Obudowa dysków SATA 3.5'' Renkforce USB 3.0 (6541060734)

zakończona
109,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,99 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy

Obudowa dysków SATA 3.5 '' renkforce GD35612-3.0, USB 3.0

Producent: renkforce / Numer produktu: 708036 / Waga produktu: 0.63kg
Obudowa na dyski twarde 3,5" USB 3.0

Obudowa dysków SATA 3.5 '' renkforce GD35612-3.0, USB 3.0


Obudowa jest wykonana z mocnego, szczotkowanego aluminium, przez co zapewnia zarówno doskonałe zabezpieczenie przed oddziaływaniem z zewnątrz oraz wyróżnia się pod względem wizualnym.

Charekterystyka

  • Obsługuje dyski twarde SATA II i SATA III
  • Złącze USB 3.0
  • Powierzchnia ze szczotkowanego aluminium nadaje elegancki wygląd

W zestawie

  • Obudowa
  • Kabel USB 3.0
  • Śruby mocujące
  • Zasilacz
  • Instrukcja

Specyfikacja techniczna

Głębokość netto 179 mm
Interfejsy (Komputer/Multimedia­) USB 3.0
Maksymalna obsługiwana pojemność dysku twardego 4 TB
Materiał aluminium
Pasuje do dysków twardych (HDD / SSD) 3.5 ''
Rodzaj obudowy (Kategoryzacja) Obudowa dysków SATA
Szerokość netto 120 mm
Waga netto 255 g
Wysokość netto 31.5 mm
Zasilanie Zasilanie z sieci elektrycznej
Złącze dysku twardego SATA I, SATA II, SATA III

Pozostałe zdjęcia

Zobacz również

Bestsellery

Warunki zakupu

Na wszystkie nasze produkty oferujemy 20 dniowy termin zwrotu oraz 24 miesięczną gwarancję (dla produktów marki Voltcraft gwarancja wynosi 36 miesięcy) - daje to pewność jakości towarów i bezpieczeństwa zakupów. Nasze magazyny znajdują się w Niemczech, dlatego przeciętny termin realizacji zamówienia (dostawy) wynosi 2-5 dni roboczych. Liczony jest od dnia zapłaty. A w przypadku przesyłek płatnych „za pobraniem” od dnia złożenia zamówienia.
Czas przygotowania przesyłki do wysłania trwa od 1 do 2 dni roboczych (licząc od dnia następnego po złożeniu zamówienia).

UWAGA! Jest możliwość odbioru osobistego w Krakowie. Po zakupie czekaj na informacje o terminie odbioru. Czytaj więcej

© Copyright by Conrad 2015
Kontakt: pn.-pt. w godzinach 9.00 - 17.00, tel.: 801 005 133 lub 12 622 98 00, e-mail: bok@conrad.pl
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Conrad_Outlet za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 19,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesyłki kilku sztuk uzależniony jest od łącznej wagi zamówionych produktów, a nie od ilości kupionych przedmiotów.
do 0,5 kg -> przedpłata 17,99 zł -> pobranie 23,99 zł
0,501-3 kg -> przedpłata 19,99 zł -> pobranie 25,99 zł
3,001-30 kg -> przedpłata 29,99 zł -> pobranie 35,99 zł
powyżej 30,001 kg -> przedpłata 59,99 zł -> pobranie 65,99 zł
Odbiór osobisty w Krakowie (tylko przedpłata) koszt przesyłki 0 zł.
Zamówienia złożone do godziny 16:00 będą obsługiwane tego samego dnia roboczego.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedawcą Produktów jest Conrad Electronic sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-637) przy ul. Kniaźnina 12, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem: 0000287675 przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, obecny organ rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy, NIP: 5272549760, REGON: 141053620, kapitał zakładowy: 50.000 zł. Dane teleadresowe: e-mail: bok@conrad.pl; tel. 801 005 133*, (12) 622 98 00* - od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni wolnych od pracy), w godzinach: od 9.00 do 17.00., fax*: 622 98 10 * Koszt połączenia – według stawek operatora sieci Klienta. Sprzedawca w procesie obsługi zamówień kontaktuje się z Klientami za pomocą poczty elektronicznej na podany adres e-mail lub telefonicznie.

