Obudowa InWin BP655 mini ITX zasilacz TFX 250W (6482878292)

11 dni do końca
cena kup teraz
185,00 zł
z 5 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
Zakupy powyżej 2 500 zł
  • lokalizacja: Zakręt; Warszawa-Wesoła
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • Kontakt

    tel. (22) 760-73-76

    allegro@ntt.pl

    Sklep NTT
    Zakręt ul. Trakt Brzeski 89
    05-077 Warszawa - Wesoła
    Budynek firmy
    NTT System S.A. parter

  • Płatności

    Odbiór Osobisty: gotówką, przelew-przedpłata, Payu, raty Payu


    Poczta Polska: przelew-przedpłata, Payu, raty Payu


    Przesyłki Kurierskie: pobranie, przelew-przedpłata, Payu, raty Payu

Witamy i zapraszamy na naszą aukcję!

Obudowa InWin BP655

mini ITX zasilacz TFX 250W (80 Plus Bronze)

  • Kod producenta BP655.250PU3HAD(85+)
  • Kolor : czarny
  • Typ obudowy mini ITX
  • Obsługiwane płyty główne : MiNI-ITX
  • Zasilacz TFX 250W sprawności 85% (80 Plus Bronze) w komplecie z obudową
  • Możliwość pracy w pionie i w poziomie
  • Mała, elegancka obudowa
  • Atrakcyjna cena - 185 zł !


Specyfikacja


Wymiary 65 x 100 x 310 mm (8.2L)
Wielkość płyty głównej
Mini-ITX
Wnęki zewnętrzne

5.25" x 1

Wnęki wewnętrzne
  • 3.5" HDD (1") x 1
    3.5" HDD (0.8") x 1
Zasilacz
250Wat
Porty I/O z przodu:

2x USB 2.0

Mic-in

Audio-out

Ilość slotów rozszerzeń: Low Profile Card Slot x 1

  • Zasilacz TFX 250W sprawności 85% (80 Plus Bronze) w komplecie z obudową

Galeria

Dostępność

Towar sprzedawany na naszych aukcjach allegro jest dostępny w naszym magazynie. W sporadycznych przypadkach gdy towar musimy zamówić - informacja o czasie realizacji podana jest w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚĆ"


Wszystkie produkty dostępne w ofercie są wolne od wad fizycznych i prawnych (z wyłączeniem wad wskazanych w konkretnych ofertach sprzedaży), oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.


Wysyłka kurierem natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty lub po potwierdzeniu przesyłki za pobraniem, w przypadku wysyłek Pocztą Polską przesyłki nadawane są do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.


Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem również gdy płatność następuje przy odbiorze. Możliwe formy płatności cennik dostaw oraz czas dostawy znajduję się w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚĆ"

Satysfakcja

Jesteśmy największym, polskim producentem komputerów stacjonarnych, dostarczanych zarówno pod marką własną, jak i markami zleconym. Zajmujemy się również produkcją tabletów oraz zamienników tuszy i tonerów pod naszą marką PRINTT. Firma należy do grona czołowych dystrybutorów akcesoriów, podzespołów oraz urządzeń peryferyjnych w Polsce.


Funkcjonując na rynku IT od ponad 24 lat, NTT System jest jednym z najbardziej doświadczonych polskich przedsiębiorstw w tej branży. Firma, która powstała w Singapurze, w połowie lat 80-tych, przeszła charakterystyczną dla większości firm tego sektora drogę od małej spółki do nowoczesnego, wielo-oddziałowego przedsiębiorstwa. W kwietniu 2007 r. Spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.


Siedziba firmy wraz z potężnym centrum produkcyjno-serwisow­ym i zapleczem logistyczno-magazyno­wym mieści się w miejscowości Zakręt.

Zwroty

Nabywca będący konsumentem ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania towaru.( zgodnie z USTAWĄ z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta)


Zwracany produkt musi by? kompletny, nie zniszczony (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami , które były z nim dostarczone).


Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Nabywca może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia.

Wzór odstąpienia od umowy

Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy na trwałym nośniku potwierdzenie jego otrzymania.


W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.


Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.

Wysyłka / odbiór osobisty

Wszystkie większe i wartościowsze przesyłki nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej FEDEX lub DHL.

Towar w większości przypadków dociera do Ciebie już następnego dnia roboczego.


Wysyłki realizowane są tylko od poniedziałku do piątku.


W przypadku drobnych produktów istnieje możliwość wybrania wysyłki za pomocą Poczty Polskiej informacja o takiej możliwości znajdować się będzie w zakładce "DOSTAWA I PŁATNOŚĆ".


Absolutnie nic nie zarabiamy na przesyłkach, zysk mamy jedynie ze sprzedanego towaru.


Robiąc zakupy w naszym sklepie możesz je także odebrać osobiście w godzinach otwarcia w siedzibie firmy.. Po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru, zapraszamy do nas po odbiór.


