OCHRANIACZE NA RAMIONA ZESTAW TYP A KATALOG - POLO (6931098473)

zakończona
99,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Inny
Szybki kontakt: 514 529 297
OCHRANIACZE NA RAMIONA ZESTAW TYP A KATALOG - POLO

(091) 425 28 08

514 529 297

info@motocombo.pl

gg: 4575340


Skype:motocombo

- PayU

- Przelew tradycyjny

- Płatność przy odbiorze

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera GLS lub DPD

Ceny przesyłek:

15zł - przy wpłacie na konto

20zł - przesyłka pobraniowa

Status przesyłki można śledzić na stronie:

Sklep motocyklowy Motocombo

ul. Mieszka I 63
71-011 Szczecin

Ogólne informacje

1.Wszystkie towary sprzedawane przez motocombo są nowe, oryginalne oraz wolne od wad
2.Wysyłka zamówionych produktów realizowana jest od poniedziałku do piątku

3.Wszystkie ceny podane w aukcjach są cenami brutto

4.Ceny produktów mogą ulegać zmianie

5.Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta

6.Na produkty zakupione w sklepie wystawiamy paragon lub fakturę vat

7.Termin realizacji wysyłki w przypadku towarów niedostępnych aktualnie na magazynie wynosi 3-12 dni w zależności od produktu

Cena: 99.00 zł

KATALOG POLO


Materiał elastyczny (2 - komponentowy) oferuje doskonałą amortyzację
Zintegrowany system Velcro umożliwia indywidualne kombinacje mocowań

Typ A przeznaczony jest dla dzieci i młodzieży oraz kobiet do rozmiaru 42 (M)

Certyfikat zgodny z EN 1621-1

Grubość 15 mm

Produkty polecane
Kilka słów o naszej Firmie

Firma Motocombo obecna jest na polskim rynku od 2006 roku. Zaczynaliśmy od sprzedaży wysyłkowej a nasze centrum dowodzenia znajdowało się w piwnicy w centrum Szczecina. Dzięki zaangażowaniu zyskaliśmy sympatię i zaufanie klientów. Sklep przenieśliśmy na ul. Szeroką 56, gdzie oferujemy bezpieczny i duży parking oraz 200m2 powierzchni sklepowej. Oferujemy technikę motocyklową, eksploatację oraz akcesoria i odzież. Z każdym dniem staramy się poszerzać ofertę naszego sklepu tak aby trafić w gusta wszystkich naszych klientów.

Bezpieczeństwo

Jeśli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, zawsze masz prawo do jego zwrotu lub wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. To samo dotyczy się towarów zakupionych w naszym sklepie.

Zaufanie i Wygoda

Nasze zaangażowanie i doświadczenie zdobyte przez kilka lat pozwoliło nam poznać potrzeby naszych Klientów, a Oni to stale doceniają.

Zamówienia przyjmujemy przez całą dobę z dowolnego punktu na ziemi poprzez:

• Telefon

• Internet

• E-mail

• Komunikatory: gg i skype

Nasi producenci
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Combo
Mieszka I 63
71-011 Szczecin
NIP: 852-228-64-59
REGON: 812003553

Witamy w motocombo.pl

Sklep Motocombo obecny jest na polskim rynku od 2006 roku. Zaczynaliśmy od sprzedaży wysyłkowej a nasz sklep znajdował się w piwnicy w centrum miasta. Dzięki zaangażowaniu i ciężkiej pracy zyskaliśmy sympatię i zaufanie wielu klientów. Obecnie nasza siedziba mieści się przy ul. Mieszka I 63 w Szczecinie, gdzie oferujemy bezpieczny i duży parking oraz 200m2 powierzchni sklepowej.