kontakt

  • 801 005 133
    Od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Koszt połączenia – według stawek operatora.
  • 12 622 98 00
    Od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Koszt połączenia – według stawek operatora.
  • 12 622 98 10
    Fax. Koszt połączenia – według stawek operatora.
  • bok@conrad.pl
    W procesie obsługi kontaktujemy się poprzez pocztę elektroniczną na podany adres lub telefonicznie.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 20 dni

adres do zwrotu:
Conrad Electronic sp. z o.o. Dział Zwrotów i Reklamacji
Jędrzychowice 34G
59-900 Zgorzelec
 
Informacje o prawie odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy: Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy albo w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas: Conrad Electronic sp. z o.o., ul. Kniaźnina 12, 31-637 Kraków, tel.12 622 98 00 nr faxu: 12 622 98 10, adres e-mail: bok@conrad.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) zamieszczonego poniżej lub z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do Regulaminu Sklepu Conrad.pl, zamieszczonego na stronie www.conrad.pl, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić formularz odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.conrad.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Proszę rzecz zwrócić na adres: Conrad Electronic Sp. z o.o. Dział Zwrotów i Reklamacji Jędrzychowice 34G, 59-900 Zgorzelec lub na adres: Conrad Electronic sp. z o.o. ul. Kniaźnina 12, 31-637 Kraków Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Poniżej szacunkowy koszt standardowych przesyłek kurierskich: MASA OPŁATA (ZŁ) opakowanie do 1kg 35 powyżej 1 kg do 5 kg 42 powyżej 5 kg do 10 kg 45 powyżej 10 kg do 20 kg 50 powyżej 20 kg do 30 kg 55 powyżej 30 kg do 50 kg 90 W przypadku przesyłek wielkogabarytowych (tj. przekraczających rozmiar wagę 50 kg), wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 2000 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Informacje o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827): Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11. zawartej w drodze aukcji publicznej; 12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy, zawarty w załączniku do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827): (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: Conrad Electronic sp. z o.o., ul. Kniaźnina 12, 31-637 Kraków, tel.12 622 98 00, nr faxu: 12 622 98 10, adres e-mail: bok@conrad.pl. Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*): Imię i nazwisko konsumenta (-ów): Adres konsumenta (-ów): Podpis konsumenta (-ów): (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data: (*) Niepotrzebne skreślić.

