OCHRANIACZ PODKŁAD NA MATERAC 90x200 ATEST (6482023989)

10 dni do końca
cena kup teraz
33,90 zł
z 24 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Miedzna
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
MOJE DANE

Firma Handlowa AB
Agnieszka Boczkowska
ul. Orzeszowska 21
07-106 Miedzna
tel: 530 230 979
(W godz: 7.00 - 15.00)
sklep@ortopedik.eu

PŁATNOŚCI
WYSYŁKA



Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy GLS lub Poczty Polskiej. Koszt wysyłek jest umieszczony w zakładce "Dostawa i płatność".

NIEPRZEMAKALNY PODKŁAD NA MATERAC

WYMIARY: 90cm x 200cm



Antyalergiczny, nieprzemakalny podkład RIZO. Wykonany z miękkiej w dotyku tkaniny frotte oraz nieprzemakalnej spodniej warstwy wykonanej z ceraty. Doskonale chroni materac przed zabrudzeniami.

Umieszczone na rogach podkładu gumki zapobiegają zsuwaniu się z łóżka. Delikatne materiały, z których wykonano podkład, są łagodne dla skóry, nie powodują podrażnień i odparzeń oraz działają kojąco na stawy i kręgosłup.

Idealnie nadają się dla szpitali, hospicjów, domów spokojnej starości, a także dla dzieci, osób z dolegliwościami alergicznymi i reumatoidalnymi.

Cechy produktu:

  • Podkłady można prać w temperaturze 95 stopni
    (wysoka temperatura prania ułatwia utrzymanie podkładu w należytej czystości)
  • Wysoka jakość produktu została potwierdzona certyfikatem OEKO-TEX STANDARD 100
    (ten znak potwierdza, że produkt został przebadany przez niezależny instytut badawczy Stowarzyszenia OEKO-TEX pod kątem ponad 100 parametrów istotnych dla zdrowia i uzyskał pozytywne wyniki)
Zdrowotne i jakościowe walory podkładów zostały potwierdzone pozytywną opinią kliniczną oraz Świadectwem Jakości Instytutu Leków w Warszawie


Przeznaczenie:
  • dla dzieci
  • dla osób z olegliwościami alergicznymi i reumatoidalnymi
  • do użytku w szpitalach
  • do użytku w domach spokojnej starości
  • w hospicjach
  • w opiece nad osobami obłożnie chorymi
Zobacz nasze pozostałe aukcje
Strona "O Mnie" Wszystkie aukcje
Kontakt

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt mailowy:

sklep@ortopedik.eu

lub telefonicznie pod numerem:
530 230 979
godz. 7:00-15:00 (pn.-pt.)
Numer konta

mBank:
81 1140 2004 0000 3402 7452 0252
Reklamacje i zwroty

Do każdego przedmiotu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT. W przypadku wszelkich nieprawidłowości związanych z Państwa zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Jeżeli kupiony przedmiot nie spełnia Państwa oczekiwań, w ciągu 10 dni od daty zakupu istnieje możliwość zwrotu towaru nie noszącego śladów użytkowania.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 81114020040000340274520252
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą zajmującą się internetową sprzedażą artykułów medycznych, rehabilitacyjnych i ortopedycznych. Swoim klientom oferujemy wyłącznie najwyższej jakości produkty w atrakcyjnych cenach.Rozumiemy, że w przypadku artykułów medycznych ważne jest, aby towar dotarł jak najszybciej do oczekującej osoby, dlatego też zdecydowaną większość artykułów oferowanych na naszych aukcjach mamy dostępną "od ręki" w naszym magazynie. Staramy się, aby nasze przesyłki były wysyłane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.Jako legalnie działająca firma do każdego zamówienia dołączamy dokument sprzedaży lub na życzenie fakturę VAT.Kupując u nas masz gwarancję błyskawicznej i profesjonalnej obsługi oraz atrakcyjnej cenowo oferty!

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

1.Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać pod adresem sklep@ortopedik.eu W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu. 2.Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji. 3.Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) we wskazanych serwisach oraz z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi. 4.Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres: Firma Handlowa A.B. 07-106 Miedzna, ul. Orzeszowska 21 3.Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji. 4.Sklep niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. 5.Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni. 6.Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych (imię, nazwisko, adres) lub błędnego numeru konta.