W przypadku gdy odbiór dotyczy towaru zakupionego w ramach działalności gospodarczej ( zakup na fakturę ) a płatność za towar nastąpiła za pośrednictwem przedpłaty ( płatność Payu lub przedpłata przelewem tradycyjnym), wydanie towaru następuje właścicielowi firmy lub osobie pisemnie przez niego upoważnionej Wzór upoważnienia

Kontakt / dojazd

Adres sklepu:

Sklep NTT

Zakręt ul.Trakt Brzeski 89

05-077 Warszawa - Wesoła

Godziny pracy: pn-pt 9.00 - 16.30

tel. (22) 760-73-76


MAPKA DOJAZDU


Zapraszamy na nasze nasze aukcje


Wszelkie prawa zastrzeżone © 2013 NTT System S.A.
Kopiowanie, przetwarzanie i ropzowszechnianie w całości lub części bez naszej zgody jest zabronione.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Yalu_pl_Aukcje za co najmniej 2 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Ze względu na bezpieczeństwo przesyłek wysyłam kurierem FEDEX / DHL (natychmiastowa dostawa!!!)

Wysyłka Pocztą Polską (tylko wybrane przedmioty) - wysyłka do 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty ( nie wysyłamy towaru w dniu zakupu)
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Zajmujemy się szeroko pojętą sprzedażą części komputerowych i powiązanych z nimi akcesoriami. Jesteśmy częścią firmy z wieloletnim doświadczeniem w tej branży. Posiadamy zaplecze towarowe jaki i serwisowe. Towar wystawiamy na aukcjach posiadamy na stanie magazynu bez konieczności ściągania go dla klienta po wylicytowaniu - jest to niewątpliwa zaleta. Kupując u nas nie czekasz na towar to towar czeka na Ciebie! Zaplecze magazynowe pozwala nam na wyjątkowo bezpieczne i solidne pakowanie przesyłek co potwierdza większość komentarzy wystawianych przez naszych kontrahentów. Kupując u nas gwarantujemy rozsądne ceny oraz szybką i bezpieczną wysyłkę. ODBIÓR OSOBISTY Robiąc zakupy w naszym sklepie możesz je także odebrać osobiście. Po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest w pełni skompletowane i gotowe do odbioru, zapraszamy do nas po odbiór.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
SZANOWNI PAŃSTWO Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” mają Państwo zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość bez podania przyczyny w terminie 14.Termin do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Sklep.NTT.pl NTT System S.A. Zakręt ul. Trakt Brzeski 89 05-077 Warszawa - Wesoła email: allegro@ntt.pl lub/i poprzez zakładkę (pytanie do sprzedającego) Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza otrzymasz wpisując poniższy link w przeglądarce internetowej: http://sklep.ntt.pl/odstapienie_wzor.doc Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. ZWROT TOWARU a) Zwracany towar należy odesłać nam na adres: „Sklep.NTT.pl ” NTT System S.A. Zakręt ul. Trakt Brzeski 89 05-077 Warszawa – Wesoła ,niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy z tytułu odstąpienia od umowy związane z odesłaniem do nas towaru. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. b) W przypadku towarów ,które ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą proponujemy ich odbiór zorganizowany w naszym zakresie przez wyspecjalizowaną firmę kurierską. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 25 PLN c) Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - Zawartej w drodze aukcji publicznej; - O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi ; - O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

GWARANCJA Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji oraz rodzaj gwaranta dla każdego produktu widnieje w jego opisie na stronie z ofertą. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest sprzedawca produkt należy skontaktować się ze sprzedawcą. RĘKOJMIA 1) NTT System S.A odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. 2) Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3) Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 4) NTT System S.A. rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni NTT System S.A. nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi NTT System S.A. OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem allegro@ntt.pl lub/i poprzez zakładkę (pytanie do sprzedającego) , oraz w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W odpowiedzi kupujący otrzyma informację zwrotną w jaki sposób będzie przebiegać dalej proces reklamacji oraz jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający poprosi składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Przy zakupie przez konsumenta reklamowany towar odbierzemy we własnym zakresie w innym przypadku towar należy odesłać na adres: Sklep.NTT.pl NTT System S.A. Zakręt ul. Trakt Brzeski 89 05-077 Warszawa - Wesoła Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

ZASADY ODBIORU TOWARU OD PRZEWOŹNIKA 1. Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź stan opakowania zewnętrznego: - czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone. - czy taśmy zabezpieczające przesyłkę są oryginalne i nie są poprzerywane lub poprzecinane. 2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś płatność ''za pobraniem'' przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. 3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, zgodna z zamówieniem a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody z odbiorcą w terminie 7 dni od jej dostarczenia. 4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody. Pamiętaj, aby: - wypełnić wszystkie pola protokołu szkody - zachować kopię protokołu dla siebie 5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się z niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta firmy kurierskiej w celu zgłoszenia interwencji: - DHL : 42 6 345 345 - FEDEX : 801 002 800 / 22 211 80 00 Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. 6. O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość drogą mailową. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co dokładnie się stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania lub towaru z każdej strony (w szczególności uszkodzone miejsca) oraz wnętrza pudełka wraz z wypełnieniem.