Obcinarka do włókien światłowod. Cleaver-Automat! (6482904252)

zakończona
1 249,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
  • lokalizacja: Opole
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

Niezawodne rozwiązania

teletechniczne...

OMNItek Tomasz Opoka
ul. Budowlanych 52
45-124 Opole
tel.77-54OMNI4
(77-5466644)
Koszty wysyłki pokrywa kupujący. Stawka jest płaska i wynosi 16,26zł netto (20,00 zł brutto) dla wszystkich przesyłek do 30kg.
Przesyłki są nadawane kurierem UPS lub DPD.
wpłata na konto:
mBank 25 1140 2004 0000 3702 6166 8031
tytułem: nr_aukcji_Allegro
Pełna wersja regulaminu sprzedaży znajduje się tutaj.

Obcinarka do włókien światłowodowych, (FCV-UP70)

Kod produktu: 51936

Wysoce precyzyjna obcinarka do włókien światłowodowych. Pod względem jakości i dokładności cięcia nie ustępuje droższym tego typu narzędziom. Zapewnia dokładne cięcie włókien pod kątem 90° z dokładnością do +/- 0,5 stopnia. Obrotowy i wymienny nóż posiada 16 pozycji cięcia, dzięki czemu możliwe jest wykonanie ok. 48 tys.cięć włókna.
W tym modelu zastosowano automatyczny powrót wózka po otwarciu pokrywy i łatwy do opróżniania kosz na ścinki automatycznie zbierający resztki włókien.

Dokładność kątowa cięcia: <=0.5 stopnia
Cięte długości: 5-20mm;
Żywotność ostrza: ok. 48 tys. cięć
Wymiary: 63 ×76 ×63 (mm)
Waga: 430g

W naszym webshopie oferujemy całą gamę światłowodowych urządzeń pomiarowych i testowych:

Więcej informacji i zakupy hurtowe: 77-54OMNI4 (77-5466644)

Oprogramowanie sStore

Oprogramowanie sStore
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedaż obsługiwana jest przez firmę OMNItek Tomasz Opoka z siedzibą w Opolu, przy ulicy Budowlanych 52, wpisaną do EDG m. Opola pod numerem 32266; REGON 532374214; NIP 754-129-44-13; GIOŚ E0016206WZ. Działamy od 2003 roku zaopatrując klientów z sektora telekomunikacyjnego w urządzenia aktywne sieci teleinformatycznych, komponenty pasywne do budowy sieci oraz szeroką gamę przyrządów pomiarowych i testowych. Nasi klienci to głównie dostawcy usług utrzymania infrastruktury, instalatorzy i wdrożeniowcy systemów telekomunikacyjnych oraz inwestorzy budujący lub modernizujący swoje sieci teletechniczne (inwestorzy indywidualni, zakłady przemysłowe, dostawcy usług - ISP i inni). U nas otrzymujecie Państwo najlepszą informację techniczną, szeroki wybór towarów, szybką dostawę i sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Jesteśmy bezpośrednim importerem i krajowym dystrybutorem oferowanych przez nas marek lub autoryzowanym kanałem sprzedaży pozostałych urządzeń.

kontakt

  • 77-5466644
    77-54OMNI4 poniedziałek- piątek w godz. 8-16

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@omnitek.com.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: OMNITEK TOMASZ OPOKA ul. Budowlanych 52, 45-124 Opole Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] OMNITEK TOMASZ OPOKA ul. Budowlanych 52, 45-124 Opole Ja (imię i nazwisko) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy (nazwa rzeczy), numer oferty(numer oferty). Data zawarcia umowy to (data), data odbioru (data). Imię i nazwisko (imię i nazwisko). Login Allegro (login allegro). Adres (pełny adres). Data (data). Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Opolu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem http://www.uokik.gov.pl, w zakładce 'Rozstrzyganie sporów konsumenckich'. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Wszystkie towary zakupione w OMNItek są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.

