Ocieplane okrycie na nóżki Diamond Black/Turquoise (6483333266)

zakończona
111,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Zeleneč
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy



pinkie@pinkie.pl

Kontakty

Pinkie

Kosmonautu 4093

430 01 Chomutov

Czechy

barbara@pinkie.pl

pinkie@pinkie.pl

Ocieplane okrycie na nóżki Diamond Black/Turquoise

Stylowa osłonka ze skośnym zamkiem błyskawicznym z oryginalnego materiału

*Atrakcyjny pikowany materiał, ocieplony warstwą watoliny, dlatego można go używać zimą.

*Podszewka jest z polaru, więc okrycie jest idealnie cieplutkie.

*Kiedy okrycie mamy przypięte do wózka, a dziecko chce wysiąść, wystarczy rozpiąć zamek błyskawiczny z boku, nie ma potrzeby odpinania całego okrycia.

*Posiada stójkę w górnej części okrycia, która doskonale chroni dziecko przed wiatrem,

Rozmiar uniwersalny, pasuje do wszystkich wózków.

WYMIARY: szerokość górnej części - w górnej części około 57 cm + szerokość bocznych części 10 i 10 cm

wysokość około 76 cm wraz ze stójką (wysokość stójki około 10 cm)


Produkty powiązane:


Inne kolory:

Płatność

Preferowany sposób zapłaty poprzez PayU

Przedpłata na konto: BZ WBK
971090196800000001 19016627

Drodzy Klienci,
dokonując przelewu na nasze konto prosimy
zaznaczyć w tytule imię i nazwisko w celu ułatwienia identyfikacji Państwa
płatności.

Wysyłka

Koszt wysyłki jest zgodny z cennikiem dostawy poszczególnej aukcji


Dołącz do nas na FACEBOOKU
Warunki handlowe
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 97 1090 1968 0000 0001 1901 6627
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Przy zakupie większej ilości towaru prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.
jedna sztuka od 17,60 zł,
większa ilość 17,60 - 42,90 zł
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Szanowny Kliencie, jesteśmy firmą, która za pośrednictwem tego sklepu internetowego oferuje wyłącznie własne produkty, które samodzielnie produkujemy, testujemy, a następnie sprzedajemy.Wierzymy, że nasz sukces zależy również od Ciebie. Napisz, co Ci się podoba w naszej ofercie lub na naszej stronie, a przede wszystkim, co Ci się nie podoba, co nie budzi Twojego zadowolenia, czego brakuje, a co w Twojej opinii powinniśmy robić inaczej.Będziemy wdzięczni za wszelkie pomysły dotyczące naszej strony, designu produktów lub jakości tkanin i sposobów ich obróbki. Życzymy miłego dnia Lenka Arnoldová

kontakt

reklamacje

Procedura składania reklamacji 1. Postanowienia ogólne i definicje pojęć a. "Sprzedawcą" jest Lenka Arnoldova, K vyhlidce 924, 250 91, Zeleneč, Republika Czeska,REGON (IČ): 63742489 b. "Klientem" jest podmiot, z którym Sprzedawca zawarł umowę zakupu towaru 2. Warunki gwarancjia. Jeżeli Towar posiada oczywiste wady, tj. w szczególności, jeżeli Towar przekazano Klientowi w naruszonym opakowaniu transportowym, Klient ma prawo odmówić odbioru Towaru. W takim przypadku Klient ma prawo do świadczenia ze strony Sprzedawcy lub zwrotu ceny zakupu. Wybór należy do Klienta. b. W przypadku, jeżeli po odbiorze Towaru przez Klienta ujawniona zostanie wada Towaru w czasie trwania okresu gwarancyjnego, Klient ma prawo do złożenia Reklamacji. c. Okres gwarancyjny podlega obowiązującym przepisom Ustawy i wynosi 24 miesiące, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w Ustawie, chyba że zaznaczono inaczej. d. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy we wszystkich przypadkach ustalonych w Ustawie. Odstąpienie posiada moc prawną w odniesieniu do Sprzedawcy od momentu, kiedy doręczono mu pisemne oświadczenie Klienta o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy umowa zostaje anulowana od początku, a strony umowy zobowiązane są do zwrotu wszystkich świadczeń uzyskanych na jej podstawie. e. Klient powinien przekazać następujące informacje: numer zamówienia, który jest przesyłany razem z potwierdzeniem zamówienia w wiadomości e-mail jak najbardziej adekwatny opis wad i ich objawów załączyć dokument własności towaru – fakturę, specyfikację dostawy 3. Rozwiązywanie reklamacjia. Reklamacje są składane w siedzibie Sprzedawcy. Informacje lub wniosek o reklamację należy przesłać na adres e-mail barbara@pinkie.pl , lub na adres PINKIE, Kosmonautu 4093, 430 01, Chomutov, Republika Czeska b. Reklamacja i usunięcie wady należy rozwiązać niezwłocznie, w terminie do 30 dni od dnia złożenia Reklamacji, chyba że Sprzedawca i Klient uzgodnią dłuższy termin. Po upływie tego terminu Klient zyskuje takie same prawa jak w przypadku wady niemożliwej do usunięcia. c. W sytuacji, jeżeli Towar należy odesłać Sprzedawcy, Klient we własnym interesie prześle Towar zapakowany w odpowiedni, zapewniający dostateczną ochronę, materiał pakowy odpowiadający wymogom transportu towarów delikatnych i oznakuje przesyłkę odpowiednimi symbolami. d. Po prawidłowym rozwiązaniu Reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do odbioru naprawionego Towaru. e. Jeżeli Reklamacja została uznana za nieuzasadnioną (wada powstała na skutek nieprawidłowego użytkowania lub niewłaściwego obchodzenia się itp.), Sprzedawca naliczy Klientowi koszt lokalizacji i naprawy wady. Klient zobowiązany jest zapłacić te koszty w ustalonym terminie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od daty zakończenia procedury reklamacji. f. Prawo do reklamacji zanika w przypadku nieprawidłowego użytkowania produktu. 4. Postanowienia końcowea. W przypadku jakiejkolwiek Reklamacji Klient poinformuje Sprzedawcę o złożeniu reklamacji i uzgodni z nim najbardziej odpowiednią formę realizacji procesu reklamacji. b. Niniejsza procedura składania reklamacji wchodzi w życie z dniem 01.06.2012. Zmiany procedury składania reklamacji są zastrzeżone.

pozostałe informacje

Regulamin Towary, które sprzedajemy, są nowe i wykonane przez naszą firmę PINKIE.Na zapłatę zakupionego towaru czekamy do 10 dni. Jeżeli nie mogą Państwo dokonać wpłaty w tym terminie, prosimy o kontakt,email:barbara@pinkie.plPreferujemy sposób zapłaty poprzez PayU. Jeżeli Państwo dokonują tradycyjnego przelewu, prosimy w tytule przelewu podać nick z Allegro i numer aukcji.Towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.Jeżeli chcą Państwo wysłać przesyłkę na inny adres niż podany w Allegro, należy niezwłocznie po dokonaniu zakupu poinformować nas na barbara@pinkie.pl lub zaznaczyć w formularzu danego zamówienia.Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty jego otrzymania.Towar nie może być używany oraz musi być oryginalnie zapakowany i kompletny. Trzeba dołączyć kopię dokumentu zakupu .W wypadku odstąpienia od umowy, prosimy o kontakt z nami z podaniem numeru zamówienia, daty zakupu i swojego numeru rachunku lub adresu w celu zwrotu pieniędzy. Pieniądze za towar zostaną wysłane przelewem z rachunku bankowego w ciągu 2 dni roboczych po fizycznym otrzymaniu towaru.Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Zwrócona zostanie tylko kwota za sam towar. Będziemy bardzo wdzięczni za wystawienie komentarzy przez Kupujących po otrzymaniu przesyłki. Informacja ta będzie dla nas potwierdzeniem, że paczka dotarła bezpiecznie.