OBRUS 120x160CM 13004PB/S8 T34 C.ZŁOTY-J. SZARY (6851704307)

cena kup teraz
56,29 zł
z 29 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
Zakupy od 110 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Kalisz, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kształt: prostokąt
  • wzór dominujący: inny wzór
  • informacje dodatkowe: plamoodporny
  • długość: 160 [cm]
  • szerokość: 120 [cm]
  • materiał wykonania: poliester
  • kolor: odcienie żółtego, odcienie szarości
Od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
HAFT
OFICJALNY SKLEP HAFT NA ALLEGRO
TOWAR WYSYŁAMY W CIĄGU 24 H
OBRUS TKANINOWY 13004/PB/S8 T134 120 x160 cm C. ZŁOTY - J.SZARY
Łatwość prasowania
Łatwość układania
Niezwykła biel
Polski produkt

Złóż zamówienie do godziny 11:00, a towar wyślemy tego samego dnia!*

* Opłacone lub za pobraniem (w dni robocze Pn. - Pt.)

Rozmiary i opis
Obrus tkaninowy to idealne rozwiązanie do salonu, jak również do kuchni.

Skład:100% poliester

Rozmiar: 120 x160 cm

Dostępne kolory: c. złoty - j.szary

ZDJĘCIA PRODUKTU
Od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
HAFT
OFICJALNY SKLEP HAFT NA ALLEGRO
TOWAR WYSYŁAMY W CIĄGU 24 H
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SMA-HAFT za co najmniej 110 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 19102022120000510203732104
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Niemcy 45,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Wielka Brytania 68,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Czechy 37,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Irlandia 125,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT
Od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30
HAFT
OFICJALNY SKLEP HAFT NA ALLEGRO
TOWAR WYSYŁAMY W CIĄGU 24 H

dane sprzedawcy

Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A.
ul. Złota 40
62-800 Kalisz
NIP: 618-004-19-36
REGON: 250022261
KRS: 0000049446

kontakt

  • 62 768 68 69
    Biuro czynne od poniedziałku do piątku 8:00-16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Fabryka Firanek i Koronek „HAFT” S.A.
ul. Złota 40
62-800 Kalisz
 
Na warunkach określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia ( pisemnie, pocztą na adres sprzedawcy , faksem lub pocztą elektroniczną na adres allegro@haft.com.pl). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. W przypadku gdy Konsument odstąpi od umowy zawartej na odległość, Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności (również koszt dostarczenia zamówionego towaru), za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia zwrotu do Sprzedawcy, innego aniżeli najtańszy zwykły sposób dostarczenia towaru w ofercie SMA-HAFT). Płatności, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, zostaną zwrócone niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodzi się on na inne rozwiązanie. Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, które wynika z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne w celu stwierdzenia charakteru, cech oraz funkcjonowania rzeczy. Jeżeli to możliwe, prosimy zwrócić towar w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem jego zakupu. Zwrot towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem. W razie gdy Konsument zwraca towar do którego był dołączony gratis promocyjny, zobowiązany jest on również do zwrotu tego gratisu. Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Konsumenta (np. wyroby szyte, haftowane itp.) nie podlegają zwrotom. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Adres na jaki należy odesłać towar: Fabryka Firanek i Koronek „Haft” S.A. Biuro Sprzedaży Wysyłkowej ul. Złota 40, 62-800 Kalisz

reklamacje

Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zakupionych towarów w stanie wolnym od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy (towarów) na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi. Reklamacja powinna być zgłoszona na adres: Fabryka Firanek i Koronek „Haft” S.A. Biuro Sprzedaży Wysyłkowej ul. Złota 40, 62-800 Kalisz Prosimy aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało: dane klienta (nazwę użytkownika allegro, imię i nazwisko Kupującego, dane kontaktowe, tj. nr telefonu lub / oraz adres e-mail),dane dotyczące reklamowanego towaru (tj. nazwę, kod towaru, ilość, rodzaj wad (opis przyczyny reklamacji), datę stwierdzenia wady, numer zamówienia lub numer aukcjiokreślenia sposobu załatwienia reklamacji (żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży).Do zgłoszenia reklamacyjnego zaleca się dodanie zdjęcia uszkodzonego towaru oraz (jeżeli to możliwe) dołączenie dowodu zakupu towaru (nie jest to warunek rozpatrywania reklamacji). W razie dostrzeżenia zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony w obecności kuriera doręczającego protokół szkody. Jeżeli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy wezwać kuriera ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Dopuszcza się nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą, który w imieniu Klienta, wzywa kuriera w celu spisania protokołu szkody. Nie jest to jednak warunek rozpatrywania reklamacji. W razie zwrotu uszkodzonego towaru lub konieczności doręczenia towaru do Sprzedawcy w celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca zleca firmie kurierskiej odbiór uszkodzonego towaru od Klienta i instruuje Klienta co do wydania towaru. Zwrot reklamowanego towaru do Sprzedawcy nie może być dokonany w formie przesyłki za pobraniem. Sprzedawca rozpatrzy każdą reklamację złożona przez Kupującego, zobowiązuje się do rzetelnego zbadania zgłoszenia reklamacyjnego i ustosunkowania się do żądania Kupującego w terminie czternastu dni. Sprzedawca nie odpowiadają za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Kupującego. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Kupującego.