OBUDOWA KLAPKA BATERII Sony Xperia M5 E5603 CZARNA (6922314877)

zakończona
19,95 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 9,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.1 [kg]

opis

KLAPKA BATERII XPERIA M5 CZARNA
Klapki są fabrycznie nowe, najwyższej jakości. Zawierają warstwę kleju ułatwiającą montaż.

Na innych naszych aukcjach dostępny kolor biały i złoty.

Bardzo łatwa instalacja, nie wymagająca lutowania!

Gwarancja 6 miesięcy,

PRODUKTY ZAMÓWIONE DO GODZINY 13:30 WYSYŁAMY TEGO SAMEGO DNIA!
Gwarancja 6 miesięcy.

Wysyłka z Polski.
19,95 ZŁ
1

DOŚWIADCZENIE

Posiadamy bogate doświadczenie (8 lat w branży, tysiące naprawionych telefonów).
2

LEGALNA FIRMA

Jesteśmy legalnie działającą, zarejestrowaną firmą w Polsce. Do zamówień wystawiamy FV lub paragon.
3

INDYWIDUALNE PODEJŚCIE

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.
4

DOBRY KONTAKT

Cechuje nas doskonały kontakt z klientem. Jesteśmy z nim w stałym kontakcie.
5

BEZ POŚREDNIKÓW

Jesteśmy bezpośrednim importerem sprawdzonych części serwisowych, co zyskuje niskimi cenami i szybkim czasem realizacji.
6

SATYSFAKCJA PRIORYTETEM

Zadowolony klient i jego usatysfakcjonowanie jest dla nas priorytetem.
ING BANK ŚLĄSKI
34 1050 1461 1000 0092 1930 6017

Wszystkie zamówienia opłacone do 13:30 wysyłamy tego samego dnia za pośrednictwem Poczty Polskiej lub InPost przesyłki kurierskie.

E-mail: biuro@frabel.pl
Tel. 666 669 679
GG: 956802
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u FRABEL_PL za co najmniej 300,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FRABEL
Okólna 5
27-400 Ostrowiec świętokrzyski
Dodatkowe informacje

Firma FRABEL, jako sprzedawca, pośredniczy między użytkownikiem a producentem w procesie reklamacji gwarancyjnej. Reklamacji podlegają wyłącznie przedmioty, które posiadają wadę fabryczną, a nie te które zostały uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie, montaż lub uszkodzenie mechaniczne. W razie reklamacji lub zastrzeżeń co do otrzymanego towaru, klient zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt reklamowanego przedmiotu / towaru na adres podany przez sprzedawcę. Przesyłkę zwrotną należy zabezpieczyć w taki sposób, aby nie została uszkodzona podczas transportu. Przesyłki pobraniowe nie są przez nas odbierane. Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu gwarancji jest przyjmowane na podstawie zgłoszenia tego faktu na adres: biuro@frabel.pl oraz nadesłanie z reklamowanym produktem dowodu zakupu i kompletnie wypełnionego formularza reklamacyjnego. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. O decyzji w sprawie reklamacji Klient informowany jest drogą elektroniczną (poprzez e-mail) bądź pocztową. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji / odstąpienia (złożonego po terminie 14 dni) nasza firma nalicza opłatę za ponowną wysyłkę towaru do Klienta.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FRABEL
Okólna 5
27-400 Ostrowiec świętokrzyski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

sprzedający
Dodatkowe informacje

1) Przesyłkę zwrotną należy odesłać na własny koszt i zabezpieczyć ją w taki sposób, aby nie została uszkodzona podczas transportu. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem. 2) Konsument (osoba fizyczna) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od momentu wejścia w jego posiadanie, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania (ślady użytkowania, oznaki montażu, odklejone folie ochronne itp.). 3) Wraz z towarem należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (jeżeli nie zostało wysłane w formie elektronicznej) oraz dowód zakupu (jeżeli Państwo posiadacie). Jeżeli w przypadku zwrotu przedmiotu klient nie odeśle w przesyłce narzędzi, bądź odesłane narzędzia będą używane - kupujący zostanie obciążony kwotą 4,99 zł, która jest wynikiem zmniejszenia wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej. Jeżeli używałeś narzędzia zatrzymaj je. 4) Nieczytelne wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość spowoduje wstrzymanie zwrotu. 5) W przypadku odstąpienia złożonego po terminie 14 dni nasza firma nalicza opłatę za ponowną wysyłkę towaru do Klienta.

O sprzedającym
FRABEL_PL
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

1350

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Pozostałe informacje

UWAGA!!!

OPCJA WYSYŁKI ZA POBRANIEM JEST DOSTĘPNA TYLKO DLA ALLEGROWICZÓW Z MINIMUM 10 POZYTYWNYMI KOMENTARZAMI, KTÓRZY NIE POSIADAJĄ ŻADNEGO NEGATYWNEGO KOMENTARZA DOTYCZĄCEGO NIE ODEBRANIA PRZESYŁKI POBRANIOWEJ.

Przed montażem dokładnie zapoznaj się z informacją umieszczoną na opakowaniu z dotykiem. Proszę nie usuwać foli ochronnych przed sprawdzeniem dotyku/digitizera. Bez względu na ilość zakupionych paneli/szybek dajemy jeden zestaw narzędzi.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

- produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne

- wada jest spowodowana nieprawidłowym montażem

W koszt przesyłki wliczona jest cena wysyłki.

1. Mój przedmiot jeszcze nie przyszedł?

Twój przedmiot zostanie wysłany w ciągu 24-48 godzin od złożenia zamówienia. Upewnij się, że po zakupie poinformowałeś sprzedającego o wybranej przez siebie formie płatności (przedpłata, pobranie), sposobie wysyłki przedmiotu, dokładnym adresie na który ma zostać wysłany towar oraz wybrałeś kolor (w przypadku, gdy na aukcji jest podany więcej niż jeden kolor).

Jeśli nadal nie otrzymałeś przesyłki, prosimy o kontakt z nami. W mailu koniecznie podaj login allegro, z którego dokonano zakupu.

2. Otrzymałem przedmiot, ale został uszkodzony?

W przypadku wybrania przez klienta opcji przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej (list polecony ekonomiczny bądź priorytetowy) informujemy, że przesyłki są nieubezpieczone i Poczta Polska nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki powstałe podczas transportu, które niestety czasami się zdarza.

W przypadku wybrania przez klienta opcji przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej (paczka zwykła lub pobraniowa) zapewniamy Państwu darmową wysyłkę powtórną z nowym towarem bądź zwrot gotówki. Proszę sprawdź zawartość przesyłki w obecności kuriera (zarówno stan towaru jaki i zamówione ilości). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków kurier ma obowiązek spisania protokołu zaznaczając w jakim stanie jest opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne (rozerwania, wgniecenia, przełamania). Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu reklamacji.

3. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak. Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane możemy je anulować i zwrócimy Ci pieniądze.

4. Czy mogę samemu odebrać swój przedmiot?

Tak. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy, bądź telefoniczny.  

5. Czy mogę wymienić mój towar?

Tak. Jeśli nie jesteś zadowolony z przedmiotu, który Ci wysłaliśmy lub pomyliłeś model telefonu wtedy możemy go wymienić na inny. Będziesz musiał wówczas pokryć koszt ponownej wysyłki. Warunkiem wymiany przedmiotu jest odesłanie go w stanie nienaruszonym (nie może być montowany i musi posiadać folie ochronne)