Oferujemy technikę motocyklową, odzież, kaski, akcesoria oraz szeroką gamę eksploatacji. Z każdym dniem staramy się poszerzać ofertę naszego sklepu oraz podnosić jakość obsługi tak aby zadowolić wszystkich naszych klientów zarówno, stacjonarnie jak i wysyłkowo.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Ogólne informacje: Wszystkie towary sprzedawane przez motocombo są nowe, oryginalne oraz wolne od wad. Zamówienia przyjmowane są 24 godziny na dobę. Wysyłka zamówionych produktów realizowana jest od poniedziałku do piątku Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto Ceny produktów mogą ulegać zmianie Wszystkie towary objęte są gwarancją producenta Na produkty zakupione w sklepie wystawiamy paragon lub fakturę vat Ceny: Ceny towarów w sklepie są umowne. W przypadku zmiany ceny przez producenta w trakcie realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie i będzie mógł anulować zamówienie, jeśli nowe ceny nie będą mu odpowiadały. Płatności: W przypadku wyboru przez Klienta: a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru. Wysyłka Przed wysyłką możemy sprawdzić telefonicznie lub mailowo zgodność zamówienia i danych adresowych Nadanie paczki potwierdzamy mailem lub sms'em z numerem przesyłki Czas realizacji zamówienia (jeżeli nie podano inaczej) wynosi do 14 dni roboczych Zamówiony towar jest dostarczany kurierem DPD lub GLS Koszt przesyłki GLS / DPD : 15zł - wpłata na konto lub PayU 20zł - za pobraniem

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Motocombo
Mieszka I 63
71-011 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować bez podania przyczyny do 14 dni roboczych wg ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017, poz.683). Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia następującego po dniu, w którym rzecz została wydana/dostarczona klientowi. Klient może odstąpić od umowy, składając nam oświadczenie pisemne lub słowne o odstąpieniu od umowy. Może je złożyć na formularzu albo w innej, najlepiej pisemnej formie i wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru; może też złożyć je osobiście w lokalu przedsiębiorcy, za potwierdzeniem dostarczenia lub droga mailową. W szczególnych przypadkach można dokonać tego telefonicznie. Koszt odesłania towaru do sklepu w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi klient. Konsumentowi odstępującemu od umowy zostanie zwrócona kwota za towar oraz koszta jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu to nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania (nie dotyczy to sytuacji, a której zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy towar od konsumenta). Klient ma obowiązek zwrócić towar do sklepu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy,chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i jej funkcjonowania. Oznacza to, że sprawdzenie właściwości produktu może odbywać się tak jak w sklepie stacjonarnym. Jeżeli klient zmniejszy wartość towaru niewłaściwie go użytkując, sklep ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami. (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) więcej informacji na UOKiK.pl Druczek odstąpienia od umowy zawartej na odległość dostępny pod adresem: uokik.gov.pl/wzory_pism UWAGA !!! Nie przyjmujemy zwrotów, przesyłką za pobraniem, ewentualnie po indywidualnym ustaleniu z konsultantem.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Motocombo
Mieszka I 63
71-011 Szczecin
PL
Dodatkowe informacje

Produkty w sklepie objęte są 12- miesięczną gwarancją producenta. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) Reklamacje towaru z powinny być składane pisemnie: - Wiadomość za pomocą wysłania wiadomości email na adres sklepu: info@motocombo.pl - Listownie - lub w jakiejkolwiek dogodnej dla Użytkownika formie W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju wady bądź niezgodności, data wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Użytkownika. W przypadku uzasadnionej reklamacji użytkownik może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Użytkowników równowartość ceny całości dokonanej transakcji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Użytkownika adres e-mail, adres korespondencji lub nr telefonu. Reklamowany towar prosimy wysyłać na adres: Motocombo Szeroka 56 71-211 Szczecin

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia15grudnia2000r. oInspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.  zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie  polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 

c.  Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu  między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 12 miesięcy

Dodatkowe informacje

Produkty w sklepie objęte są 12- miesięczną gwarancją producenta. Produkty oferowane w Sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)