Ochraniacze dziecięce rolki deskorolka L ZING U (6999613401)

zakończona
10,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 24,00 zł
  • lokalizacja: Rawa Mazowiecka, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: dziewczynka, chłopiec

opis

TOP-DECOR

Zestaw ochraniaczy na dłonie, łokcie i kolana ZING rozmiar L


Zdjęcia katalogowe produktu:



Zdjęcia rzeczywiste produktu:

Defekt w postaci rozdartego kawałka materiału (lewy ochraniacz łokcia):


Specyfikacja produktu:

  • wytrzymała i trwała konstrukcja
    • przeznaczony dla dzieci w wieku od 3 lat (rozmiar L)
    • max. waga użytkownika 25-50kg
    • wykończenie z miękkiej pianki
    • zapięcia w postaci regulowanym pasków z rzepami

Opakowanie zastępcze

Produkt UŻYWANY,

posiadający normalne ślady użytkowania (otarcia)



TEL: 509 - 233 - 874

E-MAIL: top.decor@interia.pl


Przelew Bankowy

Należy dokonać przelewu na :

62 1500 1689 1216 8005 7107 0000


Przesyłka kurierska

INPOST I DPD

Odbiór osobisty

Możliwość odbioru osobistego

w godzinach od 8:00 do 16:00

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 19,00 zł

Lokalizacja: Rawa Mazowiecka, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
20,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
25,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TOP-DECOR Sprzedaż Wykładzin i Dywanów Helena Matysek
Reymonta 7A/11
96-200 Rawa Mazowiecka
Dodatkowe informacje

 

1. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KONSUMENTA za niezgodność z umową sprzedaży zakupionego PRODUKTU na zasadach określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz w Kodeksie Cywilnym.

2. Towar UŻYWANY nie podlega procedurze reklamacyjnej. 

3. W przypadku stwierdzenia niezgodności wysłanego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji z tytuły rękojmi.

4. W celu zgłoszenia reklamacji Klient może wypełnić protokół reklamacyjny pobrany z sieci, lub też w innej formie opisać podstawy reklamacji i przesłać dokumentację fotograficzną oraz przedstawić swoje żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie za pośrednictwem Poczty lub drogą elektroniczną do SPRZEDAWCY. 

Adres do korespondencji: 

TOP-DECOR
Sprzedaż Wykładzin i Dywanów
Helena Matysek

Reymonta 7A/11

96-200 Rawa Mazowiecka

Polska

Email: top.decor@interia.pl

5. W porozumieniu ze SPRZEDAWCĄ, po ocenie niezgodności reklamowanego PRODUKTU z umową, KONSUMENT jest zobowiązany dostarczyć go na adres SPRZEDAWCY. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony i podpisany protokół reklamacyjny.

6. REKLAMACJA zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia, SPRZEDAWCA ustosunkuje się do reklamacji drogą pisemną lub elektroniczną. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.

7. Jeżeli PRODUKT ma wadę, KONSUMENT może żądać wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcia wady w rozsądnym czasie.

8. KONSUMENT nie może odstąpić od UMOWY, jeśli wada jest nieistotna.

9. SPRZEDAWCA ma prawo odmówić zadośćuczynieniu żądaniu KONSUMENTA, jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego PRODUKTU w sposób zaproponowany przez KONSUMENTA jest niemożliwy lub doprowadzenie do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez SPRZEDAWCĘ i konieczności odesłania wadliwego towaru przez KONSUMENTA, SPRZEDAWCA może skontaktować się mailowo lub telefonicznie z KONSUMENTEM w celu ustalenia dalszej procedury reklamacji.

11. SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłek przez przewoźnika (kuriera). Jeśli jednak zaistnieje taka sytuacja, prosimy o przesłanie kopi druku uszkodzenia paczki wypełnionej w obecności kuriera w celu złożenia reklamacji u przewoźnika.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Top-decor Sprzedaż Wykłądzin i Dywanów Helena Matysek
Reymonta 7A/11
96-200 Rawa Mazowiecka

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta KUPUJĄCY będący KONSUMENTEM zawierając „umowę na odległość” ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru. Warunkiem dotrzymania terminu jest wysłanie w tym czasie do Sprzedawcy pisemnego oświadczenie o odstąpieniu od umowy (może to być również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną).

2. SPRZEDAWCA ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia i otrzymania oświadczenia KONSUMENTA o odstąpieniu od umowy, zwrócić KONSUMENTOWI wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie). SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli SPRZEDAWCA nie zaproponuje odbioru Produktu od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez KONSUMENTA dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. KONSUMENT po zgłoszeniu rezygnacji z zakupu towaru, ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt SPRZEDAWCY lub przekazać go osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

4. Koszty związane z odstąpieniem od umowy (zwrot produktu) ponosi KONSUMENT. Jeżeli KONSUMENT wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w serwisie aukcyjnym lub serwisie z ogłoszeniami, SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek nadanych „za pobraniem” w ramach zwrotu, jeśli obie strony nie ustaliły tego przed wysłaniem paczki. KONSUMENT ponosi również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w przypadku umów:

· świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

· w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

· w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

· w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

· świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

Adres do wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy i odesłania towaru:

TOP-DECOR – Sprzedaż Wykładzin i Dywanów

Helena Matysek

Reymonta 7A/11

96-200 Rawa Mazowiecka

Polska

drogą elektroniczną (e-mail)

top.decor@interia.pl z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”

O sprzedającym
top-decor
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

328

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 509233874
poniedziałek
09:00 - 17:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa - czwartek
09:00 - 17:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: top.decor@interia.pl
telefon: 509233874