NOŻYK DO SERWOWANIA, SREBRO - BCM.!!!! (6542413463)

zakończona
89,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • lokalizacja: Wejherowo
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • rodzaj: inne
NOŻYK DO SERWOWANIA.


Przedmiotem aukcji jest nożyk do serwowania. Ostrze z metalu złoconego, grawerowane. Uchwyt ze srebra bogato dekorowany. Srebro francuskie z puncą Charancon (mrówkojad) pr.800/1000. Stan bardzo dobry. Długośc – 19cm. Waga – 37gr.

Do każdego przedmiotu wystawiamy paragon fiskalny, a na życzenie – fakturę VAT-marża.
(UWAGA! Paragon lub faktura zwalniają KUPUJĄCEGO z obowiązku opłacenia podatku od Czynności Cywilnoprawnych).

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Po wygraniu aukcji proszę o przelew na moje konto wraz kosztami wysyłki podanymi na aukcji.

Nr konta: BRE 51 1140 2004 0000 3502 3082 1370
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 29 dni

adres do zwrotu:
 
Kupujący ma zawsze prawo do reklamacji lub zwrotu. Wszystkie koszty reklamacji czy zwrotu pokrywa Sprzedający. Tutaj zasada jest jedna - ZADOWOLENIE KLIENTA LUB ZWROT PRZEDMIOTU I ZWROT WSZYSTKICH KOSZTÓW PONIESIONYCH PRZEZ KLIENTA. :-)

reklamacje

Kupujący ma zawsze prawo do reklamacji lub zwrotu. Wszystkie koszty reklamacji czy zwrotu pokrywa Sprzedający. Tutaj zasada jest jedna - ZADOWOLENIE KLIENTA LUB ZWROT PRZEDMIOTU I ZWROT WSZYSTKICH KOSZTÓW PONIESIONYCH PRZEZ KLIENTA. :-)