! Odeślij do nas towar a my dokonamy ekspresowej wymiany. Masz na to aż 30 dni!

Zwroty

Chcesz zwrócić towar?
W naszym sklepie to nic prostszego. Dodatkowo dajemy Ci na to 30 dni! To aż 16 dni więcej niż przewiduje ustawa.

Reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji. Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego możesz wystąpić o reklamacje.

Pozostałe informacje

Płatności

Przelew na konto
96 1950 0001 2006 8329 9426 0002
Nowo Sp. z o.o.

Węgierska 146 A
33-300 Nowy Sącz

Faktura VAT

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Zawsze wystawiamy paragon lub fakturę. Dokumenty sprzedażowe wysyłane są drogą mailową.

Wysyłka

Dla Twojej wygody zapewniamy Ci wiele możliwości wysyłki.
Darmowa dostawa już od 100 zł!

Kontakt

tel. 509 000 106
w godz. 8.00- 15.30
email: allegro@e-nowo.pl

Nowo Sp. z o.o.

Węgierska 146 A
33-300 Nowy Sącz

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u e-nowo_pl za co najmniej 100 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 4,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 11,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Witamy serdecznie! Firma Nowo powstała w 2002r. Dzięki zaangażowaniu oraz dbałości o każdego klienta, nasza firma cieszy się opinią wiarygodnego i solidnego dostawcy. Główną gałęzią naszej działalności jest produkcja obuwia domowego. Wśród naszych nowości znajdą się również fantazyjne torebki filcowe, zarówno dla dorosłych jak i dzieci. Dokładamy wszelkich starań aby projektowany i wytwarzany przez nas asortyment spełniał wszystkie Państwa wymogi. Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego rzetelnie udostępniamy Państwu informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdują się podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami oraz Państwa uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdują się każdorazowo w jego opisie. Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować.

kontakt

  • 509 000 106
    Infolinia czynna od poniedziałku do piatku w godzinach 8.00 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone: 1) pisemnie: ul. Węgierska 146A, 33-300 Nowy Sącz; 2) mailowo: allegro@e-nowo.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz dostępny jest do pobrania w opisie Transakcji. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy. Zwrot wzajemnych świadczeń: 1) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Węgierska 146A, 33-300 Nowy Sącz. 2) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 3) Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1) Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2) Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

reklamacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć: 1) pisemnie na adres: ul. Węgierska 146A, 33-300 Nowy Sącz 2) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@e-nowo.pl; W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: 1) Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 2) Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności konsument może skorzystać z: 1) stałego polubownego sąd konsumenckiego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej 2) postępowania mediacyjnego prowadzonego przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej 3) bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) 4) platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: - http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; - http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php - http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

pozostałe informacje

PŁATNOŚĆ Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 1) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego: - Bank: IdeaBank- Numer rachunku 96 1950 0001 2006 8329 9426 0002 2) płatność: - za pobraniem przy odbiorze przesyłki - płatność gotówką przy odbiorze osobistym - płatność za pomocą systemu PayU W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji– ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): 1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, 2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. DOSTAWA Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „dostawa i płatność” Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa 2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa 3) przesyłka paczkomatowa 4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Węgierska 146A, 33-300 Nowy Sącz – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 15:00. Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: 1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. 2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie (w przypadku odbioru osobistego): Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 7 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: 1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego 2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).