reklamacje

W celu zareklamowania wadliwego Produktu, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wadliwości Produktu, ze wskazaniem czy korzysta z rękojmi, czy z gwarancji, przyczyny reklamacji (określić w przybliżeniu na czym wada polega), podaniem swoich danych, w tym adresu email lub numeru telefonu, potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji. W przypadku dochodzenia uprawnień z rękojmi, Klient powinien wskazać, wybrany sposób realizacji reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy o ile wada jest istotna. Reklamację, wadliwy Produkt, dowód zakupu (np. faktura VAT) lub informację o zakupie (np. nr zamówienia, data) należy wysłać na adres: Conrad Electronic Sp. z o.o. Dział Zwrotów i Reklamacji Jędrzychowice 34G, 59-900 Zgorzelec. Reklamację można złożyć również przy wykorzystaniu doręczonego Ci z przesyłką formularza reklamacji. Klient po wypełnieniu formularza powinien odesłać go na podany powyżej adres. Gdy ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu byłoby nadmiernie utrudnione, Klient powinien udostępnić go w miejscu, w którym Produkt się znajduje. W celu skorzystania z możliwości odbioru reklamowanego Produktu przez Sprzedawcę lub uzyskania dodatkowych informacji o reklamacji, Klient może skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel. 801 005 133, (12) 622 98 00. Koszt połączenia według stawek operatora Klienta. Sprzedawca w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji poinformuje Klienta drogą elektroniczną na wskazany w reklamacji adres e –mail o rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli Klient składając reklamację zażądał wymiany Produktu na nowy lub naprawy albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny określając kwotę, o jaką cena być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do żądania w terminie 14 dni, oznacza to, iż żądanie uznał za uzasadnione. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca niezwłocznie ją zrealizuje np. wymieniając Produkt na nowy. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwróci Klientowi pieniądze. Istnienie i treści gwarancji oraz sposób realizacji. Wszystkie Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę objęte są gwarancją udzieloną przez Conrad Electronic SE, Klaus-Conrad-Str. 1, D-92240 Hirschau, Niemcy, Rejestr handlowy: Amtsgericht Amberg HRB 3896. Klient realizuje uprawnienia wynikające z gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy: Conrad Electronic sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (31-637) przy ul. Kniaźnina 12. Obowiązki gwaranta realizuje Sprzedawca. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu, a w przypadku produktów marki Voltcraft – 3 lata. Gwarancja zostaje udzielona na teren RP. Jeśli w okresie gwarancji ujawnią się wady, Sprzedawca w terminie 30 dni wymieni Produkt na wolny od wad lub zwróci cenę. W przypadku wyprzedania Produktu objętego gwarancją, obowiązek gwaranta ogranicza się do zwrotu Ceny. Gwarancją nie są objęte wady Produktu w razie jego zamontowania lub uruchomienia niezgodnego z dostarczoną instrukcją, a także: w razie jego użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją; gdy Produkt był naprawiany przez osoby inne niż gwarant, sprzedawca lub osoby przez nich upoważnione, wykazuje oznaki naturalnego zużycia lub uszkodzenia mechanicznego nie wynikającego z wady tkwiącej w Produkcie; gdy ujawnione wady są spowodowane nieprzestrzeganiem warunków montażu lub eksploatacji.Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Produktu). Klient może żądać wydania oświadczenia gwarancyjnego utrwalonego na papierze lub innym trwałym nośniku. W celu zareklamowania wadliwego Produktu na podstawie udzielonej gwarancji, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o wadliwości Produktu, ze wskazaniem, że korzysta z gwarancji, określić w przybliżeniu na czym polega wada, podać swoje dane, w tym adres email lub numer telefonu, potrzebne do rozpatrzenia reklamacji, a także wskazać, którego z przysługujących mu uprawnień się domaga (wymiana Produktu na nowy lub zwrot ceny). Reklamację, reklamowany Produkt, dowód zakupu (np. faktura VAT) lub informację o takim dowodzie (np. numer Zamówienia) należy wysłać do Działu Reklamacji Sprzedawcy na adres: Conrad Electronic Sp. z o.o. Dział Zwrotów i Reklamacji Jędrzychowice 34G, 59-900 Zgorzelec.

pozostałe informacje

Informacje o sposobie i terminie spełnienia świadczenia: Klient składając Zamówienie ma możliwość wyboru dostawy Produktu do Miejsca dostawy. Dostawy realizujemy za pośrednictwem kuriera, którym jest firma UPS. Termin realizacji Zamówienia (dostawy) wskazany jest przy Produkcie i liczony jest od dnia zapłaty, a w przypadku przesyłek płatnych za pobraniem od dnia złożenia zamówienia. Dostawy realizujemy jedynie na terytorium RP. Koszt dostawy zależy od Produktu (wagi, rozmiaru) i wskazany jest - przy Produkcie. Obowiązek przedsiębiorcy dostarczenia rzeczy bez wad: Conrad Electronic sp. z o.o. odpowiada za dostarczenie Produktu bez wad, na zasadach przewidzianych w kodeksie cywilnym. Możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur: Konsument posiada kilka możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności: 1. poprzez złożenie wniosku do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między stronami (postępowanie dobrowolne, bezpłatne z wyjątkiem kosztów ewentualnych rzeczoznawców); 2. poprzez złożenie wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu (postępowanie dobrowolne, bezpłatne z wyjątkiem kosztów ewentualnych rzeczoznawców); 3. poprzez złożenie wniosku do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów o wystąpienie do Sprzedawcy w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów lub o wystąpienie do Sprzedawcy w sprawie polubownego załatwienia sporu; 4. szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Pozostałe informacje takie jak przedmiot umowy (nabyty Produkt), jego cenę, sposób i koszt realizacji zamówienia (dostawy lub odbioru własnego), łączna kwota do zapłaty, wybrany sposób i termin zapłaty widnieją przy Produkcie, a dodatkowo zostaną Państwu przekazane drogą elektroniczną w mailu informującym o wysłaniu Produktów z magazynu.