Noże w bloku 5 szt. Vialli Design 700 Czarne (6542262915)

zakończona
114,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: nowy
  • producent : vialli Design
Nasze dane

F.H.U."AMI" IWONA ŁUSZCZ

ul. Samuela Huldczyńskiego 11/63
42-400 Zawiercie

tel : +48 519 618 646
email: biuro@amitwojdom.pl

www.amitwojdom.pl

Płatność

Bank: ING Bank S.A.

Dane do przelewów:
nr konta:
82 1050 1591 1000 0091 4835 2942

F.H.U."AMI" IWONA ŁUSZCZ
ul. Samuela Huldczyńskiego 11/63
42-400 Zawiercie

Wysyłka

Paczki wysyłamy w zależności od tego jaką formę zażyczy sobie Nasz klient.

Sposób dostawy za pomocą

Poczta Polska

Wysyłka w dniu zaksięgowania przelewu , najpóźniej kolejnego dnia roboczego

Kupując większą ilość produktów z różnych aukcji oszczędzisz na przesyłce,gdyż wszystkie przedmioty zostaną zapakowane do jednego paczki,a koszt przesyłki zostanie jeden.

Kontakt
e-mail: biuro@amitwojdom.pl
tel.: +48 519 618 646

Na maile zazwyczaj odpowiadamy w przeciągu 24 godzin od momentu ich otrzymania.

ZESTAW 5 SZT. NOŻY W BLOKU 700 VIALLI DESIGN CZARNE

Nowoczesny i praktyczny zestaw 5 noży w stojaku. Ostrza noży wykonane są z wysokiej jakości stali nierdzewnej, ergonomiczne rękojeści z tworzywa.

Dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu, wygodnie leżą w dłoni i zapewniają komfort podczas pracy. Zestaw może być również eleganckim dodatkiem w kuchni, ożywiającym jej przestrzeń.

Zestaw zawiera:

blok do noży

Nóż szefa kuchni - ostrze 20 cm

Nóż do chleba - ostrze 20 cm

Nóż do mięsa - ostrze 20 cm

Nóż kuchenny uniwersalny - ostrze 12 cm

Nóż do obierania - ostrze 9 cm

Przy zakupach na wszystkich moich aukcjach o wartości powyżej 250 zł koszt wysyłki GRATIS !!!

Większy asortyment na stronie: www.amitwojdom.pl



wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 519618646
    poniedziałek-piątek 9:00 do 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni.W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie czternastu dni od daty otrzymania towaru. Przesyłka powinna zawierać co najmniej dane klienta potrzebne do zwrotu należności. Przesyłki zaleca się odsyłać Firmą Kurierską w celu sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela dostawcy. Pieniądze za zwrócony towar zwracane są niezwłocznie przelewem na wskazane konto bankowe, bądź w inny wspólnie z klientem ustalony sposób.Możliwość zwrotu wg. prawa dotyczy tylko konsumentów, czyli klientów indywidualnych. Możliwości zwrotu nie mają firmy oraz klienci dokonujący w ich imieniu zakupów.

reklamacje

Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży mogą być składane pisemnie na adres firmy, bądź za pomocą e-mail.Klient w momencie otrzymania wadliwego towaru powinien odesłać towar wraz z paragonem i protokołem reklamacyjnym na adres firmy.W przypadku odrzuconej reklamacji, to kupujący pokrywa koszty wysyłki.W momencie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszt przesyłki pokryje firma.

pozostałe informacje

Każda transakcja kończy się paragonem fiskalnym lub fakturą na życzenie.Dowód zakupu jest zawsze dołączony do przesyłki wraz z dodatkowymi dokumentami dotyczącymi danego przedmiotu.Podane ceny są cenami brutto, zawierają podatek VAT.Koszty wysyłki są zależne od wyboru sposobu doręczenia przesyłki i są doliczone do ceny towaru. Koszt wysyłki jest podany indywidualnie dla każdego przedmiotu w opisie aukcji.Sprzedawane przedmioty są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, zgodne z normami CE i legalnie wprowadzone do obrotu.Do prawidłowej realizacji zamówień proponujemy przekazywanie danych adresowych poprzez wypełnienie Formularza Opcji Dostawy, do którego link znajduje się w wiadomości od Allegro przesyłanej zaraz po dokonaniu zakupu. Sposób wysyłki:Generalnie dostosowuję się do życzeń kontrahenta zawsze staram się wysyłać paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD.Z dniem 1 marca 2016r. ze względu na podwyższenie cen za usługi Poczty Polskiej na aukcjach "Ami Twój Dom" wysyłka towaru będzie prowadzona za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.Artykuły szklane wysyłam tylko za pośrednictwem firmy kurierskiej, ponieważ Poczta Polska nie odpowiada za uszkodzenia w trakcie dostawy paczek ekonomicznych.Szczegółowe koszty dostawy są zależne od wybranego doręczyciela i zawsze opisane na aukcji z oferowanym towarem.Przesyłki nadawane są dni robocze. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego uszkodzenia u listonosza / kuriera oraz możliwie najszybsze poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji(w dniu dostarczenie lub w następnym dniu od doręczenia!!!).W przypadku nie sprawdzenia przesyłki oraz nie spisania protokołu reklamacyjnego u listonosza/kuriera, to tym samym Klient traci możliwość zareklamowania uszkodzonego towaru. Towar wysyłamy niezwłocznie po wpłynięciu pieniędzy na konto !!!