reklamacje

Poniższe warunki są wyciągiem z Pełnego regulaminu sprzedaży.(...)14. Wszystkie towary zakupione w OMNItek są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski.15. OMNItek udziela na dostarczany towar 12-miesięcznej gwarancji, rozpoczynającej się w dniu jego wydania, chyba, że na dany towar jest ustalony inny okres gwarancji. OMNItek zagwarantuje poprawne działanie towaru oraz usunięcie wad ujawnionych w okresie objętym gwarancją.16. Udzielona gwarancja uprawnia Zamawiającego do żądania usunięcia wad towaru lub obniżenia jego ceny.17. Gwarancja nie obejmuje: wad i usterek towaru powstałych podczas transportu, wad i usterek spowodowanych niewłaściwą eksploatacją lub działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. powódź, pożar, wyładowania atmosferyczne itp., wad i usterek powstałych na skutek przeróbek, zmian oprogramowania, błędnej konfiguracji lub napraw dokonywanych przez osoby nieupoważnione, konserwacji, kalibracji i przeglądów okresowych, wymiany baterii.18. W przypadku stwierdzenia wady towaru z wyłączeniem określonych w pkt. powyżej, Zamawiający powinien niezwłocznie zawiadomić OMNItek wypełniając zgłoszenie reklamacyjne zawierające przynajmniej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy zgłaszającej, numer telefonu kontaktowego i opis problemu.19. Na potrzeby stwierdzenia wady reklamowanego towaru, Zamawiający wysyła na swój koszt towar w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletem wyposażenia na adres OMNItek z dopiskiem SERWIS. W przypadku uznania reklamacji, towar jest odsyłany na koszt OMNItek. W przeciwnym przypadku odesłanie towaru nastąpi na koszt Zamawiającego.20. OMNItek rozpatrzy zgłoszenie reklamacyjne w terminie 14 dni, licząc od dnia, w którym będzie dysponował do zbadania wadliwym towarem wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu, a o fakcie tym Klient zostanie każdorazowo powiadomiony pisemnie. W przypadku braku załączenia Zgłoszenia Reklamacyjnego lub gdy będzie ono sporządzone nieprawidłowo, OMNItek zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu rozpatrywania reklamacji do momentu uzyskania kompletu wymaganych informacji. W przypadku, gdy realizacja reklamacji w tym terminie nie będzie możliwa, strony uzgodnią odrębne warunki i tryb postępowania.21. W przypadku gdy towar będzie miał nieczytelne numery seryjne lub będzie niekompletny, OMNItek zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na koszt Zamawiającego bez rozpatrzenia Zgłoszenia Reklamacyjnego.22. Koszty konserwacji i czyszczenia, jak również koszty ekspertyz, w wyniku których nie stwierdzono uszkodzeń lub stwierdzono uszkodzenia powstałe z winy Zamawiającego, obciążają Zamawiającego.23. Reklamacje, zgłaszane w ramach udzielonej gwarancji, nie mogą być dla Zamawiającego podstawą do odmowy lub wstrzymania płatności za odebrany towar.24. W przypadku, gdy usunięcie wad towaru jest niemożliwe lub wiąże się z nadmiernymi kosztami, OMNItek uprawniony jest, niezależnie od żądania Zamawiającego, do wymiany towaru na wolny od wad.25. Firma OMNItek nie odpowiada za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek i za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek. Jednak w każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony lub zagubiony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Prosimy o nie odsyłanie nam uszkodzonego sprzętu - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. Zwracamy uwagę, że w innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.26. Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie mechaniczne paczki (zewnętrzne) lub sprzętu znajdującego się w paczce, prosimy: natychmiast poinformować kuriera dostarczającego paczkę o uszkodzeniu jej zawartości. poinformować naszą firmę o zaistniałym uszkodzeniu. sporządzić dokumentację uszkodzeń zarówno sprzętu jak i zewnętrznego opakowania paczki (najlepiej fotograficzną).27. Zabezpieczyć dostarczony sprzęt WRAZ Z OPAKOWANIEM tak aby całość przesyłki pozostała zbliżona do jej stanu w chwili dostarczenia paczki.

pozostałe informacje

Korzystanie ze wsparcia technicznego Cel Wsparcie techniczne dostarcza pomoc w możliwie krótkim czasie, aby Klient mógł prawidłowo i efektywnie używać zakupione u nas urządzenia i podzespoły. Zastrzegamy sobie prawo do poproszenia Klienta o zaktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji w celu rozwiązania znanego problemu lub innej kwestii technicznej.Kontakt Zasoby on-line Usługa jest dostępna dla wszystkich Klientów. Strona www.omnishop.com.pl i zakładki przy poszczególnych produktach zawierają przydatne materiały: FAQ, dokumentację techniczną, artykuły, poradniki itp. To najprostszy i najszybszy sposób znalezienia odpowiedzi na najczęstsze pytania. Wsparcie telefoniczne Wsparcie telefoniczne jest dostępne tylko dla stałych klientów logujących się do serwisu www.omnishop.com.pl. Klienci dokonujący jednorazowych zakupów bez logowania nie są wspierani telefonicznie.Godziny pracy Wsparcie techniczne jest oferowane od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.Czas na odpowiedź Czas odpowiedzi na zgłoszenie to termin, w którym kontaktujemy się z klientem aby potwierdzić jego problem. W niektórych przypadkach potrzebujemy uzyskać więcej informacji od użytkownika, aby udzielić jak najlepszej pomocy w rozwiązaniu sprawy. Maksymalny czas odpowiedzi na zgłoszenie to dwa dni robocze.WAŻNE. Tego nie wspieramy: produktów wycofanych z oferty producentów z którymi współpracujemy i będących po okresie wsparcia oferowanym przez tych producentów,problemów, które zostały naprawione w ostatniej dostępnej wersji produktu. W tym wypadku sugerujemy aktualizację oprogramowania urządzenia,problemów mających swe źródło w systemach operacyjnych lub oprogramowaniu podmiotów trzecich.