Obrotowa Kamera IP TP-Link NC450 HD + Tryb Nocny (6626934542)

1 osoba kupiła 1 sztukę
cena kup teraz
449,00 zł
z 85 sztuk

kolor/wzór:

Stan:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 12,50 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
  • lokalizacja: Cała Polska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
NC450
NET-MON-TPL-014
Obrotowa Kamera IP TP-Link NC450 HD + Tryb Nocny


Bezprzewodowa kamera obrotowa HD z trybem nocnym NC450

  • obraz w jakości HD - wysoka rozdzielczość, większa ostrość obrazu
  • obrót/przechył - rejestruj obraz obejmujący 360 stopni w poziomie oraz 150 stopni w pionie
  • tryb nocny - całodobowy monitoring
  • wykrywanie ruchu i dźwięku - otrzymuj powiadomienia push oraz drogą mailową po wykryciu ruchu lub dźwięku.
  • połączenia dwukierunkowe – z łatwością skontaktuj się natychmiast ze swoją rodziną
  • karta SD - zapisuj swoje wideo i obrazy korzystając ze slotu na karty SD
  • aplikacja tpCamera - korzystaj z dowolnego miejsca, w którym się znajdujesz

Lepszy widok dzięki funkcji obrotu/pochyłu

Urządzenie NC450 TP-LINK to idealne rozwiązanie do użytku domowego i biurowego, pozwalające kontrolować wszystko, na czym zależy ci najbardziej, dając poczucie komfortu, niezależnie od sytuacji. Dzięki możliwości obrotu do 300/100 stopni, masz możliwość ustawić urządzenie praktycznie w każdej pozycji.

Spokój ducha w dzień i w nocy

Kamera automatycznie przełączy się w nocy na wyświetlanie obrazu monochromatycznego, zapewniając tym samym wyraźny i szczegółowy obraz obejmujący zasięg do 8 metrów w zupełnej ciemności. Bez problemu dowiesz się, co dzieje się gdy śpisz.


Otrzymuj powiadomienia, gdy coś jest nie tak

NC450 może atumatycznie wysyłać ci powiadomienia push oraz drogą mailową po wykryciu ruchu lub dźwięku. Od razu dowiesz się o niepokojącej sytuacji. Wbudowany slot na karty micro SD obsługuje karty o pojemności 32GB, umożliwiając ci zapisywanie obrazów i nagrań wideo, które chciałbyś zapamiętać.

Wygodny dostęp zdalny, aby nic nie przegapić

Pobierz aplikację tpCamera na swoje urządzenie przenośne i zarządzaj kamerą gdziekolwiek jesteś. Bez problemu zobaczysz co dzieje się w twoim pokoju, nagrasz wideo i zrobisz zdjęcie.
stan
  • nowy
gwarancja
  • 2 lata dla konsumenta / 1 rok dla firmy
typ kamery
  • bezprzewodowa
rodzaj kamery
  • uchylno-obrotowa
interfejs
  • 10/100 BaseTX RJ-45
sensor
  • Progresywny przetwornik CMOS 1/4"
ogniskowa
  • 3,6 mm
jasność obiektywu
  • 2,0 F
częstotliwość WiFi
  • 2.4 GHz
prędkość transmisji
  • 300 Mbps
szyfrowanie
  • WPA-PSK/WPA2-PSK
  • WPA/WPA2
  • 64/128-bit WEP
rejestrowanie obrazu
  • kolor
maks. rozdzielczość
  • 1280 x 720
kodowanie
  • H.264
możliwość ruchu
  • tak
ruch w poziomie
  • 300 stopnie
ruch w pionie
  • 110 stopnie
wbudowany mikrofon
  • tak
wbudowany głośnik
  • tak
kąt widzenia w poziomie
  • 360 stopnie
kąt widzenia w pionie
  • 150 stopnie
praca w nocy
  • tak
widoczność w nocy
  • 8 m
praca na dworze
  • tak
czujnik ruchu
  • tak
zapis na karcie pamięci
  • microSD (Secure Digital)
zasilanie
  • 12V DC
maks. pojemność karty pamięci
  • 32 GB
wymiary
  • 144 x 109 x 106 mm
zakres temperatury pracy
  • 0 do 40 °C
akcesoria
  • zasilacz | przedłużacz | kabel Ethernet RJ-45 | pasywny injector PoE
Powyższe opracowanie graficzne stanowi wyłączną własność firmy Komputronik S.A. Zakazuje się powielania, fotokopiowania i rozpowszechniania lub w jakikolwiek inny sposób wykorzystywania materiałów na jakichkolwiek polach eksploatacji bez pisemnej zgody właściciela. W przypadku naruszenia ww. zakazu zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia wszelkich roszczeń przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Komputronik S.A.
ul. Wołczyńska 37
60-003 Poznań
NIP: 972-090-27-29
REGON: 634404229
KRS: 0000270885

kontakt

  • 61 66 88 500
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 22:00

reklamacje

Procedura reklamacji 1.Jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Komputronik S.A. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. 2. Dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym Komputronik S.A. wskazane jest uzyskanie numeru RMA od pracownika Komputronik S.A. obsługującego Sklep Strefy Marek Allegro. 3. Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ). 4. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu. 5. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień. Towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik SA i może być serwisowany w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta. 6. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta). W przypadku ich braku Komputronik SA rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w Komputronik S.A. 7. Niniejszym informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z istotnym ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci. 8. W przypadku reklamacji obejmującej zestaw komputerowy wyprodukowany przez Komputronik S.A., obsługa serwisu Komputronik S.A. przyjmuje wyłącznie towar opisany na dowodzie zakupu jako "zestaw komputerowy". 9. Sposób dostarczenia towaru w ramach reklamacji: a) Dostarczenie towaru jest bezpłatne; w tym celu klient powinien skorzystać z usług przewoźnika DHL Express (Poland) Sp. z o.o. i wypełnić prawidłowo formularz reklamacyjny zamieszczony na stronie sklepu komputronik.pl., 10. Gdy przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, sprzedawca odpowiada za wady towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 11. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, Komputronik SA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

pozostałe informacje

Komputronik S.A. dokłada starań, by ewentualne spory, w tym reklamacyjne, zamykać w ciągu 30 dni. Jeżeli w tym terminie strony nie osiągną porozumienia, klient powinien założyć, że postępowanie zostało zakończone. Komputronik nie zgadza się na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich, przez podmiot uprawniony w rozumieniu art. 31 ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r. poz. 1823), zgodnie z rejestrem Prezesa UOKIK: https://uokik.gov.pl/download.php?id1480 W przypadku sporu konsumenckiego sugerujemy kontakt z najbliższym rzecznikiem praw konsumenckich, Państwowym Inspektoratem Inspekcji Handlowej lub sądem powszechnym.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 21 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Komputronik S.A.
Ul. Krzysztofa Kolumba 8
62-052 Komorniki
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru przez konsumenta 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 21 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 4. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMZ. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem pracownika sklepu Strefy Marek Allegro prowadzonego przez Komputronik S.A. realizującego zamówienie. Numer RMZ powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMZ nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 5. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 6. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Komputronik S.A. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Komputronik S.A. 7.Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. Komputronik S.A. nie stosuje polityki towarów zastępczych.