OCHRANIACZ ŁOKCI ELBOW FOX LAUNCH PRO S (6999637468)
- Przesyłka kurierska 16,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
- lokalizacja: Chełm, Polska
- czas wysyłki: do 2 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Nie wystawiam faktury
- rodzaj: ochraniacze na łokcie
- marka: Fox
Lokalizacja: Chełm, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail [moto_car@poczta.onet.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego kopię dowodu zakupu (ksero czy skan paragonu), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Towar reklamacyjny kupujący odsyła na swój koszt. Po naprawie odsyłamy na mnasz koszt.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
DOTYCZY TYLKO KLIENTA DETALICZNEGO
Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail [moto_car@poczta.onet.pl], lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego kopię dowodu zakupu (ksero czy skan paragonu), wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci całkowity koszt towaru + najtańszą opcję dostawy zawartą w ofercie danego towaru. Jeżeli jedną z opcji był transport gratis za 0zł. to to jest najtańsza opcja transportu. Jeżeli wystąpił zakup kilku przedmiotów i został policzony jeden koszt transportu, sprzedawca również zwraca jeden koszt dostawy. Zwrot kosztu dostawy następuje po zwróceniu wszystkich towarów. Jeżeli będzie zwracany jeden towar zwrot kosztów transportu nie przysługuje. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Kupujący ma prawo użyć towaru na warunkach przewidzianych w ustawie. W takim przypadku Sprzedający ma prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną cześć proporcjonalną do stopnia zużycia. Towar Powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi metkami i oznaczeniami. Proszę zwrócić też dowód zakupu (może to być paragon lub inny dokument potwierdzający zakup). Towar należy bezpiecznie zapakować i zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie. Za powstałe uszkodzenia w transporcie odpowiada Kupujący. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: [moto_car@poczta.onet.pl]. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby przedsiębiorstwa. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. (Koszt odesłania towaru ponosi kupujący). Przesyłki wysyłane za pobraniem przez Kupującego nie będą przez Sprzedającego odbierane. Zwrot pieniądze nastąpi na podane przez Kupującego konto w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przez Sprzedającego. Wszystkie sprzedawane przez nas towary posiadają gwarancję producenta (1 rok lub 2 lata zależnie od towaru) lub można skorzystać z prawa rękojmi lub niezgodności towaru z umową. Jeżeli kupujący nie odbierze zamówionego towaru i przyczyną nie jest uszkodzenie towaru w transporcie, a towar do nas wróci,zostanie obarczony kosztem transportu do nas ,którego kwota zależy od indywidualnych ustaleń między sprzedającym a firmą kurierską. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce przy wpłacie pieniędzy na nasze konto a klient zrezygnuje z zakupu, kwota zwrócona kupującemu będzie pomniejszona o koszt transportu do nas. Przy opcji pobrania kwota za transport do nas zostanie wystawiona na paragon lub fakturę. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Wszelkie prawa konsumenta i sprzedawcy reguluje Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i według niej realizowane są procedury reklamacji czy zwrotu towaru.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- mot*****@************** (pokaż)
- 825****** (pokaż)
- 505****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Moto-Car Filipczuk
ul. Narutowicza 18
22-100 Chełm
tel. 82 5652749
kom. 505274864
NIP:
563-137-60-07
Zaświadczenie o wpisie do EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ wydano pod nr. 946 przez Wójta Gminy Rejowiec.
Rozpoczęcie Działalności Gospodarczej - 01 sierpień 1998 r.
Oświadczam iż zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży (jeżeli takie są).
Przedpłat należy dokonywać na konto:
36 1020 1563 0000 5402 0012 4495 (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.) Podając w tytule nick z allegro lub imię i nazwisko
Z REGUŁY NIE WYSYŁAMY TOAWARU ZA GRANICĘ.
JEŻELI JEDNAK KUPUJĄCY CHCIAŁBY TAKĄ OPCJĘ WYBRAĆ, SZCZEGÓŁY I CENĘ TRANSPORTU USTALAMY INDYWIDUALNIE MAILOWO.
JEŻELI MAMY TRANSPORT GRATIS DOTYCZY TO TYLKO TERYTORIUM POLSKI. WYSYŁKA ZA GRANICĘ JEST PŁATNA. ZWYKLE WYSYŁAMY POCZTĄ POLSKĄ.
Pozostałe informacje
Wysyłka zamówionych towarów następuje zwykle w ciągu 2 dni roboczych. Sobota i niedziela to nie są dni robocze.
Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia z przyczyn losowych do 7 dni roboczych.
Jeżeli takie opóźnienie nastąpi każdorazowo będziemy informowali o tym klientów mailowo bądź telefonicznie.
Oczywiście będziemy robili wszystko aby do opóźnień nie dochodziło.
Jeżeli w ciągu tygodnia wypada święto albo inny wolny dzień realizacja wydłuża się o tyle dni ile jest wolnego.
Z uwagi że pracujemy do godziny 17 zakupy po tej godzinie traktowane są jako zakupy z następnego dnia roboczego.
Przykładowo zakup zrobiony w piątek po godzinie 17 traktowany jest jako zrobiony w poniedziałek. A jak wypada święto to następny dzień pracujący.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu